DVP bezoek in oorlogstijd.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt niet mee te parkeren daar in de wijk. Zodoende was ik te laat om vrijdagavond een bezoek te brengen aan het privehuis op nummer 106
Ik stond praktisch voor de deur lol. Maar het ergste was DH uitkomen. De navigatie wilde mij per se via een doodlopende weg laten gaan. Uiteindelijk toch gelukt maar heeft wel een half uur geduurd 😂😂
 
Ik vraag mij af of er nu ook ruzie ontstaat tussen dames van plezier uit Oekraïne en Rusland op eenzelfde locatie. Ook ben ik benieuw of Russische dames last hebben van mijdende mannen of juist hardhandige mannen als gevolg van de invasie. Misschien hebben de meisjes uit Oekraïne juist meer klandizie? Weigert een dame uit de Oekraïne een klant uit Rusland?
Waarom zouden de dames ruzie hebben? In dit conflict is de "gewone man/vrouw" weer de lul in beide landen. De Russen die ik ken, niet alleen dvp's, verafschuwen dit geweld van deze ene putain ook. Diep diep triest dat er in deze tijd weer een Hitler kloon aan de macht is.
Een weldenkend mens kan nooit dit gedrag van Putain verdedigen, doe je het dan is er ergens een draadje los of zelfs een bos.
 
Dat hebben sommigen al gedaan, o.a. ikzelf. En inzamelacties ook. Ik draag mijn steentje bij aan de bevolking van Oekraïne, evenals de bevolking hier. Maar iemand goedkoper op mij laten kruipen omdat men hier geen budget genoeg heeft om het te kunnen doen, dacht het niet.
Dus niks van dat ik prijzen ga laten zakken, en ik hoop dat andere dames hier ook niet op ingaan, amai.

Maar iemand goedkoper op mij laten kruipen omdat men hier geen budget genoeg heeft om het te kunnen doen, dacht het niet.
Dus niks van dat ik prijzen ga laten zakken, en ik hoop dat andere dames hier ook niet op ingaan, amai.
Overschot van gelijk, sekswerkers zijn geen liefdadigheidsorganisatie. Het is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Wanneer de klant bereid is om een bepaalde prijs te betalen, zou het zelfs dom zijn van de dame in kwestie om haar prijzen te laten zakken. Laten we niet hypocriet wezen, iedereen houdt ervan om zoveel mogelijk te verdienen, zich financieel te verbeteren als het even kan. De dag, dat ikzelf in mijn beroep mijn prijzen ga laten zakken uit compassie met mijn klanten omdat ze niet teveel zouden moeten betalen, moet nog uitgevonden worden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan