Kwistig strooien met 5-sterren recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
My input: bij ratings volg ik de woordschaal van GR
* Vreselijk
** Onvoldoende
*** Voldoende
**** Goed (interpreteer ik als OK, voldoet aan verwachting)
***** Uitstekend (interpreteer ik soms als heel veel, soms als ietwat beter dan goed)

Wellicht is een ietwat uitgebreide woordschaal als deze beter om toe te passen?
* Slecht
** Matig
*** Voldoende
**** Goed
***** Zeer goed
****** Extreem goed
 
Aan aantallen sterren zou ik niet gaan knutselen. Wat is het verschil tussen "Zeer goed" en "Extreem goed"? Onduidelijk. En dan wordt het ook nogal problematisch om de vijfpuntsschaal voor bestaande recensies om te zetten naar een zespuntsschaal.
Beter om het gewoon bij 1 - 5 sterren te laten en dat in je recensie nader toe te lichten.
 
Het blijft natuurlijk wel allemaal subjectief...
In ieder geval, als iemand een recensie **** of ***** scoort, betekent dat wel dat de afspraak helemaal voldeed aan de verwachtingen van de schrijver!

Als daar dan ook nog een tekst met een verdere beschrijving van de afspraak volgt, geeft dat in ieder geval wel een goede 'richtlijn' voor de lezer. Precies wat je dus van een recensie verwacht!

Alle commentaren in de trend van 'wat andere mannen allemaal wel of niet doen' zijn (op z'n best!) bijzaak! (en vaak enkel spuien van eigen meningen...)
 
Precies dat.

Om dat te doen is het voor mij niet heel belangrijk of er 4 of 5 sterren staan. Het is toch een erg persoonlijke ervaring.
Pas als het minder sterren zijn valt het op. Dat gezegd, één ster reviews zijn wel echt een dingetje. Daar mogen mensen van mij wel wat voorzichtiger mee zijn want dan moet het wel heel slecht geweest zijn. Dat komt over als een waarschuwing zoals 'vermijd deze dame actief'.
 
Misschien ben ik te kritisch, misschien tref ik de verkeerde dames, maar het valt mij al een tijdje op dat verreweg de meeste leden aan verreweg de meeste dames zonder blikken of blozen vier -en vijf sterren recensies weggeven. Niet vanwege bepaalde bijzondere prestaties of buitengewone uiterlijkheden, maar gewoon voor een standaard wip bij een standaard meid. Voor 20 minuten aan de eerste de beste raamdame worden al 5 sterren uitgedeeld.

Zelf 'rate' ik op een schaal, waarbij ik meeweeg wat ik heb gekregen voor m'n geld, haar inzet, persoonlijkheid, uiterlijk, en gewogen ten opzichte van andere dames. En zo kom ik soms inderdaad op 5 sterren, soms op 4, maar ook geregeld op 3, in slechte gevallen nog minder.

Hebben anderen ook het idee dat er veel te makkelijk met 5 sterren wordt gesmeten? Dat je, bij wijze van spreken, als dvp al 5 sterren krijgt als je op komt dagen en de wandelaar klaar is gekomen? Zelf vind ik hierdoor de recensies aan inflatie onderhevig zijn. Op deze manier betekent een 5 sterren recensie niet veel meer.

Eens? Oneens?
Nu... zelf ga ik enkel voor langere dates... en voor mij zijn criteria als 'passie' 'inzet', en 'sexuele energie' erg belangrijk.

Dat doet echter niets af aan een 'x-sterren' rating van een snelle wip bij een raamdame. Is gewoon een heel ander publiek! Voor mij persoonlijk doet zo'n recensie er helemaal niet toe... want echt niet mijn interesse! Maar... ik ga er dan verder ook geen commentaar op geven!
 
Precies dat.

Om dat te doen is het voor mij niet heel belangrijk of er 4 of 5 sterren staan. Het is toch een erg persoonlijke ervaring.
Pas als het minder sterren zijn valt het op. Dat gezegd, één ster reviews zijn wel echt een dingetje. Daar mogen mensen van mij wel wat voorzichtiger mee zijn want dan moet het wel heel slecht geweest zijn. Dat komt over als een waarschuwing zoals 'vermijd deze dame actief'.
Ja! Want... 1 ster betekent VRESELIJK...
 
Ik denk dat de recensie schrijvende wandelaar die geen vrouw thuis heeft en klaar komt bij een dvp makkelijker een hogere score zal geven. Klaarkomen met neuken is dan altijd zoveel leuker in vergelijking met handenarbeid thuis, ongeacht of de dvp nu top is of niet. Is mijn gevoel. Nu ja, ik geef geen commentaar op schrijvende wandelaars, zovele zijn er niet die regelmatig een recensie maken, dus waardeer ze en heb je andere mening bij een dvp en frustreert het je, dan moet je vooral je eigen recensie neerpennen.
 
Misschien ben ik te kritisch, misschien tref ik de verkeerde dames, maar het valt mij al een tijdje op dat verreweg de meeste leden aan verreweg de meeste dames zonder blikken of blozen vier -en vijf sterren recensies weggeven. Niet vanwege bepaalde bijzondere prestaties of buitengewone uiterlijkheden, maar gewoon voor een standaard wip bij een standaard meid. Voor 20 minuten aan de eerste de beste raamdame worden al 5 sterren uitgedeeld.

Zelf 'rate' ik op een schaal, waarbij ik meeweeg wat ik heb gekregen voor m'n geld, haar inzet, persoonlijkheid, uiterlijk, en gewogen ten opzichte van andere dames. En zo kom ik soms inderdaad op 5 sterren, soms op 4, maar ook geregeld op 3, in slechte gevallen nog minder.

Hebben anderen ook het idee dat er veel te makkelijk met 5 sterren wordt gesmeten? Dat je, bij wijze van spreken, als dvp al 5 sterren krijgt als je op komt dagen en de wandelaar klaar is gekomen? Zelf vind ik hierdoor de recensies aan inflatie onderhevig zijn. Op deze manier betekent een 5 sterren recensie niet veel meer.

Eens? Oneens?
Zelfs als dame ben ik het hier mee eens. Helaas zijn veel mannen al snel tevreden of durven geen eerlijke review te plaatsen.

Het zou mij niet verbazen als sommige dames een beloning toekennen voor een 5 sterren review
 
Behalve Roxanne dan... Want daar had ik helemaal GEEN sex mee...
Maar ze vervulde wel perfect haar rol van sushi nyotaimori girl, vandaar.
(en moch zelfs foto's nemen! Haha!)
 
Even het tegenovergestelde van de TT.

Toevallig viel me vandaag een 1-ster review van een newbie op. Deze specifieke review is ondertussen verwijderd.

De review bestond uit een aantal 1-ster diensten en twee zinnen.
De melding dat de dame (die verder lovende recensies heeft en in een privehuis werkt) ook bare doet gevolgd door de oproep om haar te mijden.

Deze newbie heeft twee maanden een account en dit was de vierde review (als er niet meer verwijderd zijn) en alle posts zijn gedaan gespreid over twee dagen.
Al deze reviews zijn 1-ster.
Opvallend genoeg is er ook een post die de dame van deze vandaag verwijderde recensie aanprijst.

Verder bestaan het grootste deel van de posts uit kreten hoe slecht privehuizen zijn, meldingen dat dames bare doen en dat hij hier en daar ruzie gehad heeft.

Wat vinden jullie van zoiets? En zou je er wat mee doen?

(Ik noem geen namen en geef geen links want ik wil niet doxxen)

Edit, had me vergist, er zijn niet anders dan 1-ster reviews van hem
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat ik vaker alleen positieve recensies schrijf. Voornamelijk omdat ik het gedoe rondom een slechte - of zelfs matige - recensie beu ben. Het forum is bezaaid met dvp's die zelf gaan reageren of dat door hun knechtjes laten doen.

Verder is het wel zo dat ik als ik tevreden ben ik ook vaak meteen de hele handel met 5 sterren beloon. Ik ben geen jurylid bij een turnwedstrijd. En maak geen aantekeningen tijdens de sex.

Als ik meer dan tevreden bij een dame vandaan kom, ga ik niet miezeren dat de blowjob wellicht niet de beste aller tijden was. Of alles enorm zitten afwegen: 3....4 of toch 5 sterren....

Voor mij is belangrijkst dat de dame lijkt op haar foto's, dat het contact prettig en losjes is en dat afspraken worden nagekomen. Ik hou ook wel van een verzorgde dame met fraai uiterlijk. Dat soort dingen lees ik dus ook graag in recensies.

Valt het uiterlijk tegen gezien de foto's of blijken afspraken plots te zijn vergeten dan wel ter plekke plots onmogelijk, dan weet ik dat graag vooraf.

Ik herken het verschijnsel wel. Ik ben driemaal naar een dame geweest die meerdere 5-sterren recensies had. Waarvan veel door dezelfde persoon. Dat bleek dan eenmaal ter plekke een ramp te zijn.

Je hebt er nu eenmaal bij om het eender welke dame ook, alles geweldig vinden. Of mensen die het uiterlijk helemaal niets kan schelen. Of die het zelf wíllen ervaren alsof het heel speciaal was, al was het dat niet. Om hun eigen beleving mooier te maken. Of die in het gevlij willen komen met een goede recensie.

Ik kan de recensies van minimaal één lid inmiddels al vooraf vóór hem schrijven. Alles is altijd perfect en alles verloopt altijd hetzelfde. Diens recensies zijn voor mij nu dus vaker een reden om juist niet te gaan.

Ik let daarom vooral op wie iets schrijft. En er zijn enkele leden waarvan ik inmiddels wel weet dat als zij positief zijn, ik dat waarschijnlijk ook zal zijn.

Die sterren vind ik minder van belang. Ik wil voornamelijk te weten komen of een dame overeenkomt met de foto's, of ze haar afspraken nakomt en welke diensten ze aanbiedt. En of ze schoon is en of het niet al te zakelijk is.
 
Waar ik me nog weleens aan stoor zijn van die types die in de beschrijving enkel een algemeen praatje houden van hooguit 1-2 zinnen en daarna afsluiten met zo'n nutteloze opmerking als "lekker geneukt & wat er verder gebeurde is tussen mij en de DVP...", of, "wat er verder gebeurde laat ik uit privacyoverwegingen voor me...".

Als je ergens niets aan hebt, zijn het recensies die op een dergelijke manier worden afgesloten, ongeacht het # sterren. Als wandelaar is er niets mis mee om de intimiteiten op een enigszins openlijke wijze in een recensie te beschrijven, dus met anderen te delen en dat hoeft ook niet per sé in details. Echter, als iemand dat niet openlijk wilt doen, kan diegene maar beter geen review schrijven.

Misschien ben ikzelf ook soms iets te enthousiast, eventueel ook wat te langdradig (TLDR...), maar de keerzijde is wel dat je weet hoe het uurtje verliep etc. Ik zeg gewoon hoe het verliep, wat ik deed, hoe het samenzijn was, of de date naar/boven/onder verwachting was, de dame wel/niet gewillig was, er goed uit zag etc. Bijv., als een dame nog zo goed kan deepthroaten maar voor de rest van de tijd toch enigszins een zeester blijft, gaan er voor mij alsnog wat sterretjes af.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet de opmerking
'mannen behandel haar met respect '
:ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik ben blij als dit er bij staat, want je wil niet weten welke lozers er denken te mogen boertig doen bij een dvp...

Liever dat het er voor jou en de anderen nutteloos bijstaat, maar voor mij, en mss andere dames, wel een mooie geste is.

Ik snap niet dat jullie dit bashen. 😔
 
Respect naar dame moet er altijd zijn.
Inderdaad! @VixenOnTour, ik zie het probleem niet, want zowel @HoneyBear als ik schrijven enkel dat zoiets gewoonweg een gegeven is; het is een kwestie van normen en waarden.

Wat bedoel je overigens met 'bashen'? Die trends van tegenwoordig in het taalgebruik, houd het gewoonweg bij normaal Nederlands...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan