Dvp’s die extra vragen voor pijpen (mc)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag vandaag weer dames op kinky die voor aftrekken extra geld vragen alsof aftrekken iets speciaals is. Zulke dames maken het voor mij een stuk makkelijker want dan weetje gelijk als wandelaar ook dat je ze niet moet hebben en beter een ander dvp kan nemen.
Weet niet waarom jij nog altijd bezig bent met 'Kinky'...
Misschien beter je energie besteden aan andere dingen?
 
Ik vraag me af wat deze dame zo bijzonder maakt dat ze deze bedragen vraagt want als ik naar haar kijk zie ik een gemiddelde dvp qua uiterlijk. En al zou haar service zo goed zijn het rechtvaardigt deze prijs niet. En dat ze met zulke prijzen nog 100 extra durft te vragen voor pijpen vind ik schandalig alsof ze al niet genoeg vraagt. Ik verbaas me dat ze voor intiem niet extra vraagt dat zou het helemaal mooi maken, want dan betaal je 550 euro per uur om haar enkel naakt te mogen aanschouwen wat een eer. https://www.kinky.nl/advertenties/3696247-alessandra
Ik heb net haar foto's bekeken ,leuke dame maar niks bijzonders .allen voor heren met een dikke buidel .en die zullen nog na denken is ze het waard
 
Onderstaand voorbeeld is helemaal buiten proportie, dus ook voor pmc en/of pzc, laat staan de rest van absurde prijzen:

Deze beste dame vraagt voor alles extra, zie voor welke idiote bedragen...
Gaat ze ook nog op het profiel zeggen dat ze in een hotel zit en om die reden meer vraagt. Nou, dat mag dan wel een super deluxe hotel zijn, met alles er op & eraan in de kamer, incl./ gratis champagne/kaviaar/oesters/kreeft enz., enz.

Met wat simpele rekensommetjes vraag ik me dan oprecht af hoeveel klanten deze Alessandra per dag zou hebben. Laat staan dat er wel knappere vrouwen op de aarde rond wandelen, ook al is ze best aantrekkelijk.

Stel, indien deze Alessandra slechts één persoon per dag zou ontvangen, dat voor haar 6 beschikbare dagen & gedurende het hele jaar, uitgaande van enkel neuken (dus geen voorspel en dat je jezelf op oorlogssterkte moet helpen), dan zou dat leiden tot een bruto jaarloon die praktisch het salaris van onze Minister-President evenaart...

Ik ben na lange tijd van stilstand wel weer toe aan een verzetje, maar het blijkt toch steeds lastiger te worden om nog goede/waardevolle opties te vinden...
Kan me niet voorstellen dat ze klanten heeft. Weet niet wie dat voor gaaf zou over hebben. Belachelijke extra. En dame is niets bijzonders. Gewoon negeren.
 
Bij mij heb je de reputatie van iemand die heel suggestief en defensief en vaag reageert op iedereen, en nauwelijks concreet wil aangeven wat ze nou eigenlijk bedoelt.

"Je kan je ook afvragen hoe dat komt" en "het moet niet gekker worden". Daarmee laat je wel merken dat je het niet eens bent met iemand, maar je doet dan ook geen enkele poging uit te leggen hoe het wel zit. Dat zou de discussies wel helpen, want zoals gezegd, de inzichten van sekswerkers hier zijn zeer welkom.
.....wat wil je weten? Ik geef maar al te graag antwoord
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan