Wat vraag je beter niet aan een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ohh hier gaan we 😂

- Je bent veelste goed voor dit vak
- Zn jong meisje moet haar lichaam niet verkopen
- Je bent veelste slim voor dit vak
- Ben je single en zou je geen relatie willen?
- Ben ik een beetje je type?
- Wat is je type?
- Vind je mij aantrekkelijk?
- Kom je bijna klaar?
- Mag ik je echte naam?
- Wil je niet een keer mee uit?
- Ik zou je wel willen daten hoor
- Kan ik je niet buiten je werk voor niks neuken?
- Kan ik geen korting krijgen omdat .......
- Kan ik je niet nemen zonder condoom? Is lekkerder
- Wil je mij echt niet zoenen? Beloof dat ik schoon ben
- Als ik je klaar bef, mag ik dan wat extra?

Dit is vooralsnog wat mijn bloed soms doet koken 😂
Op zich zijn die mannen die iets met je proberen in sommige gevallen toch oprecht een beetje verkikkerd op je?

Als het voor korting is snap ik het, maar anders zou ik er niet boos om worden, ze zijn gewoon idolaat.
Misschien wel handig om dan vriendelijk doch duidelijk te zijn.

Heb zelf ook een enkele keer gevoelens ontwikkeld voor een dame, daar doe je weinig aan.
 
Laatst bewerkt:
200 euro minus 21%btw is ongeveer 165 euro ;)
Ik doelde eigenlijk niet op de btw, maar op de 37% die ik aan het eind van het jaar minder aan belasting hoef te betalen als ik kan aantonen dat ik deze bezoekjes 'nodig heb' om binnen mijn werk goed te kunnen functioneren. 😅


Als ze me een bon kan geven waarop 'werk-kleding' staat of als ze 'diverse maaltijden' heeft geleverd, kost 200 euro me nog 200 -37% (74) = 126€
 
Ik doelde niet op de btw geloof ik, maar op de 37% die ik aan het eind van het jaar minder aan belasting hoef te betalen als ik kan aantonen dat ik deze bezoekjes 'nodig heb' om binnen mijn werk goed te kunnen functioneren. 😅


Als ze me een bon kan geven waarop 'werk-kleding' staat of als ze 'diverse maaltijden' heeft geleverd, kost 200 euro me nog 200 -37% (74) = 126€

O, haha. Sorry ik begreep je verkeerd.
'Aftrekbaar' naar een sekswerker. :cool:
 
Ik doelde eigenlijk niet op de btw, maar op de 37% die ik aan het eind van het jaar minder aan belasting hoef te betalen als ik kan aantonen dat ik deze bezoekjes 'nodig heb' om binnen mijn werk goed te kunnen functioneren. 😅


Als ze me een bon kan geven waarop 'werk-kleding' staat of als ze 'diverse maaltijden' heeft geleverd, kost 200 euro me nog 200 -37% (74) = 126€
In de duurdere clubs kun je vragen om een factuur. Meestal staat er dan de naam van een restaurant op, en een regel als dinner & champagne voor x personen.
Vaak wordt er wel een kleine administratieve toeslag gerekend.
Moet je natuurlijk wel zakelijk kunnen verantwoorden, en je vrouw niet de boekhouding laten doen ;-)

Bij de raamdames is het me nog niet gelukt om een bonnetje te krijgen ;-)

Weet eigenlijk niet of iemand het ooit via zijn huisarts / zorgverzekering heeft geprobeerd vergoed te krijgen met als reden b.v. tegengaan eenzaamheid of sexuele frustraties.
 
In de duurdere clubs kun je vragen om een factuur. Meestal staat er dan de naam van een restaurant op, en een regel als dinner & champagne voor x personen.
Vaak wordt er wel een kleine administratieve toeslag gerekend.
Moet je natuurlijk wel zakelijk kunnen verantwoorden, en je vrouw niet de boekhouding laten doen ;-)

Bij de raamdames is het me nog niet gelukt om een bonnetje te krijgen ;-)

Weet eigenlijk niet of iemand het ooit via zijn huisarts / zorgverzekering heeft geprobeerd vergoed te krijgen met als reden b.v. tegengaan eenzaamheid of sexuele frustraties.
Ik geef ook wel eens factuurtjes mee. Ik sta ingeschreven onder overige zakelijke dienstverlening dus kan vanalles zijn.
 
ligt er puur aan wat voor dame je treft..
is ze puur zakelijk?..dan blijf ik ook zakelijk..wel grote kans dat het bij die keer blijft
is ze wat losser?..en ze vraagt ook persoonlijke dingen aan me?
dan kan ze die terug verwachten..
en gek genoeg is dat best leuk..dikwijls meegemaakt dat ik naderhand dacht
'dan staat jou advertentie vol leugens'..je komt niet uit zuid Europa,spreekt geen spaans en bent geen 23'..
niet dat dat wat uitmaakt verder..zolang ik me maar niet de illusie maak dat ik de enige ben die dat weet..
maar het ligt puur aan de klik...
vraagt ze 'how old are you?'..'are you married?'..dan krijgt ze die terug,..heel simpel..
zijn meestal wel de Oostblokkertjes die dat vragen..
dan durf ik ook best dingen te vragen die verder gaan..maar dat ligt puur aan de vibe en de dame zelf..
afpingelen voor geld ,doe ik niet,
vragen om nzc ook niet.
.pzc wel eens ,soms lukt dat ook nog..is toch anders als je bij haar bent en ze je ziet (en ruikt)
wat ze verdient hoef ik niet te weten..(liegen ze toch om waarschijnlijk)
ofdat ik er goed uitzie ,of een fijne lul heb ook niet (liegen ze toch om waarschijnlijk)
de hoeveelste ik ben ook niet ..al was ik wel eens heel vroeg bij een dame,toen zei ze het zelf (mij best)

bij gesloten types kom je niet ver..maar dat is bij de dame achter de kassa bij de Jumbo waarschijnlijk ook niet..
 
Ik snap wat je bedoeld maar globale vragen in de trant van 'druk vandaag' doe ik nog wel eens.
Details daarentegen hoef ik niet te weten, meestal niet tenminste.

Eén keer gehad dat ik bij een privehuis later op de avond een dame bezocht die de hele dag gewerkt had. Ik was haar 7e klant o.i.d.
Zij was zo opgelucht en blij met dat ik 'gewone' voor beiden leuke sex wilde dat ik het niet kon laten door te vragen.
Bleek dat ze de hele dag alleen klanten had gehad voor BDSM en bijzonderdere fetishes. Allemaal dingen die ze er eigenlijk maar bij deed. Dvp was ze maar één of twee dagen in de week naast haar andere baan voornamelijk omdat ze van sex hield. En precies dat had ze dus helemaal niet gekregen.
Kwam ook doordat er een collega die ook BDSM deed zich had ziek gemeld.

Een beetje horen over wat die klanten allemaal voor verzoeken hadden gehad vond ik dan wel weer grappig.
 
Ik houd het altijd bij wat smalltalk en heb, denk ik, nog nooit impertinente vragen gesteld.
Bestaat er eigenlijk ook een draad met de vraag wat een DVP beter niet aan een klant vraagt?
De grootste afknapper vind ik als ze vraagt welk werk ik doe en dan ook nog eens gaat doorvragen. Of de een of andere manier vind ik dat zeer ergerlijk, terwijl het vast goed bedoeld is.
 
Ik ben daar ook wel benieuwd naar! Vaak gaat het gesprek vanzelf, maar ik heb me nooit echt afgevraagd welke onderwerpen ik beter kan vermijden🤔.
Het zal van de klant afhangen, natuurlijk.
Vermoedelijk merk je wel wat een klant kwijt wil of niet.

Maar zoals gezegd wil ik het absoluut niet over mijn werk hebben; ik heb ooit een keer meegemaakt dat ik wel vertelde waar ik destijds werkte (grote multinational in het zuiden van het land); bleek haar vriend daar ook te werken en vroeg ze door naar welke afdeling ik dan precies zat. Ze voelde ook niet aan dat ik het daar helemaal niet over wilde hebben en bleef maar doorzagen.
Gelukkig was dat na 'de daad', maar ik vond het ergerlijk.
 
De grens tussen een gezonde interesse in elkaar en misplaatste nieuwsgierigheid is soms vrij dun. Niet iedereen beheerst de fijngevoeligheid om te weten tot waar je kan gaan en wanneer je beter stopt met interesse tonen. Dit geldt voor zowel dvp als wandelaar hoor. De vraag naar de beweegreden waarom een dame dit soort werk doet vind ik zelf niet helemaal ongepast. Een vraag naar welk werk iemand doet is zelfs heel vaak de aanleiding om een gesprek met een onbekende te starten. Maar nogmaals, het is belangrijk dat je aanvoelt in hoeverre iemand wil meegaan in de uitwisseling van persoonlijke info. Zelf vind ik het heel belangrijk dat je geïnteresseerd bent in mekaar zonder het mekaar ongemakkelijk te maken, zeker als je voor enkele uren afspreekt.
 
welk werk ik doe en dan ook nog eens gaat doorvragen
Ja! Goed bedoeld en ik wil er ook best over vertellen, maar het laat mijn geilheid wel dalen.

Zo ook de vraag/opmerking:

"Waarom heb je nog geen vriendin? Want je bent echt een leuke vent."

Of varianten daarop. Opbeurend en lief bedoeld, maar werkt bij mij totaal averechts.

Vragen of het lekker is, of ik iets anders wil, of überhaupt halverwege bijvoorbeeld een pijpbeurt plots stoppen en een serieus verhaal beginnen afsteken.

Tuurlijk moet er tijdens de seks verbaal en non verbaal gecommuniceerd worden, maar hoop ik meer op een natuurlijke flow dan een start-stop verhaal waar om de zoveel minuten een "wat zullen we nu doen?" vraag komt.

Als het lange dates zijn vind ik het ook echt oprecht leuk om wat meer de diepte in te gaan en een serieus of zelfs zwaar gesprek te voeren. Ik heb geen probleem om me kwetsbaar op te stellen en open over mezelf te zijn. Maar dan wel duidelijk verdeeld in een deel dit en een deel seks.

Omdat ik me zonder schaamte emotioneel durf open te stellen, ben ik minder weerbaar en kunnen bepaalde vragen me echt raken. Dat is niet erg, maar niet handig tijdens "sexy time". Ik verlies dan totaal de zin in seks en wil alleen nog maar geknuffeld worden. Het open zijn is ook geen deur die ik zomaar even dicht kan, of zelfs wil gooien.

Wat ik eigenlijk met zoveel woorden denk ik wil zeggen is: je mag me echt alles vragen als je daar behoefte aan hebt of het je leuk lijkt, maar doe dat wel op het juiste moment. Bij voorkeur voorafgaand aan de seks en weet dat je daarna wat opbouwend werk te doen hebt om mijn motor weer te starten.

Ik weet dat er door heel wat wandelaars raar tegenaan gekeken wordt, maar ook echte gesprekken vind ik waardevol als daar de tijd en ruimte voor is
 
Het zal van de klant afhangen, natuurlijk.
Vermoedelijk merk je wel wat een klant kwijt wil of niet.

Maar zoals gezegd wil ik het absoluut niet over mijn werk hebben; ik heb ooit een keer meegemaakt dat ik wel vertelde waar ik destijds werkte (grote multinational in het zuiden van het land); bleek haar vriend daar ook te werken en vroeg ze door naar welke afdeling ik dan precies zat. Ze voelde ook niet aan dat ik het daar helemaal niet over wilde hebben en bleef maar doorzagen.
Gelukkig was dat na 'de daad', maar ik vond het ergerlijk.
Ik maakte laatst zoiets mee, maar dan wel tijdens de daad, of althans tijdens het voorspel. We hadden het van tevoren bij binnenkomst als een beetje over m'n werk gehad, wat zij zich nog wist te herinneren van mijn eerste bezoek enkele weken geleden. Op een gegeven moment wel gezegd dat ik het liever niet meer over m'n werk had, wat oké was. Dus na ons beiden opgefrist te hebben liggen we naakt op bed, ik lig al aan haar tepels te zuigen en haar borsten te betasten, vraagt ze opeens: "wat is het dan precies dat je moet doen op kantoor? Houdt het in dat blabla..." Echt een afknapper! Daar kom ik niet van in de stemming, hoor.
 
Ik houd het altijd bij wat smalltalk en heb, denk ik, nog nooit impertinente vragen gesteld.
Bestaat er eigenlijk ook een draad met de vraag wat een DVP beter niet aan een klant vraagt?
De grootste afknapper vind ik als ze vraagt welk werk ik doe en dan ook nog eens gaat doorvragen. Of de een of andere manier vind ik dat zeer ergerlijk, terwijl het vast goed bedoeld is.
vragen ze bij mij zowat altijd..
denk dat de gemiddelde vrouw ook wel aan mijn handen ziet dat ik geen bureaumachinist ben..
zijn wel schoon ,maar soms wel ruw en gehavend..als ik in de zomer in korte werkbroek loop (mag bij een baas dus niet)..
dan loop ik op mijn poten ook wel eens een schrammetje op..
was ooit bij een dame ..had op de kamer een flatscreen op een soort dressoir staan tegen de muur..stond veel te scheef zodat het beeld vervormde..
ik vroeg toen ofdat ik hem met beugel en al mocht ophangen?..kon ze liggend op bed beter TV kijken..(ik had ze al geneukt btw)..
was natuurlijk goed..dus even naar de bus wat spullen gehaald en 10 minuten later hing hij..
later op dezelfde kamer nog 3 of 4 keer een dame bezocht..moest ik toch altijd even lachen..
overigens geen gratis blowjob gehad toen..ook geen verlenging..dat dan weer niet..
 
vragen ze bij mij zowat altijd..
denk dat de gemiddelde vrouw ook wel aan mijn handen ziet dat ik geen bureaumachinist ben..
zijn wel schoon ,maar soms wel ruw en gehavend..als ik in de zomer in korte werkbroek loop (mag bij een baas dus niet)..
dan loop ik op mijn poten ook wel eens een schrammetje op..
was ooit bij een dame ..had op de kamer een flatscreen op een soort dressoir staan tegen de muur..stond veel te scheef zodat het beeld vervormde..
ik vroeg toen ofdat ik hem met beugel en al mocht ophangen?..kon ze liggend op bed beter TV kijken..(ik had ze al geneukt btw)..
was natuurlijk goed..dus even naar de bus wat spullen gehaald en 10 minuten later hing hij..
later op dezelfde kamer nog 3 of 4 keer een dame bezocht..moest ik toch altijd even lachen..
overigens geen gratis blowjob gehad toen..ook geen verlenging..dat dan weer niet..
Ik heb ook nog wat klusjes die ik voortdurend uitstel, Richard.
Maar iets zegt me dat je niet zoveel voor me kunt betekenen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan