Oh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!behoorlijk veel tand en dat doet echt zeer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!behoorlijk veel tand en dat doet echt zeer
Ah man, ik heb eens een keer een dvp moeten stoppen omdat ik echt een steek van haar hoektand voelde aan mn eikel, ondanks dat er een dikke condoom om was. Toen condoom af, lul gecheckt (gelukkig alles goed), daarna beetje trekken nieuw condoom om en afmaken in doggyOh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!
Wat vertel je nu eigenlijk?als een vrouw je echt leuk vind geeft ze alles, vooral spaansebij dvp heb ik t idee dat ze hun best doen want dan ben je na 10 minuten klaar hopen ze, en kan je weer weg, terwijl met dates ik met pauzes zo 3 uur aan te rommelen ben
Volgens mij dat een dame je alles geeft dus alle extras bij dvps maar dan gratis en met overtuiging. Dan nog hé, vind ik het neuken met dvps beter. Maar miss heb ik de verkeerde type gewone dames geneuktWat vertel je nu eigenlijk?
geen idee wat je aan dit verhaal niet snaptWat vertel je nu eigenlijk?
ken t makker, ik zal mn tilburgse nooit vergetenDVP is tekort aan tijd. Ik heb ooit een sexvriendin gehad. Dat was de beste tijd van mijn leven qua sex. Zij deed het alleen om de sex en ik ook. Helaas is al meer dan 10 jaar geleden