Oh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!behoorlijk veel tand en dat doet echt zeer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!behoorlijk veel tand en dat doet echt zeer
Ah man, ik heb eens een keer een dvp moeten stoppen omdat ik echt een steek van haar hoektand voelde aan mn eikel, ondanks dat er een dikke condoom om was. Toen condoom af, lul gecheckt (gelukkig alles goed), daarna beetje trekken nieuw condoom om en afmaken in doggyOh brrr de herinneringen aan die ene dvp, die met haar tanden er overheen aan schrapen was, komen weer boven. Auw nonde!
Wat vertel je nu eigenlijk?als een vrouw je echt leuk vind geeft ze alles, vooral spaansebij dvp heb ik t idee dat ze hun best doen want dan ben je na 10 minuten klaar hopen ze, en kan je weer weg, terwijl met dates ik met pauzes zo 3 uur aan te rommelen ben
Volgens mij dat een dame je alles geeft dus alle extras bij dvps maar dan gratis en met overtuiging. Dan nog hé, vind ik het neuken met dvps beter. Maar miss heb ik de verkeerde type gewone dames geneuktWat vertel je nu eigenlijk?
geen idee wat je aan dit verhaal niet snaptWat vertel je nu eigenlijk?
ken t makker, ik zal mn tilburgse nooit vergetenDVP is tekort aan tijd. Ik heb ooit een sexvriendin gehad. Dat was de beste tijd van mijn leven qua sex. Zij deed het alleen om de sex en ik ook. Helaas is al meer dan 10 jaar geleden
Plus het gegeven dat je niet aan tijd gebonden bent en met een beetje geluk iemand hebt die niet bang is om het één en ander uit te proberen zonder dat je extra moet betalen....De seks met een gewone vrouw is beter. Het feit dat ze seks met je wil hebben om wie je bent daar kan geen enkele dvp tegenop. Daardoor is de seks ook echt en niet gespeeld en dat gevoel zul je bij een dvp nooit ervaren.
....DvP weet je dat als je betaalt ook meteen gaat stoeien.Weer zo'n discussie uit de categorie "is bier xyz beter dan abc?".
In een relatie heb je andere seks dan bij een DVP.
Bij een DVP weet je dat ze faket, bij je vrouw is dit (hopelijk) zelden het geval.
Bij een DVP weet je dat je moet betalen, is thuis anders.
Bij een DVP kan je specials krijgen, thuis evt niet.
Bij een ...
Dit dus ja.Nu... zonder te willen veralgemenen... krijg je bij (ervaren) DVP's vaak betere sex! Zij hebben hun 'bedskills' natuurlijk op punt staan... en weten heus wel wat mannen lekker vinden!
En... natuurlijk zijn ze ook daar om jou een leuke lekkere beleving te geven.
Mijn ervaring toch!
Maar je vergeet een belangrijke ding de seks met een gewone vrouw die je zelf versiert hebt is gebaseerd op echte gevoelens bij een dvp niet. De dvp moet jou als de ware bevredigen omdat je er voor betaald hebt een gewone vrouw die wil het omdat ze je leuk vind. En wat je zegt klopt wel de dvp's weten precies hoe ze je moeten bevredigen, maar dat gebruiken ze ook in hun voordeel om je in veel gevallen snel af te werken en de deur uit te sturen. Bij gewone vrouwen heb je de tijd ze kijken niet naar de klok omdat het niet hoeft ze nemen de tijd om je te laten genieten en dat maakt zo'n date veel intiemer en aangenamer. En het feit dat je bij een gewone vrouw elkaar eerst moet leren ontdekken maakt een date juist veel spannender voor mij.Ik denk dat het niet te vergelijken is dvp of date vriendin , bij een dvp is het puur genot kan meestal meer dan bij een date , omdat ze ervaring hebben met mannen de dvp weten je snel geil te krijgen , en laten je genieten tot je klaar bent en dan is het ook klaar , maar een date daar moet je nog even uitpluizen hoe versje mag gaan de eerste x , want ze laten zich niet allemaal gelijk neuken laat staan pijpen , ik denk als je meer wil bij een vriendin eerst een paar afspraakjes moet maken , dat ze ziet dat je haar serieus leuk vind , en bij de eerste keer samen sex hebben gooit ze ook nog niet alle remmen los , maar komt er verliefdheid bij dan zal er meer kunnen en mogen , en zal ze het leuk vinden om je te verwennen en graag verwent wil worden , dan denk ik dat de sex met een vriendin beter en lekkerder is , maar wil je blijvende heerlijke sex , dan zul je toch af en toe een dvp moeten bezoeken , want hoe langer een relatie wordt ook de sex gewoon en een sleur , vaste tijden, en in het begin elke avond maar na een jaar word dit ook wat afgebouwd . En wil niet zeggen dat het niet leuk of lekker meer is , maar 7 dagen in de week bloemkool word ook minder lekker , dus voor mij is er een groot verschil tussen een dvp en een vriendin . Want genieten doe je met allebei, alleen op een andere manier
heb ook al veel complimenten gehad dankzij MrPussyLicking zijn filmpjes. Kan zelf zijn dat ik het hier nog eens gedeeld hebZo absoluut! Ik had een tijdje terug seks met een normale meid en ze was enorm onder de indruk van mijn befskills, die ik heb verbeterd nadat iemand hier op de forum een link deelde naar ene of andere befmaster op pnhub (pnhub kanaal is: MrPussyLicking)
Volgens mij schreef ik dat ook , misschien met andere woorden maar komt op het zelfde neerMaar je vergeet een belangrijke ding de seks met een gewone vrouw die je zelf versiert hebt is gebaseerd op echte gevoelens bij een dvp niet. De dvp moet jou als de ware bevredigen omdat je er voor betaald hebt een gewone vrouw die wil het omdat ze je leuk vind. En wat je zegt klopt wel de dvp's weten precies hoe ze je moeten bevredigen, maar dat gebruiken ze ook in hun voordeel om je in veel gevallen snel af te werken en de deur uit te sturen. Bij gewone vrouwen heb je de tijd ze kijken niet naar de klok omdat het niet hoeft ze nemen de tijd om je te laten genieten en dat maakt zo'n date veel intiemer en aangenamer. En het feit dat je bij een gewone vrouw elkaar eerst moet leren ontdekken maakt een date juist veel spannender voor mij.
Ik ben een natuur talentheb ook al veel complimenten gehad dankzij MrPussyLicking zijn filmpjes. Kan zelf zijn dat ik het hier nog eens gedeeld heb![]()
Bescheidenheid siert de mens.Volgens mij schreef ik dat ook , misschien met andere woorden maar komt op het zelfde neer
Ik ben een natuur talentde dames zijn altijd blij en komen wel 2x
![]()
Zoo ik ook! Ik kijk zijn filmpjes elke avond en heb het serieus op een notitieblok opgeschreven en doe ik soms nog steeds om de volgorde van zn befkunsten te bestuderen. Eerst rustige kusjes… en dan rustig opbouwen. Die man is een heldheb ook al veel complimenten gehad dankzij MrPussyLicking zijn filmpjes. Kan zelf zijn dat ik het hier nog eens gedeeld heb![]()