Dvp's die extra geld vragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
On topic:
'Mijn betaalde dames' vragen nooit om extra geld.
Enerzijds omdat in het segment waar ik mijn contacten heb nooit gesproken wordt over de zgn extra's, daarnaast is het ook 'not done'.
De prijs van een date is all-in. Er is geen uur tarief oid. Uiteraard wordt wel vooraf besproken waar de date zal plaats vinden en of het met overnachting etc. Eigenlijk zijn het meer een soort van 'friends with benefits'. Maar het is wel degelijk p4s.
Het feit dat er, banaal gezegd, betaald wordt houdt de deal simpel. In principe geen amoureuze gevoelens.
Het is altyd weer spannend om te ontdekken welke handelingen de dames oke vinden. Vooraf hier nooit afspraken over, en het kan per keer anders zijn. We zien wel wat er gebeurt tijdens de date. Uiteraard gebeurt nooit iets zonder wederzijdse instemming.

Dus nooit vragen om extra betaling (door dame) of 'extra handelingen' door mij.
Wel krijg ik soms vragen om advies cq gebruik van contacten uit mijn netwerk.

Mijn p4s contacten zou je als vriendschap kunnen betitelen. Dus soms ontmoetingen puur vriendschappelijk. Maar die heb ik ook met mijn advocaat, aannemer of arts.

Mijn vriendin kent al mijn p4s contacten en soms hebben we het met z'n drieën gezellig (of incidenteel met z'n viertjes als de vriendin van mijn vriendin bij het feestje wil zijn).

Nadeel is dat dit type dates wel gepland moeten worden.
Spontane dates heb ik ook af en toe. Daar is dit forum uitermate handig voor.
 
Ik heb een dame een keer extra geld gegeven 20 euro om precies te zijn omdat zij mij een top date had bezorgd. 1x maar gedaan en ze wou het niet eens aannemen zegt ook genoeg wat voor dame het was terwijl andere dames wel om meer geld vroegen heb ze nooit gegeven trouwens. Ik vind als je een afspraak hebt gemaakt over de prijs en ze gaat akkoord dat ze dan niet voor extra geld hoort te vragen niet netjes. Ik weet waarom sommige dames extra geld vragen omdat er altijd wel mannen tussen zitten die het hen geven, dus blijven ze het proberen in de hoop dat iemand toehapt slim van hun kant natuurlijk maar wel hebzuchtig naar ons toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. Ik ben daar niet trots op. Waar ik wel trots op ben dat ik geleerd heb er goed mee om te gaan.
Daarnaast, aangezien ik 'nageslacht' heb, zou ik niet eens een sukkel kunnen zijn.
Ik kan er tegenwoordig ook wel mee omgaan. Heb bijvoorbeeld al doende geleerd dat een relatie gewoon helemaal niks voor mij is en meestal ook niet voor degene met wie ik een relatie heb.
 
Tis voor mij nieuw allemaal. Ben ook aan het lezen geslagen hier. Wat grappig trouwens dat er ook enkele dames lekker meedoen hier op dit forum. Leuk om te lezen zoals Merel haar ervaringen deelt. Geld wel laten zien, maar niets extra's geven. Mooie truck. Andersom als iemand zo enthousiast erover is een beetje sluw om wat extra vragen ook. Ik zie het als een spel. Wat mij betrefd staat het 1-1 hoor Merel. Is er trouwens ergens een advertentie van jou te vinden? Ben niet nieuwsgierig hoor!🙂Toevallig belanden ik gisteren op de site van Belle en kwam daar op het gedeelte van kadotip's voor haar en d'r dochtertje. Vond ik zelf vrij ver gaan eerlijk gezegd. Wel leuke meid verder lijkt mij hoor. Het zal allemaal per geval anders gaan. De één ziet het zakelijk en de ander is stiekum een beetje verliefd. Of vind het gewoon leuk om de dame te verwennen. En ongetwijfeld zullen sommige dit lekker uitbuiten, maar je bent er altijd nog zelf bij toch? Wordt anders als het chantage is.
Ik heb zelf maar 2 keer een dvp bezocht. Dezelfde trouwens. De eerste keer had ik het afgesproken bedrag gepast in mijn zak gedaan en meteen bij binnenkomst neergelegd. Maar ik was langer gebleven, dus moest nog geld uit mijn auto pakken die best wel wat verderweg stond. We zijn er met haar auto heen gereden en heb d'r een leuk fooitje gegeven. De tweede keer kreeg ik onderweg naar haar toe een berichtje of ik toevallig een iphonelader bij me had. Had ik niet, maar ff onderweg gekocht. Bij binnenkomst wilde ze deze meteen betalen, maar vind het dan ook wel weer leuk om zoiets kado te doen. Ik ga weer jullie ervaringen lezen, want dit verhaal wordt te lang!
 
Laatst bewerkt:
Een flesje op date geeft bij mij toch altijd een goede sfeer 😍 soms hilarisch geweest als de fles open plofte maar ja dat maakt het leuk
Vergeet dat flesje niet dan neem ik heerlijke massage en bad olie mee 😍😍 niet dat goedkope spul van action natuurlijk 💋

Iets voor elkaar doen hoeft ook niks extra te kosten. Ik vind het heerlijk iets extra's te doen omdat het kan💋🔥 tot snel
 
Vergeet dat flesje niet dan neem ik heerlijke massage en bad olie mee 😍😍 niet dat goedkope spul van action natuurlijk 💋

Iets voor elkaar doen hoeft ook niks extra te kosten. Ik vind het heerlijk iets extra's te doen omdat het kan💋🔥 tot snel
Ik kom nooit met lege handen naar een afspraakje hoor een flesje is er altijd bij en ook een attentie voor de dame in kwestie maar dat hou ik als verassing 💋maar ik plaag graag hè
 
Laten we gewoon respectvol tegen over elkaar blijven.

Jullie mannen zijn er zelf verantwoordelijk voor of je extra's wilt geven of niet. Als een vrouw je evt vraagt om wat extras te geven ga je er toch niet gelijk dood van? Je hebt dan gewoon de keuze om het te doen of niet te doen.

Snap niet waarom jullie mensen zo moeten afsnauwen, ik vind het meer dan logisch dat als je misschien langer binnen bent geweest of een uitstekende service hebt gehad, dat je een fooitje geeft.

Bij een restaurant doe je dat toch ook als een ober super vriendelijk is en je altijd te woord staat?
Ja mee eens . Eigenaarschap over de eigen portemonnee heet dat ha.

Ik doe vaak genoeg geen aangeboden betaalde "extra's" en dan krijg ik alsnog een fooi. Dan ben ik altijd stom verbaasd 🙈😅

Maar blijkbaar geef ik veel extra's in de vorm van erotiek en sensualiteit. Dat is wel mooi om te horen 🥰🤗🙏🏽
 
Vaak zat dat ze na het pijpen al beginne met you want extra time dan is het voor mij snel gedaan. Als ik extra tijd wou had ik wel voor langer betaald
Ja, vind ik ook irritant.

Heb altijd iets van laat eerst maar eens wat zien. Als het dan heel leuk is allemaal, dan boek ik echt wel tijd bij.

Laatst ook weer eentje die vooraf al zeurde om een fooi. Tsja...
 
Ja, vind ik ook irritant.

Heb altijd iets van laat eerst maar eens wat zien. Als het dan heel leuk is allemaal, dan boek ik echt wel tijd bij.

Laatst ook weer eentje die vooraf al zeurde om een fooi. Tsja...
Ja maar er is niks zo kut dan tusse door met je termischelans naar je broekzak te grijpe om er weer 5 tientjes uit te trekken dan liever de volgende keer uitgebreid als de service wel goed is.
 
Andersom kan ook: van de week wilde ik na afloop een DvP (Ana) een fooi (€20,-) geven, maar zij wilde die niet aannemen omdat ik niet tevreden wegging (wat overigens niks met haar te maken had). Uiteindelijk de fooi maar stiekem op een tafeltje gelegd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.863
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan