Kwistig strooien met 5-sterren recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik recenseer hier ook. Maar dat is de ijsberg onder de absolute top. Die top bestaat uit een paar ervaringen uit mijn wandelcarrière die me altijd bij zullen blijven. Sommige van die ervaringen zijn al van jaren terug, met dames die ik al uit het oog verloren ben.
Dat je 'de beste ervaringen' voor jezelf wil houden... kan je best egoïstisch noemen...

Waarom je de slechte niet deelt... begrijp ik echter niet! Anderen waarschuwen is toch een belangrijk facet van dit forum... Mijn mening!
 
Dat je 'de beste ervaringen' voor jezelf wil houden... kan je best egoïstisch noemen...

Waarom je de slechte niet deelt... begrijp ik echter niet! Anderen waarschuwen is toch een belangrijk facet van dit forum... Mijn mening
Ik deel ook slechte ervaringen. Deze bijvoorbeeld.

Het gebeurt me de laatste tijd alleen niet vaak meer dat ik een slechte ervaring heb. Omdat ik me beperk tot een paar dames bij wie het goed zit.
 
Zijn in mijn ogen niet te vertrouwen, maar ik denk dat ieder forum daar last van heeft, vrijwel nieuwe leden die 2 of 3 keer wat te vermelden en dan stil zijn; vaak sokpop accounts of verkapte marketing. Gezien de hobby is het ook wel begrijpelijk, niet iedereen wandelt regelmatig (naast het willen delen van wellicht nare ervaringen afgezien van anoniemere waarschuwingen).
 
Ik heb enkel 4/5 sterren reviews maar ze zijn wel allen oprecht.
Ik doe dan ook mijn huiswerk en bezoek bijna enkel dames die een goede reputatie hebben en goede recensies.

En de ene keer dat ik een dame bezocht die nog geen recensie had, had ik geluk dat het ook top was.
Ik doe het zelfde ik probeer zo veel mogelijk info te vinden reviews, foto´s mogen niet te over sexueel zijn of de tekst. Ik zet ook de dames die mij intresse hebben tussen mijn favoriten op rl zo kan ik vooraf gemakkelijk bij houden of dat het over een rondreisende dame gaat of een vaste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan