Dvp’s die extra vragen voor pijpen (mc)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nope, nooit gedaan. Enkel voor anale seks en een kleine bijdrage voor het gebruik van speeltjes. Het is alleen erg jammer dat bij dat laatste iedereen er maar vanuit gaat dat ook dat inbegrepen is, terwijl ik die dingen wel schoon moet maken 🤢
Vind dat mijn incl mogelijkhedenlijst wel lang genoeg is.
 
Onderstaand voorbeeld is helemaal buiten proportie, dus ook voor pmc en/of pzc, laat staan de rest van absurde prijzen:

Deze beste dame vraagt voor alles extra, zie voor welke idiote bedragen...
Gaat ze ook nog op het profiel zeggen dat ze in een hotel zit en om die reden meer vraagt. Nou, dat mag dan wel een super deluxe hotel zijn, met alles er op & eraan in de kamer, incl./ gratis champagne/kaviaar/oesters/kreeft enz., enz.

Met wat simpele rekensommetjes vraag ik me dan oprecht af hoeveel klanten deze Alessandra per dag zou hebben. Laat staan dat er wel knappere vrouwen op de aarde rond wandelen, ook al is ze best aantrekkelijk.

Stel, indien deze Alessandra slechts één persoon per dag zou ontvangen, dat voor haar 6 beschikbare dagen & gedurende het hele jaar, uitgaande van enkel neuken (dus geen voorspel en dat je jezelf op oorlogssterkte moet helpen), dan zou dat leiden tot een bruto jaarloon die praktisch het salaris van onze Minister-President evenaart...

Ik ben na lange tijd van stilstand wel weer toe aan een verzetje, maar het blijkt toch steeds lastiger te worden om nog goede/waardevolle opties te vinden...
 
Mannenhaatster? Ik?

......ik haat helemaal niemand.

je weet dat je Nachtjager nu alleen maar gelijk geeft he?

richard snep vroeg je om wat uitleg, na jouw bijzonder crypitsche ".....je kan je ook afvragen hoe dat komt?"

vervolgens zegt Nachtjager dat je daar toch niet op gaat reageren en wat gebeurt er? je reageert defensief op Nachtjagers bericht en negeert inderdaad de (logische) vraag van richard snep

je versterkt zo alleen maar je reputatie hier
 
Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal keurig..
Maar ik was benieuwd hoe zijzelf dit ziet..
Ik merk overigens bij sommige dvp's, ook in app contact dat ze eigenlijk het wereldje en alles erin (zeker de mannen)wel kunnen schieten
En wanneer je iets beu bent qua werk dan gaat dat tegenstaan.. Duld je geen tegenspraak, geef je geen uitleg, of krijg je van die antwoorden van 'snap je dat zelf dan niet' of 'zoek het zelf uit joh'.. De enige reden om dan verder te gaan met dat werk is dan dus... De knaken..
Zou kunnen dat ik het verkeerd zie..
Maar ik proefde een bepaalde zure omgeving
 
Misschien niet helemaal keurig..
Maar ik was benieuwd hoe zijzelf dit ziet..
Ik merk overigens bij sommige dvp's, ook in app contact dat ze eigenlijk het wereldje en alles erin (zeker de mannen)wel kunnen schieten
En wanneer je iets beu bent qua werk dan gaat dat tegenstaan.. Duld je geen tegenspraak, geef je geen uitleg, of krijg je van die antwoorden van 'snap je dat zelf dan niet' of 'zoek het zelf uit joh'.. De enige reden om dan verder te gaan met dat werk is dan dus... De knaken..
Zou kunnen dat ik het verkeerd zie..
Maar ik proefde een bepaalde zure omgeving
ja dat defensieve is jammer, lees in principe graag de inzichten van sekswerkers op dit forum
 
En wanneer je iets beu bent qua werk dan gaat dat tegenstaan..

Dat was de reden dat ik gestopt ben met gangbangs organiseren. Het koste mij veel te veel extra onbetaald werk, geld, tijd, stress, gezeik etc. Het afwijzen van mijn diensten van sommige gasten was de druppel en het binnenhalen van een koppel wat ik NOOIT had moeten doen.
Toen was mijn koek op, gaf ik het door aan Isaura en was Girls Unlimited binnen no time verdwenen.

So be it...maar zonde is het wel!
 
Ik vraag me af wat deze dame zo bijzonder maakt dat ze deze bedragen vraagt want als ik naar haar kijk zie ik een gemiddelde dvp qua uiterlijk. En al zou haar service zo goed zijn het rechtvaardigt deze prijs niet. En dat ze met zulke prijzen nog 100 extra durft te vragen voor pijpen vind ik schandalig alsof ze al niet genoeg vraagt. Ik verbaas me dat ze voor intiem niet extra vraagt dat zou het helemaal mooi maken, want dan betaal je 550 euro per uur om haar enkel naakt te mogen aanschouwen wat een eer. https://www.kinky.nl/advertenties/3696247-alessandra
 
Laatst bewerkt:
leg jij dat eens uit dan?
Vroeger was alles een stuk makkelijker dus ook goedkoper. Dames hebben net als iedereen veel hogere kosten...zoek voor de grap even de huur prijzen van een raam toen en nu op?!?

Privehuizen zijn verplicht met Optin in gaan werken dus dames komen er niet meer onderuit geen belasting te betalen en houden bijna niks over van de basis prijs dus hebben ze geen keus extra te vragen voor extra.

And so on and so on....

Tuurlijk heb je een groep dames (we weten allemaal welke groep dat is) die puur golddiggers zijn en dit werk niet doen met de juiste intenties of zelfs onvrijwillig en zelf niet eens wat te zeggen hebben over hoe ze werken, de prijs en soort klanten etc...
 
je weet dat je Nachtjager nu alleen maar gelijk geeft he?

richard snep vroeg je om wat uitleg, na jouw bijzonder crypitsche ".....je kan je ook afvragen hoe dat komt?"

vervolgens zegt Nachtjager dat je daar toch niet op gaat reageren en wat gebeurt er? je reageert defensief op Nachtjagers bericht en negeert inderdaad de (logische) vraag van richard snep

je versterkt zo alleen maar je reputatie hier
🤣🤣🤣🤣 mijn reputatie hier? Nou vertel...wat is mijn reputatie hier? Mannenhaatster?

Ik begrijp dat er een groep wandelaars dat wellicht vinden/denken maar het zijn toch echt hun eigen posts die simpelweg of niet kloppen met de werkelijkheid en puur een mening/gedachte/aanname etc is die wordt geposts alsof het feiten zijn. Als ik daar dan op comment dat wat ze posten niet klopt en ze zich eerst even moeten afvragen hoe bepaalde dingen gevolgen zijn van hun eigen repsectloze gedrag (ik heb het over het groepje wat hier altijd klaagt over een bepaalde groep onneerlijke slechte service leverende goldiggers en hun toch blijft bezoeken)...

Pot verwijt de ketel....als die heren 1 dag achter het raam zouden staan zouden ze wel anders piepen en dan pas mogen ze hier posten over hoe het is ipv denigerend posten
 
🤣🤣🤣🤣 mijn reputatie hier? Nou vertel...wat is mijn reputatie hier? Mannenhaatster?
Bij mij heb je de reputatie van iemand die heel suggestief en defensief en vaag reageert op iedereen, en nauwelijks concreet wil aangeven wat ze nou eigenlijk bedoelt.

"Je kan je ook afvragen hoe dat komt" en "het moet niet gekker worden". Daarmee laat je wel merken dat je het niet eens bent met iemand, maar je doet dan ook geen enkele poging uit te leggen hoe het wel zit. Dat zou de discussies wel helpen, want zoals gezegd, de inzichten van sekswerkers hier zijn zeer welkom.
 
Privehuizen zijn verplicht met Optin in gaan werken dus dames komen er niet meer onderuit geen belasting te betalen en houden bijna niks over van de basis prijs dus hebben ze geen keus extra te vragen voor extra.

Je weet toch wel dat ook over die extra's je belasting moet betalen? Pzc voor 50 euro extra is een bruto bedrag (voorbeeld).
Maar we weten allemaal, incl de belasting, dat iedere sekswerker in het optin systeem dat niet doet. Die steken dat zo allemaal in hun zak.
 
Je weet toch wel dat ook over die extra's je belasting moet betalen? Pzc voor 50 euro extra is een bruto bedrag (voorbeeld).
Maar we weten allemaal, incl de belasting, dat iedere sekswerker in het optin systeem dat niet doet. Die steken dat zo allemaal in hun zak.
Het is door die dvps die boekhoudige achterdeurtjes en trukjes gebruiken dat. Er zo veel mensen denken dat alle dvps in het zwart werken. Terwijl er veel eerlijke zijn.

Hoe meer die dvp´s in hun zak kunnen steken hoe gieriger ze worden. En zo als het spreekwoord zegt de duivel zijn zak is nooit vol.
 
Klopt Marco, het is voor de dvp slechts een optie om haar eigen uurprijs op te schroeven, als we enkel alleen naar het optin systeem kijken. Maar persoonlijk zal ik nooit al die hoge extra prijzen begrijpen.
Als je 50 euro voor een paar likjes op je blote pielemans extra moet betalen, is dat veel te duur ( ook in mijn ogen ).
 
Klopt Marco, het is voor de dvp slechts een optie om haar eigen uurprijs op te schroeven, als we enkel alleen naar het optin systeem kijken. Maar persoonlijk zal ik nooit al die hoge extra prijzen begrijpen.
Als je 50 euro voor een paar likjes op je blote pielemans extra moet betalen, is dat veel te duur ( ook in mijn ogen ).
Maar... je kan ook echt nog wel andere dames vinden hoor!
Gisteren drie (!) lekkere pijpbeurten gekregen (pzc) bij Freya in Hulst... en klaargekomen in haar mond(!) zonder meerprijs!
 
Klopt Marco, het is voor de dvp slechts een optie om haar eigen uurprijs op te schroeven, als we enkel alleen naar het optin systeem kijken. Maar persoonlijk zal ik nooit al die hoge extra prijzen begrijpen.
Als je 50 euro voor een paar likjes op je blote pielemans extra moet betalen, is dat veel te duur ( ook in mijn ogen ).
Bedoel je dan dat het goedkoper moet bv voor 20€ of gewoon dat pzc of gratis of niet bij de mogelijkheden moet horen.
 
Ik zag vandaag weer dames op kinky die voor aftrekken extra geld vragen alsof aftrekken iets speciaals is. Zulke dames maken het voor mij een stuk makkelijker want dan weetje gelijk als wandelaar ook dat je ze niet moet hebben en beter een ander dvp kan nemen.
 
Laatst bewerkt:
Gratis is weer zo gratis.. maar het zou best goedkoper mogen, als ze er toch geen belasting op willen betalen.
Met te betalen voor extra´s heb ik geen probleem. Ik vind het soms eerlijker dan een all inn prijs omdat je enkel betaald voor wat je doet.

De prijs van extra´s moet wel doenbaar zijn ik had ooit een dame die 200€ voor een date vroeg en anaal koste 100€ extra dat vond ik best wel veel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan