Dvp's die extra geld vragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen, als jullie vinden dat de dame aan het bedrag wat jullie hebben afgesproken genoeg heeft, dan geef je toch niks extra's?

Van waar de haat van sommige mensen.
Ik snap dat de dienst al duur genoeg is, maar als de dame in kwestie nou net wat meer plezier in daten geeft aan mensen dan andere dames, dan kan er soms wel een cadeautje van af toch? Het hoeft niet persee te zijn dat JIJ een cadeautje geeft.

Misschien heeft iemand wel een kut dag gehad en is weer helemaal opgevrolijkt door de dame, die komt vervolgens terug met een cadeautje om de blijdschap door te geven. Niks mis mee toch?

Dat meiden zelf gaan vragen naar geld NA de date vind ik wel een rare bedoeling, je hebt een prijs afgesproken en het is aan de man om te beslissen of hij jou wat meer gunt.

Een wishlist is toch niks raars? Of af en toe gewoon een bloemetje of een klein gebaar mee nemen.
Ik breng altijd een cadeautje mee voor de dame. Is geen must maar dat waardeert ze altijd. Wat ik ook doe is iets zelf koken wat ze nog het meeste waardeert. Extra geld geef ik niet want dat vindt ik zo onpersoonlijk. Liever een attentie voor haar of eventueel als ze kinderen heeft iets voor de kinderen.
 
wat ik hier een beetje mis (tenzij ik eroverheen heb gelezen) is de parallel met de klant die vraagt om korting

ik heb al vaak genoeg gelezen, zowel op dit forum als in advertenties, dat afdingen bij een DVP compleet not done is

terecht overigens

ik heb dames gezien die zeggen dat een klant die over de prijs wil onderhandelen direct geblokkeerd wordt

het is zelfs 1 van de punten in "Hoe benader je een sekswerker?" op dit forum van Merel zelf

dan voelt het voor mij echt heel simpel, als je het als dvp not done vindt over geld te praten in het nadeel van de dvp, ga dan ook niet over geld praten in het nadeel van de klant

ik zou het in elk geval een enorme afknapper vinden
👍. Spijker op de kop. Uiteindelijk is 't een dienstverlening en zijn er zat gasten die er meer in zoeken en zich (zoals kjelt zei) laten melken. Dat heeft alles te maken met het verwarrende speelveld van het beroep. Seks wordt door de meesten zeer anders ervaren dan je haren laten knippen. Hartstikke logisch wel dat er gasten verliefd worden, kado's geven etc. etc. Ik zeg niet dat dvps met een wishlist of een wat actievere insteek mbt cadeaus misbruik maken van dit soort mannen MAAR het is helder dat er een andere dynamiek is dan bij de kapper. Die asymmetrie in macht leidt relatief vaak tot mannen die extra geld uitgeven aan dvps omdat ze denken dat het ze (bijvoorbeeld) aantrekkelijker maakt of het maakt in ieder geval het zakelijke (het transactionele) minder prominent. Een dame meenemen na een avond stappen terwijl je 100 euro aan drank hebt uitgegeven is anders dan 100 euro neertellen voor een wip. Uiteindelijk is 't allemaal prima maar de prietpraat van dvps dat het logischer zou zijn dan bij de kapper omdat de dienst wezenlijk anders zou zijn is natuurlijk kul. You can't have it both ways. Of sekswerk is een normale dienstverlening of seks zit in een dusdanig andere "realm" dat er andere regels gelden.
 
Je maakt een afspraak en bespreekt wat mogelijk is: deal. Je betaalt en komt daarmee jouw kant van de afspraak na, daarna leef je uit binnen het kader dat wat afgesproken is, iedereen blij en hopelijk vrolijk naar huis. Erg tevreden? nog een keer afspreken en zo ga je door totdat je failliet bent.
Waarom failliet gaan ? Als je meerdere uren date 1 a 2 keer per maand doet gaat dat perfect omdat onder controle te houden, je mag jezelf nooit in de miserie werken in je hobby
 
Je maakt een afspraak en bespreekt wat mogelijk is: deal. Je betaalt en komt daarmee jouw kant van de afspraak na, daarna leef je uit binnen het kader dat wat afgesproken is, iedereen blij en hopelijk vrolijk naar huis. Erg tevreden? nog een keer afspreken en zo ga je door totdat je failliet bent.
ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Deze topic gaat over dames die (op eens) extra geld vragen, voor diensten die reeds zijn afgesproken.
 
Ik had een keer met een dame in een privéhuis afgesproken en ik was haar eerste klant die dag. Ze vroeg voor extra geld omdat ik haar eerste klant was dat zou volgens haar geluk brengen. Ik heb haar niets extra's gegeven maar had wel de beste seks in tijden met haar. Zo zie je maar weer dat extra geld geven niet altijd betere seks betekent het
het kan wel de sfeer verpesten. Ik had gisteren ook bij een raam dame, die zat te pushen, om pijpen zonder condoom af te nemen, en drong daar best lang op aan. Uiteindelijk bond ze in, maar het kwam de sfeer niet ten goeden,
 
wat ik hier een beetje mis (tenzij ik eroverheen heb gelezen) is de parallel met de klant die vraagt om korting

ik heb al vaak genoeg gelezen, zowel op dit forum als in advertenties, dat afdingen bij een DVP compleet not done is

terecht overigens

ik heb dames gezien die zeggen dat een klant die over de prijs wil onderhandelen direct geblokkeerd wordt

het is zelfs 1 van de punten in "Hoe benader je een sekswerker?" op dit forum van Merel zelf

dan voelt het voor mij echt heel simpel, als je het als dvp not done vindt over geld te praten in het nadeel van de dvp, ga dan ook niet over geld praten in het nadeel van de klant

ik zou het in elk geval een enorme afknapper vinden
Dit!
Feitelijk gezien is het afdingen, maar dan de andere kant op, namelijk omhoog.
 
Ik heb het 1x gehad met een Thaise masseuse...die wist dat er wisselgeld lag en deed het 'voor de grap' in der bh 'als tip'...gaf het terug maar vroeg er wel letterlijk om 'omdat ik met me nagels zoveel extra had gedaan' which was true en geil maar jaaaa ik beschouw extra's als klantenbinding ipv kans nog meer geld uit te geven. Gaf haar alsnog iets van een tientje, sinds ik niet van de tips laat staan absurde tips ben, en daarna daarom nooit meer terug gegaan bij haar.

Kende ook een dame die behoorlijk goed was maar letterlijk altijd vroeg of ik pzc wou voor 50,- meer, waarop ik altijd zeg 'ja vind ik wel lekkerder, maar ga er niet meer voor betalen'...wat op verschillende manieren afloopt ;) maar bij haar, na de zoveelste keer weer vragen en teasen maar niet zonder zuigen, was ik er opeens echt klaar mee; zo verre van geil om steeds zoveel mogelijk uit mijn zakken proberen te kloppen...
 
Ik neem soms wat mee in de categorie gebakje of lekkere hapjes om samen van te genieten. Ik drink niet dus wijn en dat soort zaken doe ik nooit. Champagne ofzo uit principe niet. Dat is net teveel, iets wat hoort bij bijzondere gelegenheden. Niet om een betaalde date mee op te leuken.
 
Ik neem soms wat mee in de categorie gebakje of lekkere hapjes om samen van te genieten. Ik drink niet dus wijn en dat soort zaken doe ik nooit. Champagne ofzo uit principe niet. Dat is net teveel, iets wat hoort bij bijzondere gelegenheden. Niet om een betaalde date mee op te leuken.
Een flesje op date geeft bij mij toch altijd een goede sfeer 😍 soms hilarisch geweest als de fles open plofte maar ja dat maakt het leuk
 
Nee. Wel Thaisen die alles wilde en me ten huwelijk vroegen. Daar was mijn antwoord ook nee.

In 'Westerse' massagesalons wel eens uit mezelf meer betaald omdat een masseuse botergeil was en gebeft wilde worden zonder extra te vragen. Eenmaal extra gegeven werd het beffen wel voor ons vaste prik en ook met dat extraatje.

Verder wel veel te veel geld voor een 'prestatie' gevraagd. Een Thaise masseuse op de Wallen die me aanbood voor een normaal extra bedrag te neuken. Ik dacht nu we toch bezig zijn dan wil ik haar ook wel beffen. Ho ho wacht ff. Dat werd dus 200 euro bovenop het eerder extra betaalde bedrag. Absurd en dat werd weer een nee. Ik dacht dan likt ze zelf maar haar poes.
 
Nee. Wel Thaisen die alles wilde en me ten huwelijk vroegen. Daar was mijn antwoord ook nee.

In 'Westerse' massagesalons wel eens uit mezelf meer betaald omdat een masseuse botergeil was en gebeft wilde worden zonder extra te vragen. Eenmaal extra gegeven werd het beffen wel voor ons vaste prik en ook met dat extraatje.

Verder wel veel te veel geld voor een 'prestatie' gevraagd. Een Thaise masseuse op de Wallen die me aanbood voor een normaal extra bedrag te neuken. Ik dacht nu we toch bezig zijn dan wil ik haar ook wel beffen. Ho ho wacht ff. Dat werd dus 200 euro bovenop het eerder extra betaalde bedrag. Absurd en dat werd weer een nee. Ik dacht dan likt ze zelf maar haar poes.
Masseuses moet je alleen bezoeken als je gemasseerd wil worden als je wil neuken kun je beter een dvp nemen kom je veel goedkoper uit.
 
Treurig, maar getuigt wel van lef. Wat ik nog treuriger vind zijn de dames die op hun eigen website om kadootjes vragen. Zullen er echt mannen zijn die daar in meegaan

Meer dan genoeg beta sukkeltjes die denken dat dames ze hierdoor geweldig vinden (vriendelijk, respectvol, lief etc.) en dat ze kans maken op een relatie of betere service. Ze doen het niet voor niks hoor.
 
Extra geld voor extra diensten of extra tijd heel vaak, maar niet dat een dame geld vroeg zonder tegenprestatie.
Moet ze ook niet proberen, want no way dat dat gaat gebeuren.
Heb zelf wel eens tips gegeven of de dame het wisselgeld laten houden of cadeautjes gegeven aan mijn vaste dames, maar het initiatief moet wel vanuit mij komen. Anders ben ik al snel pissed en is het einde verhaal.
 
Extra geld voor extra diensten of extra tijd heel vaak, maar niet dat een dame geld vroeg zonder tegenprestatie.
Moet ze ook niet proberen, want no way dat dat gaat gebeuren.
Heb zelf wel eens tips gegeven of de dame het wisselgeld laten houden of cadeautjes gegeven aan mijn vaste dames, maar het initiatief moet wel vanuit mij komen. Anders ben ik al snel pissed en is het einde verhaal.
Eagle wie zijn je dames eigenlijk? ben je bang dat ze populair worden en wegvliegen.😁
 
Ik was jarig en trakteerde mezelf op twee uur met een dvp waar ik het goed mee kon vinden. Toen ik daar was werd ik verrast met een schaal met een dessertplankje waar ze kaasjes, vlees en vruchten had gemaakt, bovendien stond er een flesje wijn klaar waar we samen van hebben genoten. Heb echt werkelijk waar een leuke tijd met haar gehad en ook niet verwacht dat ze dat voor me had geregeld. Toen we afscheid namen vroeg ze om een fooi voor het eten en drinken, ik was verbouwereerd want ik had daar niet eens om gevraagd - Ik had al 300 euro aan haar gegeven, een flink bedrag vond ik. Ik heb altijd exact het afgesproken bedrag bij me op een afspraakje dus ik kon ook niet eens extra geven als ik dat al zou willen. Awkward en nogal een domper op een leuke avond.

Even later las ik een recensie van haar huisgenootje waarbij de recensent haar de dag na mij had bezocht en ook zo blij verrast was met die lekkernijen... aan hem was dan weer niks extra's gevraagd (daar kwam ik achter toen ik het hem hier via prive bericht vroeg).
 
Kijk dat bedoel ik nou, zoek en gij zult vinden is geen naam jij bent natuurlijk niets verplicht maar het viel me gewoon op bij jou. En die dame van 300 euro met die grote kont mag jij houden van mij.😉
Ik heb mijn vaste dames vaak genoeg gepost, ook met jou gedeeld per pb trouwens. Zoek maar op in je mailbox.
En ook de dame van 300 euro is eerder gedeeld met naam en advertentie, zie postgeschiedenis.
 
Meer dan genoeg beta sukkeltjes die denken dat dames ze hierdoor geweldig vinden (vriendelijk, respectvol, lief etc.) en dat ze kans maken op een relatie of betere service. Ze doen het niet voor niks hoor.
Wat heb jij toch rare redeneringen. Anderen die een cadeautje geven zijn beta sukkeltjes die denken er iets voor terug te krijgen. Maar onze held Eagle schrijft 1 bericht later dat ie zelf ook wel eens cadeautjes aan vaste dames geeft. Alleen jij wil er niets voor terug, en alle anderen wel. Oordeel toch niet steeds over wat en hoe een andere klant doet. Bij jou komt het er altijd weer op neer hoe goed meneer Adelaar het allemaal weet en aanpakt en de rest hier zijn beta sukkeltjes.
 
Wat heb jij toch rare redeneringen. Anderen die een cadeautje geven zijn beta sukkeltjes die denken er iets voor terug te krijgen. Maar onze held Eagle schrijft 1 bericht later dat ie zelf ook wel eens cadeautjes aan vaste dames geeft. Alleen jij wil er niets voor terug, en alle anderen wel. Oordeel toch niet steeds over wat en hoe een andere klant doet. Bij jou komt het er altijd weer op neer hoe goed meneer Adelaar het allemaal weet en aanpakt en de rest hier zijn beta sukkeltjes.
Volgens mij zie je het verkeerd, hoor... Meneer Adelaar heeft ongetwijfeld een representatieve onderzoeksgroep samengesteld uit de populatie prosituéebezoekers, die diepte-interviews afgenomen, die grondig geanalyseerd en zijn doordachte conclusies uitgewerkt, samen te vatten als: het zijn allemaal bètasukkeltjes. Op één na.
 
Ik heb een bèta opleiding gedaan, ben ik nu ook een bèta sukkeltje?
Nee hoor. De beta sukkeltjes blijven hangen aan mijn hengel en voelen zich aangesproken.
Ook al zeggen ze van niet, ze weten dondersgoed van binnen dat ze beta sukkeltjes zijn en reageren zo verhit omdat ze het niet onder ogen willen zien.
Je pikt ze er heel makkelijk uit. Sad bad true.
 
Nee hoor. De beta sukkeltjes blijven hangen aan mijn hengel en voelen zich aangesproken.
Ook al zeggen ze van niet, ze weten dondersgoed van binnen dat ze beta sukkeltjes zijn en reageren zo verhit omdat ze het niet onder ogen willen zien.
Je pikt ze er heel makkelijk uit. Sad bad true.
Haha, wie hapt? Die 'sukkeltjes' zeggen wat en de roofvogel vliegt gelijk uit. Hoe meer hij geconfronteerd wordt met de beperkingen van zijn kleine (wandel)wereld, hoe ruwer het taal gebruik.
Je geeft hiermee wel een aardig inkijkje jouw wandelwereld.
Als je in het bedrijfsleven zo zou communiceren lig je er binnen de kortste keren uit.
Maar hier mag het!
Je weet niet eens wat een sukkel is. En dan personen op dit forum sukkel noemen…. Ik denk dat er heel wat zgn 'kleine sukkeltjes' geboren worden dankzij de inzet van deze sukkeltjes.
De manier waarop jij spreekt over beta en alfa typeringen is typisch voor iemand die de klok heeft horen luiden en niet weet waar de klepel hangt.
Verder dan je eigen klokkenspel kom je niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan