Kwistig strooien met 5-sterren recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Degene die een dvp als oud vuil behandelen gaan echt geen recensie maken
Dat is niet waar. Wellicht doen ze het veel minder, maar het gebeurt wel.

Een tijdje geleden (goede maand?) was er nog een recensie waarin de schrijver aangaf dat hij de dvp die hij bezocht had als minderwaardig beschouwde en trots beschreef hoe zij hem vertelde dat hij moest stoppen. Waarna hij haar fysiek dwong en gewoon door ging oftewel verkracht had. Deze recensie is, niet verrassend, verwijderd.

Ik vermoed dat de 1-ster recensies waar ik het eerder vandaag over had ook van een persoon zijn die dvp's als oud vuil behandeld.
 
Als je ergens niets aan hebt, zijn het recensies die op een dergelijke manier worden afgesloten, nog los van het aantal sterren. Als wandelaar is er niets mis mee om de intimiteiten op een openlijke wijze in een recensie te beschrijven en dus met anderen te delen. Als iemand dat niet openlijk wilt doen, kan diegene maar beter geen review schrijven.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik moet echt al die details niet lezen, weten maar wil gewoon een globaal overzicht. Ik zal ook nooit in detail beschrijven wat er gebeurd is op een date.
 
Laten we het ajb bij het onderwerp houden, en er geen 'ergernissen over recensies' topic over maken, daar zijn genoeg andere plaatsen voor.

Wat mij betreft hanteer ik bij het schrijven van recensies een schaal: een afspraak kan bijv best goed verlopen zijn, het meisje was knap en vriendelijk, de seks goed en ik ben lekker klaargekomen.

Maar als ze passief en afstandelijk was, ze geen moeite deed om het ijs te breken, geen initiatief toonde en weinig oog had voor mijn reacties, wordt dat toch geen 5 sterren. Ook al kon ze heerlijk pijpen, voelde ze lekker strak en had ze een geweldig lichaam.

Dan is het totaalplaatje voor mij toch meer richting 3 sterren: de wip was oké, niets te klagen, afspraken zijn nagekomen en de dvp was niet onvriendelijk. Een ander geeft daar misschien 5 sterren voor, maar het hangt er ook vanaf wat je zoekt natuurlijk.

Ik maak er ook wel een verhaal bij waarbij ik de sfeer tijdens de afspraak en persoonlijkheid van het meisje probeer te schetsen. De seks komt ook wel aan bod maar niet tot in details. En als ze met mij bepaalde dingen wel (gratis) doet die ze volgens de andere recensies niet (onbetaald) zou doen, houd ik dat ook voor me; anders zul je zien dat andere mannen dat opeens ook van haar gaan eisen.
 
Voor mij is het eindoordeel op gevoel:
5 - enthousiast, die wil ik zeker opnieuw zien
4 - positief
3 - net goed genoeg
2 - tegenvallend, maar ook positieve dingen
1 - totaal waardeloos (nog niet gehad gelukkig)

5 sterren gebeurt alleen als het persoonlijk goed klikt en ook de seks (of erotische massage) goed was.

Niet de dame van de foto's zijn of slecht communiceren, je bv lang buiten laten wachten, leidt in principe tot een punt aftrek.

Objectief is mijn oordeel niet. Sommigen vinden bv. dat een blowjob op een bepaalde manier moet. Voor mij moet het gewoon lekker of geil zijn, hoe maakt niet uit.
 
Laatst bewerkt:
De beoordeling is bij ook onderhevig aan het type van date. (Raamdame, privé ontvangst, saunaclub,…).

De verwachtingen zijn anders en ook de eerste aangeboden diensten zijn meestal anders.

Bij een raamdame verwacht ik voor het gebruikelijke tarief geen GFE,…
Bij de pizzatent om de hoek of in een sterrenrestaurant liggen de verwachtingen ook anders. Beide kunnen lekker zijn en een topservice aanbieden, maar op een andere manier

De sterren dienen, zoals meerdere collega's aangehaald hebben, dan ook steeds met de recensie gelezen te worden om het ganse plaatje te zullen.

Wanneer de dame verzorgd is, de tijd neemt voor jou en de afgesproken service levert, dan zit je al snel aan een hoog aantal sterren.
 
[I]SpyingPhallus[/I] zei: Waar ik me nog weleens aan stoor zijn van die types die in de beschrijving enkel een algemeen praatje houden van hooguit 1-2 zinnen en daarna afsluiten met zo'n nutteloze opmerking als "lekker geneukt & wat er verder gebeurde is tussen mij en de DVP...", of, "wat er verder gebeurde laat ik uit privacyoverwegingen voor me...".

Die opmerkingen als 'wat er gebeurde blijft tussen ons' vind ik juist zeer respectloos. Het suggereert namelijk dat er mogelijk allemaal diensten zijn verleend die niet op het menu staan. Daar doe je een dame meer kwaad dan goed mee.
Zelf meld ik in mijn recensies alleen wat op het menu staat. En mocht iets meer plaats hebben gevonden, hou ik dat voor mezelf. Omdat ik er vanuit ga dat een dvp sommige dingen niet bij iedereen doet. Wat ze doet en met wie is immers geheel haar eigen keuze.

En elk bezoek is uniek. Maar er zijn dus echt wandelaars die letterlijk een printje van een recensie meenemen en zeggen: precies dit wil ik ook. Zo werkt het dus niet. Er spelen immers zaken als 'een klik', het moment, de stemming, hoe lang je een dame al kent en bezoekt, onderling vertrouwen, etc etc
 
Laatst bewerkt:
Die opmerkingen als 'wat er gebeurde blijft tussen ons' vind ik juist zeer respectloos. Het suggereert namelijk dat er mogelijk allemaal diensten zijn verleend die niet op het menu staan.
Lijkt me eerder dat bedoeld wordt dat er leuke persoonlijke herinneringen zijn die niet relevant bevonden worden voor de algemene beoordeling. (Maar om dat te benoemen voegt niets toe.)

Maar er zijn dus echt wandelaars die letterlijk een printje van een recensie meenemen en zeggen: precies dit wil ik ook. Zo werkt het dus niet.
Dat slaat inderdaad nergens op. Mensen moeten een beetje relativeren. Zelfs als je zelf opnieuw gaat, zal het niet hetzelfde zijn.
 
Ik hecht meer waarde aan 1 of 2 sterren recensies dan weet ik dat ik die gelijk kan overslaan. Vwb toprecensies: liever het persoonlijk te ontdekken en het te ervaren en altijd zonder verwachtingen het over me heen laten komen. Wat voor de een geldt hoeft zeker niet voor mij te gelden.
 
Ik hecht meer waarde aan 1 of 2 sterren recensies dan weet ik dat ik die gelijk kan overslaan.
Tja, dat vind ik wat kort door de bocht als er slechts één (slechte) recensie is.

Sommige recensies komen over alsof de schrijver meer probeert om de dame zwart te maken dan een daadwerkelijk verslag te geven. Dit vind ik persoonlijk vervelender dan het ophemelen. Als een dame opgehemeld wordt heeft ze blijkbaar tenminste iets goed gedaan, als een dame zwart gemaakt wordt is de kans 50% dat het aan de wandelaar ligt.

Recensies zijn dan ook heel erg subjectief en geven eigenlijk pas een beetje betrouwbaar beeld als het er meerdere zijn door verschillende mensen en dan bij voorkeur door een wandelaar die enigszins bekend is.

Ik merk dan ook dat ik steeds meer waarde hecht aan een goed geschreven recensie dan het aantal sterren.
Ook stoor ik me niet zo aan de standaard zinnetjes die eerder genoemd zijn
 
Ik denk dat het ligt aan de verschillende referentiekaders van ieder mens, dus ook van iedere wandelaar. De een is snel tevreden, voor de ander is het nooit genoeg.

Als je nog niet zo lang wandelt, zul je misschien sneller 5-sterren geven, omdat je sneller tevreden bent. Je wilde seks, je hebt het gehad, dus het is goed. Maar zodra je bij een dame een super-GFE meemaakt, smaakt dat ineens naar meer en wil je dat vaker. Je gaat dan de lat hoger leggen.

Hoe langer je meedraait in dit wereldje, hoe hoger je de lat legt, merk ik bij mezelf in ieder geval. Ik wil niet alleen goede seks, maar ook een dame die gewoon leuk gezelschap is. Ik bezoek eigenlijk maar ene paar dames van wie ik weet dat het goed is. En de weinige keren dat ik toch nog een nieuwe dame bezoek, kijk ik eerst of ze goede recensies heeft.
 
Precies. De lat komt steeds hoger te liggen, omlaag gaat die niet meer 😜
Maar... -mijn mening toch- dan moet je als klant-bedpartner ook voor jezelf de lat hoger leggen.

Je bezoekt boeiende vrouwen die precies weten wat mannen willen in bed... en dat ook geven. Je beleeft -voor even- de tijd van je leven.... Maar dan moet je ook als man voor jezelf de lat hoger leggen qua eigen bedprestaties!

Enkel dan krijg je een 'win-win' situatie!
 
Voor lij gaat het om 3 zaken. Klick, prijs kwaliteit en nakomen van beloften. En dat kan goedkoop of iets duurder zijn. Ook belangrijk is dat wanneer klick er is plotseling meer dingen kunnen "in the heat of the battle". En dat adverteer je hier niet uit respect voor de DVP. En de DVP adverteert dat ook niet, zij wil eerst even de kat uit de boom kijken en terecht. Het draait uiteindelijk allemaal om wederzijds vertrouwen en plezier.
 
Maar... -mijn mening toch- dan moet je als klant-bedpartner ook voor jezelf de lat hoger leggen.

Je bezoekt boeiende vrouwen die precies weten wat mannen willen in bed... en dat ook geven. Je beleeft -voor even- de tijd van je leven.... Maar dan moet je ook als man voor jezelf de lat hoger leggen qua eigen bedprestaties!

Enkel dan krijg je een 'win-win' situatie!
Wat een nonsens. Je hoeft toch een prostituee niet te imponeren? Ik word persoonlijk een beetje kriegel van jouw waanideeën dat een wandelaar een soort casanova moet zijn die de dame 'verovert'. Onzin, als jij er niet voor betaalde ging ze niet met je naar de kamer, dat is de deal. Er is niks te 'veroveren', want je hebt al betaald. Betekent niet dat je er als een zoutzak bij moet gaan liggen, maar je gaat binnen de betaalde seks echt niet een dame hotel de botel krijgen met je 'moves'. Voor haar is het werk, en na jou de volgende klant.

Ik denk dat jij dat een beetje bent vergeten, met je rare visies dat je een soort Don Juan bent bij de dvps. Tuurlijk, zij spelen het spelletje wel mee, want dan kom je terug met meer centjes. Maar het is een beetje sneu als je er zelf in gaat geloven.
 
Laatst bewerkt:
Wat een nonsens. Je hoeft toch een prostituee niet te imponeren? Ik word persoonlijk een beetje kriegel van jouw waanideeën dat een wandelaar een soort casanova moet zijn die de dame 'verovert'. Onzin, als jij er niet voor betaalde ging ze niet met je naar de kamer, dat is de deal. Er is niks te 'veroveren', want je hebt al betaald. Betekent niet dat je er als een zoutzak bij moet gaan liggen, maar je gaat binnen de betaalde seks echt niet een dame hotel de botel krijgen met je 'moves'. Voor haar is het werk, en na jou de volgende klant.

Ik denk dat jij dat een beetje beetje vergeten, met je rare visies dat je een soort Don Juan bent bij de dvps. Tuurlijk, zij spelen het spelletje wel mee, want dan kom je terug met meer centjes. Maar het is een beetje sneu als je er zelf in gaat geloven.
Grappig om jou zo bezig te horen... een heleboel aannames...

Maar... dan lees ik nota bene aan het begin van dit lijntje dat je: 'blijkbaar de verkeerde dames treft'... En in je recensies lees ik oa. dat 'Ook tijdens de seks was ze niet heel geïnteresseerd in wat ik lekker vond maar wilde liever haar eigen programma afwerken.'

Als je natuurlijk zelf bij de '13 in een dozijn' hoort, krijg je vast ook wel 'standaard afwerk' sex... Leuk, als dat voor jou werkt. Maar zelf ga ik toch wel -als het even kan- voor passionele geile sex! Mijn mening!
 
Laatst bewerkt:
Grappig om jou zo bezig te horen... een heleboel aannames...

Maar... dan lees ik nota bene aan het begin van dit lijntje dat je: 'blijkbaar de verkeerde dames treft'... En in je recensies lees ik oa. dat 'Ook tijdens de seks was ze niet heel geïnteresseerd in wat ik lekker vond maar wilde liever haar eigen programma afwerken.'

Als je natuurlijk zelf bij de '13 in een dozijn' hoort, krijg je vast ook wel 'standaard afwerk' sex... Leuk, als dat voor jou werkt. Maar zelf ga ik toch wel -als het even kan- voor passionele geile sex! Mijn mening!
Wel grappig dat je mij beschuldigt van aannames doen, en dan zelf precies hetzelfde doet, en wel door heel selectief te shoppen in mijn berichten en er een klein puntje uit te pikken dat, uit de context gerukt, jouw gelijk lijkt te bevestigen. Als je smerig wilt discussiëren mag dat natuurlijk, maar eerlijk is anders.

Volgens jouw redenering hierboven bestaat er dus niet zoiets als een slechte dvp, er bestaan geen afwerkers en geen 'te mijden meiden', want het ligt altijd aan de wandelaar zelf? Wat werp jij jezelf op als witte ridder van de dvp's, zeg. Ook al zijn er op dit forum hele threads met tientallen gelijkgestemden die unaniem zijn over een slechte service bij een dvp, dan nog ligt dat volgens jou aan al die wandelaars? Hadden ze maar casanova's moeten zijn? 🙄 Jammer dat je op die manier dvp's met slechte service met hand en tand verdedigt en je medewandelaars beledigt (want die zijn dan allemaal 'dertien in een dozijn'), enkel en alleen om je fantasie in stand te houden.

Want die 'geile seks' van jou is gewoon een resultaat van het feit dat je betaald hebt, en van haar acteerprestaties. En ik heb ook heel veel fijne, goede ervaringen gehad, die je er niet hebt uitgepikt omdat dat niet in je kraam te pas komt, maar het verschil is dat ik me daarna geen seksgod waan. Omdat ik het verschil tussen realiteit en fantasie nog weet. Het hebben van een goede ervaring is afhankelijk van je eigen inzet, de persoonlijke klik die je hebt met een dame en haar inzet. Er bestaat wel degelijk zoiets als een dame met een slechte inzet. En zelfs seksgod Marco die dvp's alle hoeken van de kamer laat zien ("haha!") maakt van een ijskonijn geen vamp, al denkt hij van wel.

Dat je jezelf voor de gek houdt is één ding, maar probeer niet anderen te gaslighten.
 
Heb nog nooit écht en beroerde date met een DVP gehad. Altijd wel een leuk uurtje gehad, ongeacht of de climax wel of niet geweldig was.
Dus ik reken 5 sterren voor n topdate met een heerlijk orgasme en 4 sterren voor iets minder succes.
0 t/m 3 sterren is voor mij eigenlijk hetzelfde: ronduit teleurstellend.
En dat heb ik nog niet beleefd.
Ik bezoek dan ook uitsluitend dames met overwegend positieve reacties op dit forum en dan ook nog recensies van leden met een betrouwbare staat van recenseren.
Werkt prima so far.
 
3 is voor mij voldoende, prima gemiddelde wip maar niet geweldig. Heb gelukkig ook meer 4 en 5 sterren dates gehad, maar soms ook 1 of 2. Dat is een beetje part of the game. Soms neem je een gok en pakt die goed uit, en soms minder goed.
 
Hoeveelheid sterren is altijd een persoonlijke ervaring.
Is er een klik met de dame, dan is de rating vaak ook hoger.
Maar als er overgewaardeerd wordt zie je meestal wel een mismatch tussen sterren en de aanvullende tekst.
Ik ga ook nooit op een review af en kijk wie de review heeft geschreven.
Aan een review van een "reviewer" met ervaring, die regelmatig schrijft, hecht ik zelf ook meer waarde.
 
Het is een ervaring van mij met een dvp ,dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dezelfde ervaring heeft ,heeft ook met smaak te maken en de klik die je hebt met een dame ,zet er altijd bij wat het herhalingsgevaar is, ga meestal wel af op ervaring van anderen,af en toe gok je verkeerd, dan is er dus geen herhalingsgevaar ,en sommige dames doen met andere klanten wel bepaalde dingen en dat willen ze dan niet met mij,of wel met mij en niet met een ander.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan