DVP presteert slecht en je staat weer buiten op straat - wat doe je dan na afloop?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja ik zat nog even naar de juiste bewoording te zoeken

waar het mij om gaat is dat ik hier mensen zie zeggen dat het ONGEHOORD is om je geld terug te vragen (jij niet hoor)... sja sorry hoor maar als je duidelijk voor een uur seks betaalt en, buiten je schuld om, geen seks krijgt en na 5 minuten weggewuifd wordt, dan is je geld terugvragen toch de normaalste zaak van de wereld?
Niets in de sekswerkwereld is 'de normaalste zaak van de wereld'. Er zijn zeer veel verschillende vormen van sekswerk en iedere sekswerker doet het ook weer een beetje anders. De meeste sekswerkers zullen wel hun best doen om een goede dienst te leveren. Het is wel belangrijk dat duidelijk is wat die dienst is. Als een sekswerker denkt in termen van tijd, maar de klant denkt in termen van aantal orgasmes, dan kan het wel eens lastig lopen.

Als een sekswerker opeens een kleine zenuwinzinking heeft, dan zou ik persoonlijk even schrikken. Dan ga ik natuurlijk geen seks eisen, maar haar vragen of ik iets kan doen om haar te helpen. Geld terugvragen zou ik dan nooit doen.
 
Het is belangrijk dat verwachtingen realistisch zijn als je een DVP bezoekt. Zeker op seksueel gebied kunnen verwachtingen heel erg uiteenlopen. Een DVP hoeft niets te doen waar ze zich niet comfortabel bij voelt, ook al staat dat met uitroeptekens op haar website.
Kijk, voor dvp's die gedwongen worden door pooiers om de job te doen heb je gelijk. Maar als een dame vrijuit dit soort werk gaat doen om vervolgens te klooien met de zuurverdiende centen van een klant dan moet de dame mss een ander soort werk doen.
Als ik beslis om taxichauffeur te worden voor eigen rekening, maar ik haat het verkeer. Dan weet ik dat mijn inkomsten moeilijk worden.
Ik ga overigens ook niet leuk overkomen als ik mensen de taxirit laat betalen om ze vervolgens helemaal niet mee te nemen of ze te droppen een km of 20 uit de richting.
ps. geweld is inderdaad altijd een slecht idee.
 
Maar eigenlijk hoop je gewoon, dat die dame, eens een verkeerde gast tegenkomt, die haar even laat "voelen" hoe hij tegen die oplichtingspraktijken aan kijkt
Let op, ik heb wel over dames, die de boel bewust besodemieteren, dus niet over dames waar geen klik mee was, of waar het tegenviel.
Sorry Rony, maar met dit soort berichten krijg ik sterk het vermoeden dat er bij jou een flinke steek loszit.
 
Als een sekswerker opeens een kleine zenuwinzinking heeft, dan zou ik persoonlijk even schrikken. Dan ga ik natuurlijk geen seks eisen, maar haar vragen of ik iets kan doen om haar te helpen. Geld terugvragen zou ik dan nooit doen.
Wat nobel van je, maar hoort de dvp dat achteraf als ze weer bij zinnen is niet uit zichzelf terug te geven of hoeft dat allemaal niet? Hoeven dvp's geen manieren te hebben?
 
Wat nobel van je, maar hoort de dvp dat achteraf als ze weer bij zinnen is niet uit zichzelf terug te geven of hoeft dat allemaal niet? Hoeven dvp's geen manieren te hebben?
Het is een heel persoonlijke en lastige vraag, afhankelijk van heel veel factoren.
Ik kan een ander niet dwingen een goed mens te zijn, maar ik kan wel zelf kiezen om een goed mens te zijn. Ik zou datgene doen wat ik op dat moment redelijk en billijk vind.
 
Het is een heel persoonlijke en lastige vraag, afhankelijk van heel veel factoren.
Ik kan een ander niet dwingen een goed mens te zijn, maar ik kan wel zelf kiezen om een goed mens te zijn. Ik zou datgene doen wat ik op dat moment redelijk en billijk vind.
Ik had het uiteraard niet over jouw handelen op dat moment maar of het niet netjes zou zijn van de dvp als ze het achteraf uit zichzelf terug zou geven zonder dat je daar zelf achteraan moet, ze heeft namelijk geen enkele reden om het geld te houden, ze heeft er niet eens recht op
 
Ik had het uiteraard niet over jouw handelen op dat moment maar of het niet netjes zou zijn van de dvp als ze het achteraf uit zichzelf terug zou geven zonder dat je daar zelf achteraan moet, ze heeft namelijk geen enkele reden om het geld te houden, ze heeft er niet eens recht op
Dat hangt natuurlijk sterk af van de omstandigheden. Als er helemaal geen interactie is geweest, dan zou het denk ik wel vanzelfsprekend moeten zijn dat ze het geld teruggeeft. Maar als het gebeurt tijdens een date, dan zou ik het niet meer vanzelfsprekend vinden. Ze heeft immers wel haar tijd geïnvesteerd, ook al loopt het allemaal anders. Ik ga ervan uit dat de intentie bij haar wel aanwezig was om een service te verlenen. Als ze je moedwillig oplicht, wat echt iets anders is dan slechte seks, dan zou ik hier een waarschuwing plaatsen.

Maar ik heb het gevoel dat dit allemaal heel hypothetisch is. Ik denk dat verreweg de meeste sekswerkers een goede dienst willen verlenen; immers, een tevreden klant komt terug. Als je als klant regelmatig slechte ervaringen hebt, dan zou ik echt adviseren om eens een ander segment te bezoeken.
 
Maar ik heb het gevoel dat dit allemaal heel hypothetisch is. Ik denk dat verreweg de meeste sekswerkers een goede dienst willen verlenen; immers, een tevreden klant komt terug. Als je als klant regelmatig slechte ervaringen hebt, dan zou ik echt adviseren om eens een ander segment te bezoeken.
Niet te snel op het "segment" steken. Ik heb al topdates gehad in een "laag segment" tot 150 euro per uur en al waardeloze in jouw "hogere segment" vanaf 250 per uur.
Je legt nogal snel de schuld bij de klanten. Maar geld in alle sectoren niet een beetje "klant is koning"? Of net in deze dan weer niet?
Gelukkig bestaan er dan fora als dit om recht van antwoord te krijgen door middel van potentiele klanten te waarschuwen.
 
Ze heeft immers wel haar tijd geïnvesteerd
en de klant heeft er geen tijd in geinvesteerd ?
Als je als klant regelmatig slechte ervaringen hebt, dan zou ik echt adviseren om eens een ander segment te bezoeken.
je voelt je zeker wel verheven, ten opzichten van de meeste wandelaars hier, althans zo kom je wel over op mij. een ander segment of een bepaald segment, zijn wel de uitdrukkingen die je veel gebruikt.

Ik vraag mij ook af namens wie je hier spreekt, namens de wandelaar of namens de DVP, want dat is voor mij niet altijd duidelijk?
 
Laatst bewerkt:
en de klant heeft er geen tijd in geinvesteerd ?

je voelt je zeker wel verheven, ten opzichten van de meeste wandelaars hier, althans zo kom je wel over op mij. een ander segment of een bepaald segment, zijn wel de uitdrukkingen die je veel gebruikt.

Ik vraag mij ook af namens wie je hier spreekt, namens de wandelaar of namens de DVP, want dat is voor mij niet altijd duidelijk?
Als je geen argumenten meer hebt, val je mensen persoonlijk aan. Dat valt me vaker op.

Iedereen met enige ervaring weet dat 'sekswerk' niet slechts één manier van werken beschrijft. Er zijn duidelijke verschillen, evenals nadelen en voordelen, wanneer je verschillende vormen van sekswerk met elkaar vergelijkt. Ik lees regelmatig dat er mannen zijn die vaak het gevoel of zelfs de ervaring hebben dat ze worden bedrogen. Dan vraag ik me af: ligt het aan hen of aan de dames die ze bezoeken? Er zijn immers genoeg mannen die in vele vele jaren van 'wandelen' nog nooit een negatieve ervaring hebben gehad.

Misschien zou het verstandig zijn om eens andere soorten dames te bezoeken? Het bezoeken van een DVP zou een feestje moeten zijn, een traktatie voor jezelf.

En, als het niet aan de dames ligt, dan zijn je verwachtingen misschien niet heel realistisch. Zou dat ook nog kunnen?
 
Als je geen argumenten meer hebt, val je mensen persoonlijk aan. Dat valt me vaker op.

Iedereen met enige ervaring weet dat 'sekswerk' niet slechts één manier van werken beschrijft. Er zijn duidelijke verschillen, evenals nadelen en voordelen, wanneer je verschillende vormen van sekswerk met elkaar vergelijkt. Ik lees regelmatig dat er mannen zijn die vaak het gevoel of zelfs de ervaring hebben dat ze worden bedrogen. Dan vraag ik me af: ligt het aan hen of aan de dames die ze bezoeken? Er zijn immers genoeg mannen die in vele vele jaren van 'wandelen' nog nooit een negatieve ervaring hebben gehad.

Misschien zou het verstandig zijn om eens andere soorten dames te bezoeken? Het bezoeken van een DVP zou een feestje moeten zijn, een traktatie voor jezelf.

En, als het niet aan de dames ligt, dan zijn je verwachtingen misschien niet heel realistisch. Zou dat ook nog kunnen?
Maar we hadden het toch specifiek over het verhaal van Roba waarbij de dvp een zenuwinzinking kreeg, dat kan iedereen een keer gebeuren en dan maak jij ervan als je vaak negatieve ervaringen heb dan ligt het misschien aan jezelf, maar het ging hier niet over vaak negatieve ervaringen hebben maar over 1 specifiek geval, je probeert de aandacht te verleggen en anders moet je na laten kijken of je geen alzheimer hebt want dan ben je blijkbaar een beetje vergeetachtig
 
Feit is er zijn dvp's die de gewoonte hebben gemaakt om klanten keer op keer te belazeren en dat zijn in mijn ogen oplichters eersteklas. Als ik voor een uur heb betaald en de dvp gaat daarmee akkoord en ze stopt na 15 minuten dan heb ik alle recht om een gedeelte van me geld terug te eisen. Doe je dat namelijk niet dan zullen zulke dames het bij een ander ook doen en zo maken ze meer slachtoffers. Als ik bij een supermarkt iets koop en het product is over datum dan vraag je toch ook je geld terug waarom zou het bij een dvp niet mogen of hebben wij wandelaars geen rechten?
 
Dat ligt er maar net aan natuurlijk.

Als ik tijd heb voor een bezoek aan een andere DVP, dan doe ik dat. Heb ik die tijd niet, dan is het balen, schrijf ik hier een negatieve recensie en hoop ik maar dat het de volgende keer beter gaat zijn.
 
Ik lees regelmatig dat er mannen zijn die vaak het gevoel of zelfs de ervaring hebben dat ze worden bedrogen. Dan vraag ik me af: ligt het aan hen of aan de dames die ze bezoeken? Er zijn immers genoeg mannen die in vele vele jaren van 'wandelen' nog nooit een negatieve ervaring hebben gehad.
Kom op zeg dit komt gewoon in de buurt van victim blaming.
 
Als je geen argumenten meer hebt, val je mensen persoonlijk aan. Dat valt me vaker op.

Iedereen met enige ervaring weet dat 'sekswerk' niet slechts één manier van werken beschrijft. Er zijn duidelijke verschillen, evenals nadelen en voordelen, wanneer je verschillende vormen van sekswerk met elkaar vergelijkt. Ik lees regelmatig dat er mannen zijn die vaak het gevoel of zelfs de ervaring hebben dat ze worden bedrogen. Dan vraag ik me af: ligt het aan hen of aan de dames die ze bezoeken? Er zijn immers genoeg mannen die in vele vele jaren van 'wandelen' nog nooit een negatieve ervaring hebben gehad.
Nu kraam je echt onzin uit, na jaren wandelen nooit een slechte ervaring bestaat niet. Je doet me denken aan een gokverslaafde die na jaren gokken niet wil toegeven dat hij verlies heeft gemaakt maar altijd heeft gewonnen.
 
Als een DVP slecht heeft gepresteerd en je baalt flink (zeker als je een uur of langer ervoor hebt gereisd), wat doe je dan na afloop?

> Ik duik de stad in en ga me in een kroeg flink bezatten.
> Ik ga gelijk een andere DVP opzoeken hopend op meer geluk.
> Ik vergeet het voorval en maak er alsnog een leuk dagje van door een bioscoop, museum e.d. te bezoeken.
> Ik baal en ga meteen naar huis.
> Ik bezoek voorlopig geen DVP meer.

Ikzelf neig naar de twee laatste opties. Een andere DVP dezelfde dag nog bezoeken, nee, daarvoor ben ik dan niet meer in de stemming.
Dit is mij meerdere malen overkomen.
Alle keren ben ik naar huis gereden en heb mij lekker laten verwennen door de Thaise dames in mijn dorp
 
Nu kraam je echt onzin uit, na jaren wandelen nooit een slechte ervaring bestaat niet. Je doet me denken aan een gokverslaafde die na jaren gokken niet wil toegeven dat hij verlies heeft gemaakt maar altijd heeft gewonnen.
Begrijpelijk is het wel, de nare ervaringen wil je zo snel mogelijk vergeten en dat doe je ook
Ik bezoek nu zo'n 45 jaar wekelijks ,heb best veel teleurstellende dames ontmoet maar heb alleen de bezoekjes waar extreme dingen gebeurd zijn onthouden
 
Dit is mij meerdere malen overkomen.
Alle keren ben ik naar huis gereden en heb mij lekker laten verwennen door de Thaise dames in mijn dorp
Thaise dames stellen zelden teleur. Ik denk dat het te maken heeft met het respect in hun cultuur.
Alleen spijtig dat weinig Thaise dames me qua uiterlijk kunnen bekoren want ze hebben meestal een topmentaliteit.
 
Thaise dames stellen zelden teleur. Ik denk dat het te maken heeft met het respect in hun cultuur.
Alleen spijtig dat weinig Thaise dames me qua uiterlijk kunnen bekoren want ze hebben meestal een topmentaliteit.
Voor de mooiste Thaise dames, zal je toch zelf naar Thailand moeten gaan, hier zien ze er meestal niet uit.
 
Nep bloed (acteer bloed) meenemen van bij de Action, verkopen ze nu in Halloween aanloop periode, en (uiteraard eerst thuis testen of je er tegen kunt), het over je heen kappen en ze de schrik van haar leven bezorgen. Dat je zogezegd ergens valt of tegen aanloopt bij het aankleden je helemaal bijna dood gaat bloeden. Haar een stevig lesje leren. Afhankelijk van haar reactie kan je kijken wanneer je gaat opbiechten dat het maar een grap was. Zorg wel dat je een handdoek, washandje en water meebrengt in je rugzak om jezelf weer proper te maken. Bijvoorbeeld bij geldhoeren als ze dat in Oostende hebben, perfect in Halloween periode lijkt me. Nog 1,5 maand aftellen dus.
 
Nep bloed (acteer bloed) meenemen van bij de Action, verkopen ze nu in Halloween aanloop periode, en (uiteraard eerst thuis testen of je er tegen kunt), het over je heen kappen en ze de schrik van haar leven bezorgen. Dat je zogezegd ergens valt of tegen aanloopt bij het aankleden je helemaal bijna dood gaat bloeden. Haar een stevig lesje leren. Afhankelijk van haar reactie kan je kijken wanneer je gaat opbiechten dat het maar een grap was. Zorg wel dat je een handdoek, washandje en water meebrengt in je rugzak om jezelf weer proper te maken. Bijvoorbeeld bij geldhoeren als ze dat in Oostende hebben, perfect in Halloween periode lijkt me. Nog 1,5 maand aftellen dus.
Nu... je kan natuurlijk ook je tijd en energie steken in het zoeken van dames die wél het bezoeken waard zijn... Mijn mening!
 
Kijk stel ik maak allerlei afspraken zoenen, pzc bedenk iets en dan kan het niet. Dan eis ik mijn geld terug. Of ze probeert je de deur uit te werken na 30 minuten terwijl je betaald hebt voor 60 min. In dit geval en de sfeer slaat om. Heb ik dit een keer gedaan. Ik ga niet alles voorkauwen maar de dames willen zo discreet mogelijk ze zijn illegaal bezig. Ik ging kloppen bij de buren en zeggen je buurvrouw is een hoer en oplichter net of ik gek ben. Ga weg schreeuwde ze en bij de rest ging ik ook ff snel kloppen en aanbellen. Geen gesprekken voeren. Kinderachtig maar mensen die mij flessen is ondenkbaar dat ik dat zo accepteer. En dat op een niet Christelijk tijdstip dat ook ik mijn deur niet meer open doe..
Weet Minnie hiervan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan