Uiteraard is er veel acteerwerk en laten ze ook lelijke mensen toe. En met inzet bedoel ik die van de mannen om de vrouwen te bevredigen. En bij elkaar passen is geen romantisch concept in deze context. Als een vrouw een fetish heeft voor iets en jij hebt dat, dan heb je al veel meer kans. Iedereen heeft zwaktes voor iets. Iedereen heeft n type. Een beetje plagen kan ook wonderen doen. Voor alle duidelijkheid ik beweer hier totaal niet dat bij mij alle vrouwen een groot orgasme hadden. En iedere vrouw is verschillend. Maar als je eenmaal weet hoe ze is dan maak je veel kans. Lukt meestal niet van het eerste bezoek. Ik heb er gekend die me allerlei dingen gratis aanboden voor nog n keer goed gebeft te worden of zelfs wat geld teruggaven. Of dingen deden die ze normaal helemaal niet doen. Gratis overnachting enz. Eentje gooide haar wekker in de vuilbak, hilarisch vond ik dat
Ik heb er gekend die per se wilden dat ik evenveel klaarkwam als zijzelf , ik mocht de tent niet verlaten anders zei ze.
Maar het is zeer zeldzaam. Ik denk dat de meeste dat niet willen toestaan omdat ze dan een paar uren geen diensten meer kunnen leveren. Of hun grenzen niet willen overschrijden. Ik heb er gekend met man en kinderen en de afspraak was dat ze alleen geld binnen bracht zonder klaar te komen. Dat klinkt mss vreemd maar we leven in een vreemde wereld. En nee ik ben helemaal geen expert. Beschouw het eerder als geluk gehad. Ik heb bij gangbangs mannen gezien die veel straffer waren dan ik voor mogelijk hield. Maar ook daar was het altijd dat ze mekaar al n tijdje kenden. Mensen leren bij.
Ik heb er gekend die per se wilden dat ik evenveel klaarkwam als zijzelf , ik mocht de tent niet verlaten anders zei ze.
Maar het is zeer zeldzaam. Ik denk dat de meeste dat niet willen toestaan omdat ze dan een paar uren geen diensten meer kunnen leveren. Of hun grenzen niet willen overschrijden. Ik heb er gekend met man en kinderen en de afspraak was dat ze alleen geld binnen bracht zonder klaar te komen. Dat klinkt mss vreemd maar we leven in een vreemde wereld. En nee ik ben helemaal geen expert. Beschouw het eerder als geluk gehad. Ik heb bij gangbangs mannen gezien die veel straffer waren dan ik voor mogelijk hield. Maar ook daar was het altijd dat ze mekaar al n tijdje kenden. Mensen leren bij.