Dvp's die extra geld vragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.912
09/10/21
4.200
19
Hebben jullie ook weleens meegemaakt dat een dvp extra geld van je vraagt zonder tegenprestatie. Je lief aankijken en hopen dat je haar het geld gaat overhandigen.
 
Maar fooi is iets waarvoor je niet expliciet vraagt, toch? Dat is uiteindelijk de keuze van de klant of hij een fooi wil geven.
Ja, of ik geef uit mezelf een fooi of ik geef er geen. Geschooi om fooi wekt alleen maar ergernis op. Ik vraag haar ook niet of ik een tientje minder mag betalen. Of dat ik de helft maar hoef te betalen, omdat mijn achterneef geopereerd moet worden aan een ingegroeide teennagel.
 
@Rimon Nee dat heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb wel een paar keer na afloop 10 of 20 euro extra gegeven omdat ik er lang over deed en zij helemaal geen punt maakte van de tijd. Dat waardeer ik dan van haar kant!
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt dat de date langer duurde dan afgesproken en de seks geweldig was. Ik besloot toen om haar extra te geven omdat ik vond dat ze dat verdiende.
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame mij eerst vroeg om een afspraak te maken. Toen ik niet op korte termijn kon afspreken vroeg ze mij of ik haar alvast wat geld kon sturen. Vriendelijk gezegd dat ik dat niet doe. Daarna hebben wij geen contact meer gehad. Ik voelde zelf niet meer de behoefte om af te spreken.

Aan de andere kant sprak ik ook vaak af met een lieve dame, het voelde wel alsof er een klik was, al kan ik natuurlijk niet in haar gedachten kijken. Ze vertelde wel eens dat ze mij een fijne klant vond, omdat ik rustig was en mijn afspraken nakwam. Bij het betalen greep ze altijd naar haar portemonnee om mij netjes mijn wisselgeld terug te geven, maar van haar wilde ik dat nooit. Ik nam eigenlijk zelfs expres niet gepast mee. Jammer dat het contact op gegeven moment verwaterd is rond de coronatijd, sindsdien heb ik in ieder geval geen advertentie meer van haar gezien.
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame mij eerst vroeg om een afspraak te maken. Toen ik niet op korte termijn kon afspreken vroeg ze mij of ik haar alvast wat geld kon sturen. Vriendelijk gezegd dat ik dat niet doe. Daarna hebben wij geen contact meer gehad. Ik voelde zelf niet meer de behoefte om af te spreken.

Aan de andere kant sprak ik ook vaak af met een lieve dame, het voelde wel alsof er een klik was, al kan ik natuurlijk niet in haar gedachten kijken. Ze vertelde wel eens dat ze mij een fijne klant vond, omdat ik rustig was en mijn afspraken nakwam. Bij het betalen greep ze altijd naar haar portemonnee om mij netjes mijn wisselgeld terug te geven, maar van haar wilde ik dat nooit. Ik nam eigenlijk zelfs expres niet gepast mee. Jammer dat het contact op gegeven moment verwaterd is rond de coronatijd, sindsdien heb ik in ieder geval geen advertentie meer van haar gezien.
Als je vaste klant bent, zeker als er klik is, dan kan je wel een app of sms sturen zonder advertentie bij vele. Gebruikt ze het nummer niet meer of beslist ze niet te antwoorden, dan sta je even ver. In het andere geval daarentegen...
 
Hebben jullie ook weleens meegemaakt dat een dvp extra geld van je vraagt zonder tegenprestatie. Je lief aankijken en hopen dat je haar het geld gaat overhandigen.
Treurig, maar getuigt wel van lef. Wat ik nog treuriger vind zijn de dames die op hun eigen website om kadootjes vragen. Zullen er echt mannen zijn die daar in meegaan
 
Treurig, maar getuigt wel van lef. Wat ik nog treuriger vind zijn de dames die op hun eigen website om kadootjes vragen. Zullen er echt mannen zijn die daar in meegaan
Meer dan je denkt, doen dit.
Vraag me wel af waarom. Je betaalt toch al voor de geleverde prestaties.
De echte ladykillers doen het.

En wat betreft het extra geld vragen van onze lievelingen. Vragen staat vrij, krijgen is de kunst.
 
Meer dan je denkt, doen dit.
Vraag me wel af waarom. Je betaalt toch al voor de geleverde prestaties.
De echte ladykillers doen het.

En wat betreft het extra geld vragen van onze lievelingen. Vragen staat vrij, krijgen is de kunst.
Ik heb wel ooit een dame een pepermuntje kado gedaan. Maar dat was omdat ze uit haar mond stonk
 
Na binnenkomst en even een klein praatje vraag ik om de betaling rond te maken. Dan komt het best vaak voor dat me bezoeker me erg duidelijk wil laten zien dat er nogmeer geld in zijn portemonnee zit. Ja of ik verzin het zelf. Maar heb dan toch altijd het idee dat die een spelletje met me probeerd te spelen. Van als je je best doet kan je meer krijgen.
 
Ik boek altijd een uur. Na een inleidend kennismakings gesprekje betalen. Is de dame een leukerd die prima overkomt krijgt ze altijd wat meer. Komt over het algemeen de date ten goede. Dus vragen voor extra geld gebeurt nooit. Het kan uiteraard niet altijd goed gaan en bakt de dame er weleens niet veel van. Ik ben erg makkelijk, zeg dat we stoppen, kleed me aan, zeg goedendag en wegwezen. Jammer van het geld, maar dat is dan maar niet anders voor de zeldzame keer dat dit gebeurt.
 
Ik gaf een keer een dame een fooi in een privehuis, weet niet meer hoeveel, 30 of 40 euro of zo, niks buitensporigs. Ze was ook.echt enthousiast tijdens de date, heel lief en oprecht bezig met me een goede tijd te bezorgen, dus ik vond dat ze het verdiende. Anyway ze kon bijna haar ogen niet geloven zo verbaasd deed ze, ze zei dat ze nog nooit een fooi had gekregen (terwijl ze op haar leeftijd toch al wat ervaring gehad moet hebben...) Dat vond ik eigenlijk wel treurig. Als ze bij iedereen zo haar best deed, en er dan nog nooit iemand daar een financiele blijk van waardering voor gegeven had... Soms moet ik me inhouden om dames niet op het hart te drukken dat ze veel te goedkoop zijn (en ja er zijn er ook veel die veel te duur zijn voor wat ze presteren). Maar ja, dat is mijn zaak niet, ik moet me daar niet mee bemoeien. Misschien ben ik gewoon te weekhartig :ROFLMAO:
 
Treurig, maar getuigt wel van lef. Wat ik nog treuriger vind zijn de dames die op hun eigen website om kadootjes vragen. Zullen er echt mannen zijn die daar in meegaan
Er zijn wel mannen die er intrappen. M.i. als je voor een cadeautje moet vragen, is het geen cadeau maar een andere vorm van betaling. De DVP zou sommige mannen wellicht kunnen wijsmaken dat cadeautjes geven alleen maar ietsjes meer aan een GFE toevoegt. Er zijn kennelijk wel mannen die het té zakelijk vinden om voor extra diensten te betalen maar zodra ze een cadeau van ongeveer dezelfde waarde mogen geven, vinden ze dat absoluut geen issue.
 
Na binnenkomst en even een klein praatje vraag ik om de betaling rond te maken. Dan komt het best vaak voor dat me bezoeker me erg duidelijk wil laten zien dat er nogmeer geld in zijn portemonnee zit. Ja of ik verzin het zelf. Maar heb dan toch altijd het idee dat die een spelletje met me probeerd te spelen. Van als je je best doet kan je meer krijgen.
Voor dat soort mannen hebben ze een woord uitgevonden, Patsers. Als je daar gevoelig voor bent dan winnen ze het spelletje vaak ook nog
 
Na binnenkomst en even een klein praatje vraag ik om de betaling rond te maken. Dan komt het best vaak voor dat me bezoeker me erg duidelijk wil laten zien dat er nogmeer geld in zijn portemonnee zit. Ja of ik verzin het zelf. Maar heb dan toch altijd het idee dat die een spelletje met me probeerd te spelen. Van als je je best doet kan je meer krijgen.

Over hoeveel meer geld hebben we het dan? Ik heb meestal meer geld bij dan de date kost (zeg de helft meer, of het dubbele), want ik wil niet om wat voor reden dan ook tekort komen (verkeerd geteld of zo, en dikwijls weet ik van tevoren niet wat het gaat kosten, mbt eventuele extras etc). En dat heb ik altijd los in mijn broekzak zitten, omdat deze gelegenheden de enige keren zijn dat ik nog cash gebruik. En in half donkere (hotel)kamers haal ik alles uit mijn broekzak, anders zie ik het niet. Dus nu maak je me paranoide dat ik daarmee zou lijken alsof ik zou proberen een spelletje te spelen... Het is toch maar geld, wat maakt dat nou uit, of ben ik zo wereldvreemd?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan