DVP presteert slecht en je staat weer buiten op straat - wat doe je dan na afloop?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij bedoelt dat een wandelaar z'n geld moet terug vragen hoeft geen geweld te betekenen maar laten zien dat je zoiets niet pikt. Doe je niks gaan zulke dvp's vrolijk door met hun oplichtingspraktijken.
Achteraf je geld terug vragen gaat toch niet. Je kan mss hopen als je de date bv achter een half uur stop zet in plaats van na een uur. Dat je mss een stuk van je geld terug krijgt.
 
Doe je niks gaan zulke dvp's vrolijk door met hun oplichtingspraktijken.
En vaak weten die dames, precies bij wie ze het wel of niet moeten doen.
Ik ben ook geen voorstander van fysiek geweld, maar zoals ik al zei, kan ik mij goed voorstellen dat een ander dat wel doet, bij dit soort oplichtingspraktijken. Dat is het risico van het vak, een inbreker die een paar klappen krijgt als hij wordt betrapt vind ik ook niet vreemd. Niet alles los je op met een goed gesprek.
En het schrijven van een slechte recensie, daar lachen dit soort dames om.
 
Achteraf je geld terug vragen gaat toch niet. Je kan mss hopen als je de date bv achter een half uur stop zet in plaats van na een uur. Dat je mss een stuk van je geld terug krijgt.
je kan niet de hele date uitzitten en dan geld terug vragen, nee, maar als vroeg in de date duidelijk wordt dat je niet krijgt waar je voor betaalt hebt is dat toch echt wel een optie
 
je kan niet de hele date uitzitten en dan geld terug vragen, nee, maar als vroeg in de date duidelijk wordt dat je niet krijgt waar je voor betaalt hebt is dat toch echt wel een optie
Het lijkt mij ook een beetje afhankelijk, hoe je overkomt op zo'n dame, als je een zelfverzekerde man, bent zal je niet zo gauw met dit soort zaken te maken krijgen. maar als je een schuchter verlegen mannetje bent, zal je wat vaker het doelwit zijn van dames, die je oplichten of over je heen lopen. De kans zal dan klein zijn dat ze je je geld of een deel daarvan terug geeft. Vaak weten, deze dames precies degene uit te kiezen, waar ze goed mee weg kunnen komen.
 
Laatst bewerkt:
je kan niet de hele date uitzitten en dan geld terug vragen, nee, maar als vroeg in de date duidelijk wordt dat je niet krijgt waar je voor betaalt hebt is dat toch echt wel een optie
Op het einde van de date mag je het zwz vergeten. Dat is ook wel te begrijpen. Met geluk wil ze nog in het begin van date een stuk van je geld terug geven. Maar ze is er niet toe verplicht.
 
Op het einde van de date mag je het zwz vergeten. Dat is ook wel te begrijpen. Met geluk wil ze nog in het begin van date een stuk van je geld terug geven. Maar ze is er niet toe verplicht.
"verplicht" ligt natuurlijk altijd lekker complex want er worden natuurlijk nooit contracten opgesteld of uberhaupt rechtzaken begonnen of whatever...

maar als je afspreekt voor een seksdate en handelingen afspreekt en afrekent en wat praat om het ijs te breken en dan hoort "oh sorry ik moet je wat vertellen ik doe geen seksuele handelingen", ja dan voelt het toch echt wel als haar plicht ook het geld terug te geven
 
En vaak weten die dames, precies bij wie ze het wel of niet moeten doen.
Ik ben ook geen voorstander van fysiek geweld, maar zoals ik al zei, kan ik mij goed voorstellen dat een ander dat wel doet, bij dit soort oplichtingspraktijken. Dat is het risico van het vak, een inbreker die een paar klappen krijgt als hij wordt betrapt vind ik ook niet vreemd. Niet alles los je op met een goed gesprek.
En het schrijven van een slechte recensie, daar lachen dit soort dames om.
Heb je zelf door hoe problematisch je tekst is? Fysiek geweld is nooit goed te praten, ook niet met een 'maar'. Daarnaast vergelijk je het met een inbreker die het blijkbaar verdient om klappen te krijgen.

Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat sommige mensen een date waar ze niet alles hebben kunnen krijgen op de manier hoe ze dat wensen al 'oplichtingspraktijken' vinden. Fysiek geweld zou dan al acceptabel zijn. Het terugvragen van je geld zie ik ook al als een vorm van geweld. Een man die een vrouw onder druk zet om geld terug te geven, denk daar ook even over na.

Het is belangrijk dat verwachtingen realistisch zijn als je een DVP bezoekt. Zeker op seksueel gebied kunnen verwachtingen heel erg uiteenlopen. Een DVP hoeft niets te doen waar ze zich niet comfortabel bij voelt, ook al staat dat met uitroeptekens op haar website. Zorg dat duidelijk is waar je voor betaald en begrijp dat ook sekswerkers mensen zijn.

Als laatste, je kiest er zelf voor om een bepaald segment te kiezen. In sommige segmenten van sekswerk zijn de risico's op een slechte service groter dan in andere segmenten. Wanneer je naar een club gaat, is de kans groter dat je een betere dienst krijgt dan wanneer je een thuiswerker bezoekt die 'bare seks' aanbiedt voor €50.

Geweld is nooit goed te praten, in geen enkel opzicht. Deze dames zijn al kwetsbaar genoeg. Je weet niets van hun achtergrond en de motivaties om dit werk te doen.
 
Het lijkt mij ook een beetje afhankelijk, hoe je overkomt op zo'n dame, als je een zelfverzekerde man, bent zal je niet zo gauw met dit soort zaken te maken krijgen. maar als je een schuchter verlegen mannetje bent, zal je wat vaker het doelwit zijn van dames, die je oplichten of over je heen lopen. De kans zal dan klein zijn dat ze je je geld of een deel daarvan terug geeft. Vaak weten, deze dames precies degene uit te kiezen, waar ze goed mee weg kunnen komen.
Je moet eigenlijk net zo vies zijn als hun maar de meeste wandelaars zijn daar te goed voor en nemen hun verlies. Zulke dvp's zullen ooit de verkeerde tegenkomen en de deksel op hun neus krijgen kwestie van tijd.
 
maar de meeste wandelaars zijn daar te goed voor en nemen hun verlies.
en dat is de precies de reden, waarom die dames er mee weg komen. Te veel mannen laten over zich heen lopen.
Zulke dvp's zullen ooit de verkeerde tegenkomen en de deksel op hun neus krijgen kwestie van tijd.
Precies, en daar heb ik ook weinig moeite mee.
 
Het terugvragen van je geld zie ik ook al als een vorm van geweld.
Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden aan McDonald's Rotterdam Korte Lijnbaan waar ik ooit mijn geld terugvroeg toen ik een milkshake had afgerekend en daarna hoorde dat de milkshakes niet leverbaar waren.
Een man die een vrouw onder druk zet om geld terug te geven, denk daar ook even over na.
Oh shit de medewerker waar ik mijn geld terugvroeg was een vrouw geloof ik.
 
Heb je zelf door hoe problematisch je tekst is? Fysiek geweld is nooit goed te praten, ook niet met een 'maar'. Daarnaast vergelijk je het met een inbreker die het blijkbaar verdient om klappen te krijgen.
laat jij dan maar lekker over je heen lopen. Wat ik zei, dat is het risico van het vak van een inbreker.
Het terugvragen van je geld zie ik ook al als een vorm van geweld. Een man die een vrouw onder druk zet om geld terug te geven, denk daar ook even over na.
hahaha, onder welke steen kom jij vandaan? wat is dit nou weer voor een absurde stelling. Je gaat als dvp een overeenkomst aan namelijk sex voor geld, zo simpel is het.
Geweld is nooit goed te praten, in geen enkel opzicht. Deze dames zijn al kwetsbaar genoeg. Je weet niets van hun achtergrond en de motivaties om dit werk te doen.
Zet die dames maar weer neer als zwak en kwetsbaar. Je hebt er een handje van om die dames altijd maar in slachtofferrol neer te zetten.
En dat ik niks weet over de achtergronden en motivaties van de dames, is maar een aannamen van je. Als of achtergrond en motivatie een excuus is voor een slechte service of scam.

Ik raad je verder aan om mij op negeer te zetten, ik had dat bij jou al eerder gedaan, dan hoef je je niet te ergeren, en kan je weer verder in je droomwereld.
 
Laatst bewerkt:
En de zieke geweldsfantasieën gaan lekker door zie ik. Tijd om dit topic te negeren.
ik denk dat je beter moet lezen @H want het heeft niks met fantasieen te maken. Ik zeg alleen dat ik er wel begrip voor kan hebben, dat iemand door het lint gaat, als hij opgelicht wordt door een dvp.
Over geweldsfantasieen gesproken, was je niet de SM man of vergis ik mij ?
 
Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden aan McDonald's Rotterdam Korte Lijnbaan waar ik ooit mijn geld terugvroeg toen ik een milkshake had afgerekend en daarna hoorde dat de milkshakes niet leverbaar waren.

Oh shit de medewerker waar ik mijn geld terugvroeg was een vrouw geloof ik.
Jij begrijpt niet dat er een groot verschil is tussen een medewerker van een grote keten in de openbare ruimte en een sekswerker die alleen is met een man in een kamer?

Tja. Kijk, ik kan best een heel betoog typen om uitleg te geven over sekswerk, maar ik heb het idee dat het tegen beter weten in is. Ik hoop in ieder geval dat bij sommige lezers meer begrip zal zijn en dat zij een beter waarden- en normensysteem hebben dan sommige leden hier.
 
"verplicht" ligt natuurlijk altijd lekker complex want er worden natuurlijk nooit contracten opgesteld of uberhaupt rechtzaken begonnen of whatever...

maar als je afspreekt voor een seksdate en handelingen afspreekt en afrekent en wat praat om het ijs te breken en dan hoort "oh sorry ik moet je wat vertellen ik doe geen seksuele handelingen", ja dan voelt het toch echt wel als haar plicht ook het geld terug te geven
Puur wettelijk is zij niet verplicht tenzij je een contract hebt waar er duidelijk in staat wat je verwacht. En het moet van beide partijen ondertekend zijn anders telt het niet.

Vanaf je betaalt ga je eigenlijk akkoord als klant. Ze is moreel mss wel verplicht om het terug te betalen. Maar voor de rechtbank zal je niet je gelijk halen denk ik.

De meest absurde dat ik hier gelezen heb is. Dat je bij als je niet tevreden bent over de diensten van de dvp dat je bij haar buren moet gaan aan bellen om te zeggen dat ze een dvp is. Daar haal je toch niets mee?

Ga naar huis schrijf een review als je je daar beter door voelt en bezoek de volgende keer een andere.
 
Jij begrijpt niet dat er een groot verschil is tussen een medewerker van een grote keten in de openbare ruimte en een sekswerker die alleen is met een man in een kamer?

Tja. Kijk, ik kan best een heel betoog typen om uitleg te geven over sekswerk, maar ik heb het idee dat het tegen beter weten in is. Ik hoop in ieder geval dat bij sommige lezers meer begrip zal zijn en dat zij een beter waarden- en normensysteem hebben dan sommige leden hier.
Ja sommige mensen hier gaan te ver in wat een DvP wel of niet "moet" doen. Ik mag hopen dat ik, ondanks mijn knipoog in mijn vorige bericht, genuanceerder ben dan dat.

Maar dan vraag ik je. Wat nou als ik afspreek voor een uur, diensten bespreek, afreken, wat klets om het ijs te breken, en na 10 minuten omslaat en aangeeft geen seks te willen, dat het niet aan jou ligt, en ze de kamer uit loopt. Dame foetsie, pech gehad?
 
Laatst bewerkt:
Maar dan vraag ik je. Wat nou als in een privehuis met een afspreek voor een uur, diensten bespreek, afreken, wat klets om het ijs te breken, en na 10 minuten zegt ze "sorry ik wil toch geen seks, het ligt niet aan jou", en ze de kamer uit loopt. Dame foetsie, privehuis trekt z'n handen ervan af. Pech gehad?
Van zo'n situatie heb ik werkelijk nog nooit gehoord, nooit meegemaakt en lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Zou een dame hypothetisch wel zoiets flikken, dan ligt ze bij een beetje privehuis snel buiten, want als ze iets niet willen is dat een dame de reputatie van het huis naar beneden haalt.

Maar verder lijkt me dit een vrijwel onmogelijke situatie.
 
sja ik heb dit echt meegemaakt, het had iets weg van een kleine zenuwinzinking bij de dame, oprecht lullig, maar voor mij op dat moment gewoon weggegooid geld
Ik zie dat je het stukje privehuis uit je oorspronkelijke bericht hebt gehaald, maar elk fatsoenlijk huis zou je het geld teruggeven, minus misschien een klein bedrag voor die tien minuten.
 
Van zo'n situatie heb ik werkelijk nog nooit gehoord, nooit meegemaakt en lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Zou een dame hypothetisch wel zoiets flikken, dan ligt ze bij een beetje privehuis snel buiten, want als ze iets niet willen is dat een dame de reputatie van het huis naar beneden haalt.

Maar verder lijkt me dit een vrijwel onmogelijke situatie.
Dat is ook het voordeel van een privéhuis je kan altijd bij de gastvrouw gaan klagen en je geld terugkrijgen. Bij prive-ontvangst kun je bij niemand klagen alleen bij de dvp zelf en als ze je geld niet wil teruggeven ben je het geld kwijt. Daarom is het ook verstandig om voor een halfuur te kiezen de schade blijft beperkt dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je het stukje privehuis uit je oorspronkelijke bericht hebt gehaald, maar elk fatsoenlijk huis zou je het geld teruggeven, minus misschien een klein bedrag voor die tien minuten.
ja ik zat nog even naar de juiste bewoording te zoeken

waar het mij om gaat is dat ik hier mensen zie zeggen dat het ONGEHOORD is om je geld terug te vragen (jij niet hoor)... sja sorry hoor maar als je duidelijk voor een uur seks betaalt en, buiten je schuld om, geen seks krijgt en na 5 minuten weggewuifd wordt, dan is je geld terugvragen toch de normaalste zaak van de wereld?
 
ja ik zat nog even naar de juiste bewoording te zoeken

waar het mij om gaat is dat ik hier mensen zie zeggen dat het ONGEHOORD is om je geld terug te vragen (jij niet hoor)... sja sorry hoor maar als je duidelijk voor een uur seks betaalt en, buiten je schuld om, geen seks krijgt en na 5 minuten weggewuifd wordt, dan is je geld terugvragen toch de normaalste zaak van de wereld?
Dat zegt hij toch ook.
 
ik denk dat je beter moet lezen @H want het heeft niks met fantasieen te maken. Ik zeg alleen dat ik er wel begrip voor kan hebben, dat iemand door het lint gaat, als hij opgelicht wordt door een dvp.
Over geweldsfantasieen gesproken, was je niet de SM man of vergis ik mij ?
Er is een groot verschil tussen sm en fysiek geweld. Over pakweg 200€ kan je je eens boos maken maar het is geen reden om fysiek geweld te gebruiken tegen over de dvp.
 
Dat zegt hij toch ook.
ja ik zeg ook niet dat hij dat zegt... mijn semi-hypothetische vraag was als reactie op de post van VixenandherStag

I know I know

Dat is ook het voordeel van een privéhuis je kan altijd bij de gastvrouw gaan klagen en je geld terugkrijgen.
sja ik trof een DvP die zelf vond dat ik mijn geld terug moest krijgen maar een gastvrouw die het daar niet mee eens was want ik was toch echt op de kamer geweest met een dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan