DVP bezoek in oorlogstijd.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of de dame zou haar ontvangsten kunnen doorstorten aan Ukraine?
Dat hebben sommigen al gedaan, o.a. ikzelf. En inzamelacties ook. Ik draag mijn steentje bij aan de bevolking van Oekraïne, evenals de bevolking hier. Maar iemand goedkoper op mij laten kruipen omdat men hier geen budget genoeg heeft om het te kunnen doen, dacht het niet.
Dus niks van dat ik prijzen ga laten zakken, en ik hoop dat andere dames hier ook niet op ingaan, amai.
 
als de meeste hier minder naar een DVP gaan schroef ik mijn frequentie van bezoek graag omhoog alles om de dames door deze tijden heen te helpen :cool:
Mss als iedereen eens het budget van één neuksessie zou doorstorten naar Oekraïne en even zichzelf een handje helpt voor een keertje. Dát zou pas een hulp zijn. ;)
 
Ik kan ook meteen met dit beroep stoppen zodat ik meer tijd over hebt om een steentje bij te dragen als vrijwilliger. Dat is dan veel waardevoller dan werken bij een privehuis waar alles best stil is. De klantinloop is inderdaad veel lager vergeleken met het einde van de eerste lockdown.
Initiatieven genoeg, en enorme hulp tekort! Ik doe nu ook vrijwilligerswerk bij een inzamelactie.
 
Ik kan ook meteen met dit beroep stoppen zodat ik meer tijd over hebt om een steentje bij te dragen als vrijwilliger. Dat is dan veel waardevoller dan werken bij een privehuis waar alles best stil is. De klantinloop is inderdaad veel lager vergeleken met het einde van de eerste lockdown.
Gek eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik tijdens corona tijd flink kon sparen aangezien ik niet meer spendeerde in de kroeg of wat. Nu alles open is, zie je toch dat iedereen veel terughoudender is. Hoewel de terrassen vol stroomde, wou niemand meer in de horeca werken. Zou dat ook gelden voor privehuizen of andere vorm van?
 
Ik kan ook meteen met dit beroep stoppen zodat ik meer tijd over hebt om een steentje bij te dragen als vrijwilliger. Dat is dan veel waardevoller dan werken bij een privehuis waar alles best stil is. De klantinloop is inderdaad veel lager vergeleken met het einde van de eerste lockdown.
Dat kun je inderdaad doen, maar je zult gemist worden...
 
Vanwege de groeiende geldtekorten bij veel wandelaars zou een tijdelijke discount welkom zijn. De dames kunnen dan ook hun omzet op peil houden.
Zo denken de meeste dvp's niet, ze denken alleen aan snel en veel geld verdienen want ze weten dat hier in Nederland genoeg mannen zijn die bereid zijn de hoofdprijs te betalen. Als de één het niet betaald dan betaald een ander het wel. Alleen als de economie zodanig verslechterd en de meeste mannen aan het einde van de maand weinig geld aan over houden en dus genoodzaakt zijn een prostituee mnder vaak te bezoeken. Dan pas zullen de dames water bij de wijn doen en de prijzen laten zakken in de hoop meer klanten aan te trekken. Het is alleen een kwestie van tijd denk ik dat dit zal gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Gek eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik tijdens corona tijd flink kon sparen aangezien ik niet meer spendeerde in de kroeg of wat. Nu alles open is, zie je toch dat iedereen veel terughoudender is. Hoewel de terrassen vol stroomde, wou niemand meer in de horeca werken. Zou dat ook gelden voor privehuizen of andere vorm van?
Ik denk het wel. Mensen zijn wel wat terughoudender wat het terugkeren naar sommige sectoren betreft, namelijk de horeca en zelfs bij mijn sportschool hoor ik hetzelfde van een paar trainers waar ze het moeilijk vinden om een invaller snel te kunnen vinden.

Tijdens de 2e lockdown van bijna 6 maanden lang hadden meerdere ex-concullega's besloten om met een opleiding te beginnen en daardoor zijn ze uit dit vak verdwenen. Het aantal seksinrichtingen zijn ook verminderd. Zodra eentje failliet gaat en geen nieuwe uitbater kan vinden om de zaak over te nemen, heb je een lage kans dat een nieuwe vergunning verstrekt wordt. Covid is/was dus een zegen in het zicht van de partijen met een antiprostitutie standpunt. Nou ja, terug naar het topic.
 
Beetje minder gaan neuken als je besparingen wilt invoeren. Ik ga in de winkel ook niet gaan klagen dat mijn pot choco teveel geld begint te kosten vanwege de prijsopvoeringen door de oorlog of wat dan ook.
Begin je tarieven maar te verhogen met die stijgende prijzen aan de benzinepomp. Mijn pen staat al klaar om dames te verdedigen als ze weer is klagen over de prijs. :cautious:
 
Dat hebben sommigen al gedaan, o.a. ikzelf. En inzamelacties ook. Ik draag mijn steentje bij aan de bevolking van Oekraïne, evenals de bevolking hier. Maar iemand goedkoper op mij laten kruipen omdat men hier geen budget genoeg heeft om het te kunnen doen, dacht het niet.
Dus niks van dat ik prijzen ga laten zakken, en ik hoop dat andere dames hier ook niet op ingaan, amai.
Alles wordt duurder zelfs abonnementen voor internet en tv of andere zaken. Daarom moeten we niet met dvp gaan onderhandelen over hun prijzen moet je gewoon respecteren en als het niet kan even wachten tot je genoeg budget hebt 😉
 
Beetje minder gaan neuken als je besparingen wilt invoeren. Ik ga in de winkel ook niet gaan klagen dat mijn pot choco teveel geld begint te kosten vanwege de prijsopvoeringen door de oorlog of wat dan ook.
@Belle Ik verkoop wel eens vintage audio, en krijg ook regelmatig (en niet in oorlogstijden), dat ze van ver moeten komen en of ik de benzine wil betalen (In de vorm van een korting op het goed). In elk geval, u hebt rechtuit en terecht uw mening gegeven Belle... Groot gelijk :) Maar ik heb geleerd dat rechtuit zijn, u vele vijanden kan en zal opleveren.
 
@Belle Ik verkoop wel eens vintage audio, heb ook regelmatig en niet in oorlogstijden, te horen gekregen dat ze van ver moeten komen en ik de benzine wil betalen. Das rechtuit en terecht uw mening gegeven Belle... Groot gelijk :) Maar ik heb geleerd dat rechtuit zijn u vele vijanden kan en zal opleveren.
Oei, ja. Misschien toch maar naar de mond gaan praten voor ik geen afspraken meer vind en toch mijn tarief zal moeten verlagen. Daar zeg je zo wat :oops: :(
Ik zal het opnieuw behouden tot 'vind ik leuks' hoor, is toch een onzinnig topic. :cautious:
Geniet van de zon allemaal!
 
Alles wordt duurder zelfs abonnementen voor internet en tv of andere zaken. Daarom moeten we niet met dvp gaan onderhandelen over hun prijzen moet je gewoon respecteren en als het niet kan even wachten tot je genoeg budget hebt 😉
Inderdaad Kokske. Niet vragen aan de dames of zij jou "nood" willen betalen. Wachten tot je voldoende hebt en intussen bij je baas om loonsverhoging vragen. Dat is de route. Worden goeie cao onderhandelingen weer 🙈😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan