DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteraard is er veel acteerwerk en laten ze ook lelijke mensen toe. En met inzet bedoel ik die van de mannen om de vrouwen te bevredigen. En bij elkaar passen is geen romantisch concept in deze context. Als een vrouw een fetish heeft voor iets en jij hebt dat, dan heb je al veel meer kans. Iedereen heeft zwaktes voor iets. Iedereen heeft n type. Een beetje plagen kan ook wonderen doen. Voor alle duidelijkheid ik beweer hier totaal niet dat bij mij alle vrouwen een groot orgasme hadden. En iedere vrouw is verschillend. Maar als je eenmaal weet hoe ze is dan maak je veel kans. Lukt meestal niet van het eerste bezoek. Ik heb er gekend die me allerlei dingen gratis aanboden voor nog n keer goed gebeft te worden of zelfs wat geld teruggaven. Of dingen deden die ze normaal helemaal niet doen. Gratis overnachting enz. Eentje gooide haar wekker in de vuilbak, hilarisch vond ik dat :)
Ik heb er gekend die per se wilden dat ik evenveel klaarkwam als zijzelf , ik mocht de tent niet verlaten anders zei ze.
Maar het is zeer zeldzaam. Ik denk dat de meeste dat niet willen toestaan omdat ze dan een paar uren geen diensten meer kunnen leveren. Of hun grenzen niet willen overschrijden. Ik heb er gekend met man en kinderen en de afspraak was dat ze alleen geld binnen bracht zonder klaar te komen. Dat klinkt mss vreemd maar we leven in een vreemde wereld. En nee ik ben helemaal geen expert. Beschouw het eerder als geluk gehad. Ik heb bij gangbangs mannen gezien die veel straffer waren dan ik voor mogelijk hield. Maar ook daar was het altijd dat ze mekaar al n tijdje kenden. Mensen leren bij.
 
Ik was een keer bij de bekende Chinese massagesalon in R'dam (die ook in Opsporing Verzocht is geweest) en toen ik daar eenmaal lag begon die masseuse lyrisch te doen over dat ik zo'n mooie kont had. Ik dacht toen echt: Zit niet zo stom te lullen, w***

Ze snappen het ook niet: als ze zo fake doen is dat een geweldige turn-off en het ligt er zoooo dik bovenop.

Ook geloofwaardig complimenten geven is een kunst, en met een taalbarriere zal dat nog een stukje lastiger zijn.

Op zich is de poging om je een goed gevoel te geven te waarderen - maar inderdaad werkt het beter als het nog net geloofwaardig is - dan denk ik niet al te diep door over hoe oprecht het al of niet is .
Andersom ook - ik ga niet lopen liegen dat ze de allermooiste vrouw is die ik ook gezien heb , maar geef wel complimenten .
 
Deels heb je wel een punt, maar met al je vermeende tentoongespreide kennis beredeneer je het louter vanuit je eigen idee hierover.

Je gaat voorbij aan het punt dat als jouw theorieen helemaal zouden kloppen, 70% van alle mannen dan helemaal niet de behoefte meer zou hebben om naar de meisjes te gaan.

Leg je er bij neer dat een groot deel van de mannen zich liever (ietwat) laat misleiden dan het zo nuchter wil bekijken.

Maar ik ga nog een stapje verder: Veel dingen die je hierboven benoemd voor de omgang tussen dvp's en klanten gaat óok op voor de omgang tussen vriendje/vriendinnetje, man/vrouw, alleen steken die zaken dan relatief net even anders in elkaar.

Maar hoeveel vrouwen doen niet even alsof als hun man een hogere sex-drive heeft dan zij, geven hem gelijk om de rust in huis te bewaren, denken liever 10 minuten neuken ipv 60 minuten ruzie als de kinderen moeten slapen, vertellen hem niet in geuren en kleuren welke andere guys ze aantrekkelijk vinden etc etc.

Natuurlijk zijn er hier veel mannen die iets te veel in hun droom bij het dvp bezoek geloven, maar in gewone relaties zijn er ook veel mannen die denken dat het prima zit tussen hun en hun vriendin/vrouw, terwijl de vrouw bv steen en been klaagt bij haar vriendinnen.

Zelfde geldt soms ook andersom trouwens.

En zijn die trophy wifes bij voetballers, zangers van bands of rijkeluiszoontjes omdat ze die mannen zo leuk, lief of aantrekkelijk vinden....nope!

Ik denk dat je verhaal ten dele klopt. Een raam-dame die x aantal mannen 20 minuten op haar kamer langs krijgt bouwt daar niets mee op, maar er zijn wel degelijk varianten denkbaar waarbij de wandelaar wel gaandeweg iets opbouwt met een dame.

Natuurlijk, ze zal ook vaak doen alsof het meer is dan het is, maar dat doet het meisje ook als haar vriend thuis komt en enthousiast over iets op zijn werk vertelt wat haar eigenlijk niet zo boeit.

Alleen een hoer betaal je daar heel direct voor en binnen een relatie betaal je gefaseerder. ;)
 
Laatst bewerkt:
En qua klaarkomen faken dames natuurlijk een hele hoop, maar er zal heus ook wel eens een wandelaar tussen zitten die technisch heel bedreven is.
Iemand die de dame verrast.
Alleen zijn er blijkbaar te veel mannen die denken dat nou juist zij dat zijn. ;)
 
Hier leg je toch wel je belangrijkste kaart op tafel.

De kern van betaalseks is seks, niets meer en niets minder.
En dat vrouwen hun genot faken om hun sekspartner een goed gevoel te geven is echt niet voorbehouden aan betaalde seks.
Bovendien: aan hetero-seks hangt vrijwel altijd een prijskaartje voor de man in de één of andere vorm.

Maar mijn belangrijkste vraag aan jou is: wat drijft je om zoveel energie te steken in het betogen dat de meeste mannen trappen in fake-orgasmes?
 
Vroeger speelde ik indiaan en cowboy. Ik vond mezelf echt indiaan en een jongen uit de buurt cowboy. Wisten we dat het niet echt was? Tuurlijk, maar op het moment zelf was het net echt. Daarvoor of daarna deden we daar niet cynisch over. Het was lol hebben en geen gezeur verder.

Tegenwoordig speel ik iemand die er in wil gaan en een vrouw uit de roze buurt cowgirl. Weten we dat het niet echt is? Tuurlijk, maar op het moment zelf is het net echt. Daarvoor of daarna doen we daar niet cynisch over. Het is lol hebben en geen gezeur verder.

Ga lekker mee in de fantasie en probeer het niet te veel te analyseren.
 
Vroeger speelde ik indiaan en cowboy. Ik vond mezelf echt indiaan en een jongen uit de buurt cowboy. Wisten we dat het niet echt was? Tuurlijk, maar op het moment zelf was het net echt. Daarvoor of daarna deden we daar niet cynisch over. Het was lol hebben en geen gezeur verder.

Tegenwoordig speel ik iemand die er in wil gaan en een vrouw uit de roze buurt cowgirl. Weten we dat het niet echt is? Tuurlijk, maar op het moment zelf is het net echt. Daarvoor of daarna doen we daar niet cynisch over. Het is lol hebben en geen gezeur verder.

Ga lekker mee in de fantasie en probeer het niet te veel te analyseren.
Wat is er niet echt dan?
Je gaat er toch echt in met je tampeloeres?
Je bent allebei toch echt naakt?
Je krijgt toch echt een stijve?
 
Geweldig dit draadje. Als ik een klik heb met een dame dan krijg ik ze meestal ook tot een echt orgasme. De fakers en diegene die er niet voor in zijn haal je erecht wel tussen uit. Die van Bassie herken ik ook wel haha, maar er zijn soms dames tussen die zelfs meerdere keren achter elkaar klaarkomen en heftig ook. Tip, varieer eens wat bij die klit en vinger erin en eruit en let op de reactie van de dame, succes heren ?.
Enne zachtjes met liefde ipv als een nilfisk op die klit, zelfde geld meestal voor vingeren.
 
Zelf vind ik het een beregeil als ik een DVP/vrouw geil krijg door mijn zwoele maar ook stevige cadans. ? . Monica op de RDK likt altijd geil haar lippen een beetje en kreunt ze ook lekker. Ook vind ik het geil als je merkt dat ze natter word. Dat moedigt mij aan en word ik nog geiler van man man man. Echter heb ik niet de illusie dat ze door mij klaar komen maar als ze het geloofwaardig overbrengen is dat voor mij genoeg. Teveel en te hard kreunen knap ik op af.
 
Het krijgen van een orgasme is voor een deel toch echt een lichamelijke automatisme. Als we de donkere kant opzoeken, van verkrachtte vrouwen lees je ook wel eens dat ze klaarkomen en ze zich daar voor schamen. Zou dat dan ook gefake zijn? Ik denk eerder dat ze er weinig aan kunnen doen.

gaat mij niet wijsmaken dat een vrouw die elke dag meerdere keren neukt en dan niet af en toe tijdens seks klaar komt. Gebeurt dat meestal in een sessie met mij? Nou, denk het niet maar soms ook wel.
 
Het krijgen van een orgasme is voor een deel toch echt een lichamelijke automatisme. Als we de donkere kant opzoeken, van verkrachtte vrouwen lees je ook wel eens dat ze klaarkomen en ze zich daar voor schamen. Zou dat dan ook gefake zijn? Ik denk eerder dat ze er weinig aan kunnen doen.

gaat mij niet wijsmaken dat een vrouw die elke dag meerdere keren neukt en dan niet af en toe tijdens seks klaar komt. Gebeurt dat meestal in een sessie met mij? Nou, denk het niet maar soms ook wel.
Ik heb trouwens nooit begrepen hoe dat kan: dat vrouwen die verkracht worden klaar kunnen komen. Zo'n klootzak zal zich echt niet ervoor inzetten om haar te laten genieten en het is een ervaring van pijn, angst en machteloosheid. Ik ga nu toch weer denken aan de printjes van @Krolse Kater over hoe dat daar beneden werkt bij vrouwen. Want dan betekent het bijna: voldoende prikkeling + voldoende tijdsduur = orgasme (Wow, formule van Pippi Langkous, hahaha!)
 
Ik heb trouwens nooit begrepen hoe dat kan: dat vrouwen die verkracht worden klaar kunnen komen. Zo'n klootzak zal zich echt niet ervoor inzetten om haar te laten genieten en het is een ervaring van pijn, angst en machteloosheid. Ik ga nu toch weer denken aan de printjes van @Krolse Kater over hoe dat daar beneden werkt bij vrouwen. Want dan betekent het bijna: voldoende prikkeling + voldoende tijdsduur = orgasme (Wow, formule van Pippi Langkous, hahaha!)
Hoe het werkt bij vrouwen? ?. De gebruiksaanwijzing is 1000+ paginas en zodra je denkt dat je het door hebt wordt hij automatisch herschrevenv?
 
ik ga regelmatig in antwerpen naar een dame waar ik zeker al 10 jaar kom. ik lik die als ze met haar benen in haar nek ligt en ik aan de rand van bed sta en ze komt dan meermaals klaar zodat ze soms me hoofd afknelt met haar benen en dan standje 69 waarmee weer meermaals klaar komt. is kwestie van een klik hebben en de dame moet zich ook geven anders gebeurd het niet heeft ze mij verzekert.
 
ik ga regelmatig in antwerpen naar een dame waar ik zeker al 10 jaar kom. ik lik die als ze met haar benen in haar nek ligt en ik aan de rand van bed sta en ze komt dan meermaals klaar zodat ze soms me hoofd afknelt met haar benen en dan standje 69 waarmee weer meermaals klaar komt. is kwestie van een klik hebben en de dame moet zich ook geven anders gebeurd het niet heeft ze mij verzekert.
Deze dame wens ik ook eens te ontmoeten mag via pb
 
Die formule van @Pippi Langkous zou best wel eens kunnen kloppen:

voldoende prikkeling + voldoende tijdsduur = orgasme, maar dan wel dat gaandeweg-jezelf-er-aan-toegeven aspect er deels bij.

Denk dat het bij verkrachtings-vb anders is en vooral incidenteel door het shock-effect komt, je lijf weet niet wat het overkomt.

Hoewel vrouwen lichamelijk moeilijker te doorgronden zijn (voor ons mannen althans ;) ), denk ik dat het bij ons toch ongeveer hetzelfde werkt.
Heb ook tijdens de daad bij een dame wel eens vgedacht: Echt spectaculair is ze helaas niet, maar voldoende prikkeling/tijdsduur leidt dan toch tot orgasme.

Er werd hierboven al gezegd dat dames hun klanten visueel natuurlijk niet uit kiezen en dat klopt helemaal, maar hu lijven zijn ook geen machines en als dames minder visueel zijn ingesteld, zal de juiste benadering, aanraking gaandeweg dus een rol kunnen spelen in het zo nu en dan krijgen van een orgasme.

Maar net zoals bij deepthroat, bare sex, cim het moment en het exacte gevoel van de dvp op dat moment bepaalt of het tot de mogelijkheden gaat behoren.
Nog meer dan andere services kun je 'klaarkomen v/d vrouw' natuurlijk niet op een prijslijst als garantie toevoegen.

Omdat een deel van de mannen daar wel op kicked wordt er ook veel gefaked. Vervolgens proberen wij te doorgronden wat fake is en wat echt.
Sommige gedachten van schrijvers hier zijn te rooskleurig, @Lars Vanachter is er te rechtlijnig negatief over. Waarheid ligt tussen die twee polen en verschilt per situatie, hoewel de dames natuurlijk inmiddels wel experts zijn in het dsoen alsof.....maar ook als je doet alsof heb je daadwerkelijk sex met elkaar en is het geen 1+1 optelsom dus elke variatie is weer anders, hoewel dames voor hun eigen rust vaak een soort programma willen afdraaien om de dag soepeler te laten verlopen.

Wij, de klanten, zijn eigenlijk de stoorzenders in dat patroon, maar daar betalen we ook voor. Sommige vinden het allang best, anderen kicken juist op alle emotie die echt ipv nep is. Als je bv onderling een grap maakt en beide lacht, kan ze dat dikker aanzetten, maar meestal heb je echt wel door of je je beide amuseert op zo'n moment of dat ze beleefd wat aan het mee-smalen is. Zoiets.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan