DVP bezoek in oorlogstijd.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Belle Ik verkoop wel eens vintage audio, en krijg ook regelmatig (en niet in oorlogstijden), dat ze van ver moeten komen en of ik de benzine wil betalen (In de vorm van een korting op het goed). In elk geval, u hebt rechtuit en terecht uw mening gegeven Belle... Groot gelijk :) Maar ik heb geleerd dat rechtuit zijn, u vele vijanden kan en zal opleveren.
Waarom zouden de dvp's hier actief hun mening niet mogen geven die zijn hier niet enkel om ons te plezieren hoor 😉
 
Oei, ja. Misschien toch maar naar de mond gaan praten voor ik geen afspraken meer vind en toch mijn tarief zal moeten verlagen. Daar zeg je zo wat :oops: :(
Ik zal het opnieuw behouden tot 'vind ik leuks' hoor, is toch een onzinnig topic. :cautious:
Geniet van de zon allemaal!
Trek het je niet aan meid, blijf doen wat jij leuk vind op de manier die jij voor jezelf vast gelegd hebt. Maar stop AUB niet met reageren . Die antwoorden van jou zijn altijd zo eerlijk en rechtuit waardoor niet iedereen het ermee eens is , So wat. Het is juist die eigenschap die de Belle gevormd heeft waar de meesten van ons zo verzot op zijn . Keep going and do it your way.
 
Oei, ja. Misschien toch maar naar de mond gaan praten voor ik geen afspraken meer vind en toch mijn tarief zal moeten verlagen. Daar zeg je zo wat :oops: :(
Ik zal het opnieuw behouden tot 'vind ik leuks' hoor, is toch een onzinnig topic. :cautious:
Geniet van de zon allemaal!
Toch sta je nog steeds op mijn verlanglijstje hoor 🥳
 
Vandaag deed ik boodschappen: Blikje soep, zakje met 6 bolletjes (wit), zakje sla, 2 bakjes smeersel voor op toost (zalm en ei), pak eenhapscrackers, 2 flessen huiswijn van 1 liter (Rood). En bij het afrekenen wilde ik nog spaar zegeltjes. Het jongmens achter de kassa scande met een bigsmile mijn schapjes en scheurde opgewekt de door mij gevraagde zegeltjes van de rol. Daarna noemde hij - nog steeds met een big smile - het bedrag wat ik mocht betalen. Het liep mij dun door de broek.
De bedrijfsleider kwam er bij staan en sprak mij vermanend toe. Als je een dienst of product koopt of afneemt, zul je het gevraagde bedrag moeten betalen of niet kopen of afnemen.

Belle heeft volkomen gelijk met haar punt dat wie naar een dvp gaat, het tarief zal moeten betalen, net zoals u voor uw supermarkt boodschappen betaald.
 
Aan de boodschappen gaat t heus niet op, je laadt een enorme kar eten op voor 100€, ik heb me daar nog nooit bekocht gevoel. Wel ff de juiste supermarkt en ook niet de high class merken natuurlijk.
 
Gewoon petitie indienen bij de regering of de BTW op prostitutiebezoek niet omlaag kan. Lukt nu op eens voor brandstof ook, dus wie weet.

Dan kunnen legaal werkende dames daadwerkelijk de tarieven laten zakken zonder dat ze er zelf direct op achteruit gaan.
En ze kunnen gelijk makkelijker concureren met de illegale handel.
En politiek Den Haag kan het zo spinnen dat ze zich wel inzetten voor een ondergeschoven beroepsgroep, en zo wegcamoufleren dat de regering die begroepsgroep figuurlijk het hardst genaaid heeft tijdens Covid. (Totaal geen aanspraak op financiele steun toen...)

Ik zie alleen maar winnaars.
En een stuk naive idealistische tekst van mijn eigen hand, waar ik zelf niet in zou geloven.
 
Oei, ja. Misschien toch maar naar de mond gaan praten voor ik geen afspraken meer vind en toch mijn tarief zal moeten verlagen. Daar zeg je zo wat :oops: :(
Ik zal het opnieuw behouden tot 'vind ik leuks' hoor, is toch een onzinnig topic. :cautious:
Geniet van de zon allemaal!
Laat het maar horen als er iemand is die vanwege de oorlog niet meer kan komen. Neem ik graag zijn plek in voor het normale tarief :love::ROFLMAO:
 
Ja kunstmatig schaarste creeeren dat is geheim. Gebeurt op de oliemarkt nu ook. Er is geen gebrek aan olie hoor , maar toch is de prijs historisch hoog.
Kunstmatig? Omdat ze met haar weinige vrije tijd max een aantal datemomenten per maand voorziet? Ik lees tussen de regels eerder frustratie omdat je mss zelf nog geen date hebt kunnen verkrijgen? Hey , er is goed nieuws....heel RL staat vol dvp's die je mss kunnen troosten hierbij. Maar @Belle die verdiend meer respect dan deze opmerking.
 
Laat het maar horen als er iemand is die vanwege de oorlog niet meer kan komen. Neem ik graag zijn plek in voor het normale tarief :love::ROFLMAO:
Ja kunstmatig schaarste creeeren dat is geheim. Gebeurt op de oliemarkt nu ook. Er is geen gebrek aan olie hoor , maar toch is de prijs historisch hoog.
Tarieven zijn er ook om het kaf van het koren te scheiden , zo heeft alles een reden , wat het geheim erachter is maakt mij niet veel uit omdat je zelf bepaald hoeveel je uitgeeft of niet , maar erover klagen ga ik niet doen .
Geld dient om herinneringen te maken en ik wil niet dagelijks herinnert worden hoe elke dag je geld op je rekening minder waarde krijgt , je kan er maar beter van genieten zolang het nog kan zeg ik dan maar 😁
 
Kunstmatig? Omdat ze met haar weinige vrije tijd max een aantal datemomenten per maand voorziet? Ik lees tussen de regels eerder frustratie omdat je mss zelf nog geen date hebt kunnen verkrijgen? Hey , er is goed nieuws....heel RL staat vol dvp's die je mss kunnen troosten hierbij. Maar @Belle die verdiend meer respect dan deze opmerking.
ik heb nog geen poging gedaan met haar te daten
 
Beetje off topic... en waarschijnlijk een domme vraag maar vroeg het me af. Zag laatst daT hookers niet meer werkt en ontdekte deze site gelukkig. Kwam hier veel oude bekende namen tegen. Is het mogelijk je acc van hookers hierheen te verplaatsen en zo ja hoe?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Weet je.. ik wil wel doneren.. maar durf niet zo goed. Hoevaak hoor je niet dat alle opbrengst helemaal NIET terecht komt waar het voor verzameld is.

Heb een tijd geleden wel als enige mijn opbrengst van een gangbang gestort naar stichting Viervoeters om een aantal leeuwen te redden uit een dierentuin ergens in Verwegistan. Heb toen ook een link geplaatst op mijn Twitter profiel, waar diverse volgers naar gestort hebben. Van die stichting weet ik wél dat ze betrouwbaar zijn. De leeuwen zijn overigens grotendeels gered, 2 hebben het niet gered 😢

Ik zal er eens overdenken of ik het alsnog zal doen...
 
Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met de post van de topic starter.

Maar dan meer in algemene zin: Alles wordt altijd weer duurder, soms langzaam, soms sneller, nu met een oorlog en energie tekorten snap ik dat wel, maar die algehele tendens maakt het er niet leuker op.

Was een paar keer in een land waar alles spotgoedkoop is en dat is echt enorm goed voor je humeur, hoewel je daar natuurlijk alleen van kunt genieten als je daar niet woont/werkt.

Ben wel eens in 2 zeer goedkope Oost-Europese landen op vakantie geweest en toen daarna nog een weekje naar Zuid-Frankrijk/Monaco gegaan, dat was echt een moodkiller.

Als 3€ normaal was voor iets betaalde je eerst 30 cent en daarna voor hetzelfde 12€.

Als het mogelijk was zou ik het heerlijk vinden als we eenmalig een halvering van alle kosten konden doen.
Huur, vervoer, dvp's, boodschappen en dus ook onze eigen inkomsten.

Dan zou het voor mij allemaal weer wat normaler aan gaan voelen.

Het kan als zeuren overkomen, maar het begint te voelen alsof alles ridicuul prijzig is geworden en dat haalt de charme gewoon een beetje weg.

Bv voetballers waar 40 miljoen voor wordt geboden bij een transfer kan ik ook niet blij van worden.

Heel af en toe koop ik nog iets waarvan ik denk: Hey, dat valt enorm mee en dan ben ik daar een uur kinderlijk blij om.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook meteen met dit beroep stoppen zodat ik meer tijd over hebt om een steentje bij te dragen als vrijwilliger. Dat is dan veel waardevoller dan werken bij een privehuis waar alles best stil is. De klantinloop is inderdaad veel lager vergeleken met het einde van de eerste lockdown.
Ik hoop dat je niet meteen stopt ,ik zou u toch graag een keertje willen ontmoeten 🙂
 
En ze kunnen gelijk makkelijker concureren met de illegale handel.

Dus.. de legale sekswerker moet haar prijs omlaag gooien zodra de Btw omlaag zou gaan, om met de thuiswerkende onvergunde sekswerker te kunnen concurreren. Het komt niet in je op, dat juist de klanten degene zijn die de thuiswerkende sekswerkers in stand houden? Als niemand meer daar naar toegaat, dan sterft dat vanzelf uit.
Betekend niet dat ik die concullegas niets gun hoor, maar vindt het alleen een beetje raar.

Vergeet niet dat uitbaters dan ook moeten mee gaan doen met prijsverlaging, waarom zouden ze dat doen als je meer poen kan vangen als je minder Btw hoeft te betalen? Denk dat je die prijsverlaging niet enkel in de schoot vd sekswerker in zo'n locatie kan schuiven, want ze voelen zich nu al benadeeld met de helft vd omzet afstaan ( waarom betaal je anders altijd bij voor meer mogelijkheden ).
 
Laatst bewerkt:
Zo denken de meeste dvp's niet, ze denken alleen aan snel en veel geld verdienen want ze weten dat hier in Nederland genoeg mannen zijn die bereid zijn de hoofdprijs te betalen. Als de één het niet betaald dan betaald een ander het wel. Alleen als de economie zodanig verslechterd en de meeste mannen aan het einde van de maand weinig geld aan over houden en dus genoodzaakt zijn een prostituee mnder vaak te bezoeken. Dan pas zullen de dames water bij de wijn doen en de prijzen laten zakken in de hoop meer klanten aan te trekken. Het is alleen een kwestie van tijd denk ik dat dit zal gebeuren.
Je vergeet daarbij 1 belangrijk ding: een dame gaat dit beroep pas doen als er genoeg aan verdiend is. Is dat niet meer het geval, dan zal ze (eventueel tijdelijk) wel iets anders doen. Je moet al diep in de shit zitten om je bv voor 20 euro te willen laten neuken. Dan kan je beter als poetshulp gaan werken. Alleen degenen die geen andere skills hebben en uit pure noodzaak (tegen hun zin) dvp zijn, zullen volgens mij hun prijzen laten zakken bij een sterk dalende vraag. Dat zou dan wel eens tot gevolg kunnen hebben dat je heel wat dames in de seksbranche ziet verschijnen, die eigenlijk wat marginaal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan