DVP mee naar huis nemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
468
27/12/21
675
2
Wie heeft er ooit een dvp mee naar huis genomen en de vriendin komt onverwachts thuis?....

Mijn toenmalige vriendin was weg op weekendje met haar vriendinnen en ik zag mijn kans schoon om eentje thuis uit te nodigen. Zaten lekker in de zetel wat te drinken, toen ik iemand een sleutel in het slot hoorde steken en de voordeur trachtte te openen. Snel de dame naar de manoeuvreerruimte voor auto's geleid en ze daar even laten wachten, de vriendin binnen gelaten met het hart letterlijk in de keel kloppend. Ze zei dat er ruzie was ontstaan en ze dan maar besloten had huiswaarts te keren. Ik zei haar dat ik nog wat in de auto vergeten was, begaf me naar buiten, gaf de dvp taxi geld om ze vervolgens via de garage buiten te laten. Plots staat de vriendin in de manoeuvreerruimte, heb me er uit kunnen kletsen dat iemand weer de gemeenschappelijke garagepoort had laten openstaan. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Nee nooit meegemaakt. Maar wel bij sommige dvp's thuisgeweest en dan zit je toch wel eens te denken wat zou de thuissituatie zijn.
Kan er ineens een man binnenkomen. Maar t is me nooit gebeurt.
Ik heb dat dan ook ooit wel weer meegemaakt op de Verversrui, dat of haar vriendje doodleuk binnen kwam gewandeld en me groette toen ik naakt op bed lag, of het was de pooier.
 
Iets soortgelijks wel eens mee gemaakt, alleen dan niet met een DvP.
Vriendin was op werkvakantie in het buitenland, ik sta onder de douche met een andere vrouw, hoor ik de voordeur open gaan.
Ik kom beneden, staat mn schoonmoeder in de huiskamer, ja die had de sleutel van ons huis…
De geile knielaarzen van de vrouw lagen in de gang, dus daar moest mn schoonmoeder overheen gestapt zijn 😅

Gelukkig goed weggekomen toen.
 
@Squirtfan
Zo was het ook bij mij.
Mijn relatie was over, en ik kom met een nieuwe meid (ONS) naar huis. Was mijn ex bij mij thuis. Omdat het een appartmentgebouw was heb ik even de meid in het trappenhuis "geparkeerd". Mijn ex had nog niet door, dat ik iemand bij me had, en omdat het veiligheidsslot open was, wist ik dat iemand in de woning was. Mijn ex dan naar buiten gebonjourd, de meid naar binnen en lekker geneukt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan