Dvp verslaving?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15844

Meubelstuk
1.527
02/11/21
1.231
3
Ik heb tot 9 jaar geleden een behoorlijke dvp verslaving gehad. Kwam er zelf achter toen mijn derde huwelijk op de klippen liep.
Had een cofffeshop en die ging dus failliet, niet zo zeer omdat ik daarmee de " hobby" betaalde maar dat ik er op het laatst bijna niet meer was.
Kinderen uit mijn derde huwelijk zie ik niet meer want de ex heeft de voogdij en vanuit een neutraal standpunt snap ik dat zelf.
Ik was bijna naar de klote ben na de scheiding er wel direkt mee gestopt en echt negen jaar niks gedaan. Nu houdt mijn vriendin mij op het rechte pad, wat een powervrouw en mag ik af en toe naar de dames. Eigenlijk nog niet gedaan maar wel op de wallen geweest onlangs om te kijken.
Vraag me af of meerdere hier dit herkenbaar vinden.
 
Gelukkig geen verslaving aan dvp's. Ik bezoek dvp's alleen als de nood extreem hoog is én ik weet dat er bijvoorbeeld aankomend weekend niet gestapt gaat worden in Den Bosch.
 
Kan ook zijn dat jullie het verwachtingspatroon te hoog hebben liggen..
En.. zeker, er zitten hele slechte tussen ?

Voor de Doubletstraat even een topic van gestart.. Ben benieuwd ?

 
Laatst bewerkt:
Een tiental jaren geleden er ook tegen aan gezeten. Het was zo erg als ik bij een dvp buiten kwam, was ik in gedachten al weer bezig met de volgende. Dit duurde tot ik op een begeven moment bij de tweede dvp op een avond niet meer klaar kon komen. Aa gezien ik nergens van afhankelijk wil zijn, of dwang naar iets een half jaar gestopt. Daarna de draad weer opgepakt met eens in de maand. Dit is ondertussen weer iets meer. Maar ik ben net buiten in ieder geval al niet bezig met de volgende.
 
Ik heb tot 9 jaar geleden een behoorlijke dvp verslaving gehad. Kwam er zelf achter toen mijn derde huwelijk op de klippen liep.
Had een cofffeshop en die ging dus failliet, niet zo zeer omdat ik daarmee de " hobby" betaalde maar dat ik er op het laatst bijna niet meer was.
Kinderen uit mijn derde huwelijk zie ik niet meer want de ex heeft de voogdij en vanuit een neutraal standpunt snap ik dat zelf.
Ik was bijna naar de klote ben na de scheiding er wel direkt mee gestopt en echt negen jaar niks gedaan. Nu houdt mijn vriendin mij op het rechte pad, wat een powervrouw en mag ik af en toe naar de dames. Eigenlijk nog niet gedaan maar wel op de wallen geweest onlangs om te kijken.
Vraag me af of meerdere hier dit herkenbaar vinden.

Maar wat verstaat u onder "DVP verslaving"?
Hoe vaak bezocht u dames, of welk bedrag spendeerde u per week / maand?
 
Ik ga naar mijn mening ook veelste vaak naar DVP's en zie dit ook echt wel als een verslaving

Helaas heb ik de ziekte verslaving in me zitten en ben ik hier al ontzettend lang van op de hoogte…. Ik heb in klinieken gezeten voor cocaine etc maar om een kliniek in te gaan omdat ik teveel hoeren bezoek gaat me te ver

Ik ga het gewoon weer minderen en een paar vaste bezoeken
 
Ben nooit echt verslaafd geweest...grotendeels omdat de kosten zo hoog zijn dat ik dan geen ruimte meer zou hebben voor mijn andere verslavingen ;) en idd wel eens paar dames gehad die zodanig goede ervaringen waren dat ik in paar maanden paar keer ging (op herhaling en naar andere), maar ook vaak genoeg nieuwe/matige ervaringen en dat ik ff tijdje oversla en meer ga voor (erotische) massages.
 
Geld was in het begin niet zo'n probleem. Hoe vaak ging ik? Ik denk veel. Had weken dat ik elke dag op de wallen was.
Wat Fredje020 zegt is heel herkenbaar. Ik heb het onder controle ook al omdat ik niet weer een relatie wil verprutsen want dat was het zeker wel. Al die scheidingen zijn mijn schuld. Men exen zijn wereldvrouwen die beter verdiende. Kan het niet meer terugdraaien maar de schaamte is er nog steeds en dat houdt me ook weg van die verslaving. Soms lig ik er nog wel eens wakker van.
 
Voor mij helemaal niet herkenbaar. Het bezoeken van dvps is voor mij puur een noodgreep, als vrijgezelle man zonder vooruitzichten op een relatie. Ik wandel nu zo'n tien jaar, maar was er liever niet mee begonnen. Ik ga een keer in de circa vier weken naar een privéhuis voor een uurtje, en dan kan ik er weer even tegen. Als ik morgen een vaste vriendin zou krijgen, zou ik het dvp bezoek onmiddelijk laten vallen en het geen moment missen.
 
Voor mij helemaal niet herkenbaar. Het bezoeken van dvps is voor mij puur een noodgreep, als vrijgezelle man zonder vooruitzichten op een relatie. Ik wandel nu zo'n tien jaar, maar was er liever niet mee begonnen. Ik ga een keer in de circa vier weken naar een privéhuis voor een uurtje, en dan kan ik er weer even tegen. Als ik morgen een vaste vriendin zou krijgen, zou ik het dvp bezoek onmiddelijk laten vallen en het geen moment missen.
Wees maar blij, op een gegeven moment ga je door een hele rottige tijd als je beseft wat je daardoor hebt weggegooid. Ik droom nog regelmatig dat ik daar nog in zit en dat is niet fijn. Het wereldje is voor mij een soort magneet. Ik moet echt mijn best doen om daar uit te blijven wat wel lukt. Ik ga nu af en toe met mijn vriendin een shemale bezoeken als dat lukt tenminste en zo hou je het onder controle. Ik was ook emotioneel betrokken bij een van de dames. Dat is een totale valkuil. Mijn hele ruimdenkende vriendin houdt me recht en in de gaten wat gewoon moet. Klinkt best heftig en ook wel zielig maar het is een levenslange verslaving is mij verteld. Naar een therapeut gaan hielp wel alhoewel je met een enorme schaamte zit.
 
Ik herken me er niet in al verschillen de wandeluitgaven per maand, maar als ik zin heb dan ga ik gewoon. Ik ben al lange tijd vrijgezel, en ben ook niet het type die een dame meesleurt uit de kroeg, van een feestje voor een onenight stand. Dit is voor mij een praktische oplossing voor het vervullen van de seksuele behoeftes. Hoe spannend en leuk, ik zou de hobby graag ruilen voor een vaste relatie en het dvp bezoek onmiddelijk laten vallen als dat gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook van gewone dvp's afgestapt naar shemales om de kick weer te krijgen van iets nieuws. Wat raar is want ik val 100% op vrouwen en ik vind iemand anders zijn piemel maar smerig

maar ik heb hier een keer met een psycholoog over gesproken die ik leerde kennen in een kroeg, een dame, en die gaf aan dat dit normaal is bij zo buitensporig seksleven.
Overigens heb ik haar die zelfde avond ook nog liggen aanduwen ???
 
Dat je grenzen verlegt, lijkt me normaal. Als ik naar mezelf kijk, is dat gebeurd. Van de 1-op-1 sessies die zo veel mogelijk in het geheim moesten gebeuren (niemand mocht me zien bij het privehuis, enkel de gastvrouw en de meisjes), toch eens een triootje gedaan, vervolgens naar een partytreff en inmiddels geniet ik van gangbangs.

Een verslaving is het - gelukkig - niet, maar ik geniet er wel van. Ik geil op hoeren en het intrigeert me mateloos. Maar het is niet zo dat ik het niet kan beheersen.
 
Verslaving ligt op de loer. Daarom maak ik alleen afspraken tijdens normale werktijden (kantooruren voor mij). Gelukkig heb ik een erg drukke agenda, dus kan het geen verslaving worden. Als ik kantooruren loslaat ben ik ook bang dat ik helemaal en teveel losga.
 
Ik ga naar mijn mening ook veelste vaak naar DVP's en zie dit ook echt wel als een verslaving

Helaas heb ik de ziekte verslaving in me zitten en ben ik hier al ontzettend lang van op de hoogte…. Ik heb in klinieken gezeten voor cocaine etc maar om een kliniek in te gaan omdat ik teveel hoeren bezoek gaat me te ver

Ik ga het gewoon weer minderen en een paar vaste bezoeken
verslaafd aan Dames van Plezier zijn is denk ik nog wel een van de gezondste verslavingen die je kunt hebben, zeker als je van raamwandelen houdt loop je toch de nodige stappen, en even naar Duisburg ook nog de nodige trappen :D
Bewegen van de heupjes houdt ze soepel, en neuken bevordert de bloeddoorstroming.
 
Nee jongens het is geen gezonde verslaving. Ik ging echt heel vaak en naar dezelde met wie ik goeie ervaringen had. Een voorbeeld en dit is voor de shemaleliefhebbers wel herkenbaar. Paloma zegt altijd als je bij haar bent geweest en weggaat "Tot morgen" Als grapje doet ze bij iedereen. Nou bij mij was dat letterlijk want de volgende dag stond ik er weer. En dan ook nog eens naar Dominique en Paula en ook trio's. Laat ik het zo zeggen, ik zat op gemiddeld 500 euro per week en toen waren de dames nog 50 euro voor een bezoekje. En ook nog dames in de dagdienst.
 
Ik kan het mezelf gelukkig financieel veroorloven. Er zijn tijden dat ik meerdere dames bezoek per dag ik ga altijd voor meerdere uurtjes. Dit om dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. De laatste tijd bezoek ik of krijg ik bezoek van vriendinnetjes van me voor meer dan genoeg sex en fetish. Maar als ik weer zin krijg in andere dames dan ga ik weer naar mijn vaste dvp's.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan