Dvp’s die extra vragen voor pijpen (mc)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.872
09/10/21
4.150
19
Ik zat op kinky te kijken en zag dat sommige dvp's nu extra geld vragen voor pijpen. Ik weet dat pijpen normaal gesproken in de basispakket zat dus gewoon inbegrepen in de prijs maar nu proberen sommige dvp's daar een verandering in te brengen. En het is niet alleen pijpen maar ook andere simpele handelingen zoals Russisch tussen de borsten, als je voor elk simpele handeling meer moet betalen dan wordt het bezoeken van prive dames niet zo leuk meer en ben je een vermogen kwijt.
 
Vroeger op de wallen deden ze dat ook. Tot ik een keer naar een privehuis ging daar deden ze alles tz etc. En voor een all in prijs.
Maar helaas dat was vroeger.
In privehuizen wordt nu ook gepeest.
 
Straks doen ze voor het basisbedrag alleen nog de deur open om je binnen te laten.

Pzc begrijp ik nog, maar gewoon pijpen met en daarvoor bijbetalen? Het moet niet veel gekker worden.
Sommige dvp's zetten in een advertentie dat ze voor pijpen extra geld willen. Er zijn ook dvp's die dat er niet bij zetten en je tijdens de date om extra geld vragen voor pijpen, al paar keer meegemaakt en als je niet betaald krijg je het niet.
 
Ik hoop het ook niet voor je maar het gebeurt helaas. Ze weten bij gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en proberen nieuwe dingen te verzinnen om aan meer geld te komen.
Ik vraag me vooral af of dames die naar eigen zeggen genieten van de dates dit ook zouden doen voor pakweg 50 of 100 euro per uur. En wat de waarde van het genot dan nog is tov de inkomsten. Ik hoor het graag, dat genieten. En ik geloof best dat er in sommige gevallen ook genoten wordt. Maar haal het geld weg en er blijft volgens mij nog weinig van over. Net als bij een vriendschap met een dvp. Geld als bindmiddel.
 
Ik zat op kinky te kijken en zag dat sommige dvp's nu extra geld vragen voor pijpen. Ik weet dat pijpen normaal gesproken in de basispakket zat dus gewoon inbegrepen in de prijs maar nu proberen sommige dvp's daar een verandering in te brengen. En het is niet alleen pijpen maar ook andere simpele handelingen zoals Russisch tussen de borsten, als je voor elk simpele handeling meer moet betalen dan wordt het bezoeken van prive dames niet zo leuk meer en ben je een vermogen kwijt.
Zulke dames gewoon links laten liggen. Zoek leuke dames die een goede service geven en correct zijn.
Goede afspraken maken goede vrienden.
Bij mijn bezoek is iedere handeling en bedrag al uitgeklaard via whattssapp voor ik de kamer betreed.
Geen misverstanden en ook geen domper op de sfeer. Als er dan nog iets misloopt, heb je eerder te maken met een bedriegster.
 
.....je kan je ook afvragen hoe dat komt?
leg jij dat eens uit dan?
Ik zie het als de next step. In het begin van mijn wandelcarriere werd niet gesproken over pijpen zonder condoom. Dat was standaard. Het meisje nam hem zo in haar mondje, zonder condoom. Vervolgens werd het steeds een onderwerp: wil je PZC, dan is het extra betalen. En nu gaan we dus kennelijk naar extra geld voor pijpen. Wat is het volgende? Extra geld voor neuken, extra geld voor aanraken....... Dan kom je inderdaad uit bij @ForumLurker : voor 200 euro mag je binnen. Wil je wat drinken? Dan is dat 10 euro........

Als ik dan met haar op bed lig, heb ik ook een tactiek: zal ik je eens lekker beffen? O ja, heerlijk! Dat is dan 50 euro...... Zo ga ik mijn geld terugverdienen. ;)
 
Als ik dan met haar op bed lig, heb ik ook een tactiek: zal ik je eens lekker beffen? O ja, heerlijk! Dat is dan 50 euro...... Zo ga ik mijn geld terugverdienen. ;)

Voor elk orgasme dat een DVP krijgt, kan je ook nog €50 terugvragen. En, als ze een orgasme faket, kan je anders nog een boete opleggen van €100.
 
Ik zie het als de next step. In het begin van mijn wandelcarriere werd niet gesproken over pijpen zonder condoom. Dat was standaard. Het meisje nam hem zo in haar mondje, zonder condoom. Vervolgens werd het steeds een onderwerp: wil je PZC, dan is het extra betalen. En nu gaan we dus kennelijk naar extra geld voor pijpen. Wat is het volgende? Extra geld voor neuken, extra geld voor aanraken....... Dan kom je inderdaad uit bij @ForumLurker : voor 200 euro mag je binnen. Wil je wat drinken? Dan is dat 10 euro........

Als ik dan met haar op bed lig, heb ik ook een tactiek: zal ik je eens lekker beffen? O ja, heerlijk! Dat is dan 50 euro...... Zo ga ik mijn geld terugverdienen. ;)
Ik had een dame waarbij je 50 euro voor cim moest betalen ik ging hiermee akkoord. Maar de dame wil ook nog eens 50 euro extra vragen voor pzc op die manier wordt cim geen 50 euro meer maar 100 euro. En dan heb ik de rest nog niet eens meegerekend want je moest nog 50 extra betalen voor een vluggertje want het ging om een vluggertje met klaarkomen in de mond.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een dame waarbij je 50 euro voor cim moest betalen ik ging hiermee akkoord. Maar de dame wil ook nog eens 50 euro extra vragen voor pzc op die manier wordt cim geen 50 euro meer maar 100 euro. En dan heb ik de rest nog niet eens meegerekend want je moest nog 50 extra betalen voor een vluggertje want het ging om een vluggertje met klaarkomen in de mond.
Dat is dus bedrog. Goede afspraken maken op voorhand.
 
Heel simpel. Door covid waren de ramen dicht en deze dames gingen dus "online" met de raamtactiekjes... dat zie je dus terug.
Vandaar dat alles ineens extra kan kosten. (zo werd het mij uitgelegd door een dame uit het vak)

Beste is inderdaad negeren. Probleem is alleen dat er nog genoeg sukkels zijn die erin trappen OF het gewoon betalen en dus ben ik en de mensen in dit topic en een paar andere een minderheid die wel klaar is met de belachelijke prijzen en truukjes...
Vrije markt... zolang er gasten bereid zijn om extra te betalen voor pijpen? of zoenen? Tja.. die verzieken de "markt".
 
@GeileGerard: En terecht, inderdaad in zo'n geval hetzij negeren of afzeggen na enige uitwisseling per app. Ook ik ben echt niet van plan om bij te betalen voor dergelijke basale handelingen; dan bedank ik vriendelijk en zoek ik wel een ander.

Een voorbeeld: https://www.kinky.nl/advertenties/589703-cataleya.
Deze dame heb ik in eind mei eens benaderd gezien haar profiel mij wel aansprak. Op dat moment waren haar voorwaarden ook nog wat uitgebreider dan heden ten dage. Er is een handjevol recensies van deze Cataleya waaruit zou blijken dat o.a. TZ en PZC bij de prijs/uur in zit.

Wat gaat deze beste dame mij vertellen over de app? PZC zou zogenaamd wel bij de prijs in zitten, maar voor (tong)zoenen zou ik alsnog €50 moeten bijbetalen... Wat een lachertje, ik heb dus maar vriendelijk bedankt...

Al met al zullen deze dames er zelf weleens achter komen wat wel/niet werkt. Het enige waar ik eventueel voor bij zou betalen is/blijft PZC, anaal of bepaalde extremiteiten, maar zeker niet voor basale handelingen.
 
Ik vraag me vooral af of dames die naar eigen zeggen genieten van de dates dit ook zouden doen voor pakweg 50 of 100 euro per uur. En wat de waarde van het genot dan nog is tov de inkomsten. Ik hoor het graag, dat genieten. En ik geloof best dat er in sommige gevallen ook genoten wordt. Maar haal het geld weg en er blijft volgens mij nog weinig van over. Net als bij een vriendschap met een dvp. Geld als bindmiddel.
Werk Jij gratis????
 
Zulke dames gewoon links laten liggen. Zoek leuke dames die een goede service geven en correct zijn.
Goede afspraken maken goede vrienden.
Bij mijn bezoek is iedere handeling en bedrag al uitgeklaard via whattssapp voor ik de kamer betreed.
Geen misverstanden en ook geen domper op de sfeer. Als er dan nog iets misloopt, heb je eerder te maken met een bedriegster.
Iedere handeling bespreken op voorhand haalt wel een beetje de flow eruit
Natuurlijk in grote lijnen (pzc,anaal) snap ik dat wel. Maar voor de rest heb ik toch liever de go with the flow kinda vibe. Bvb een vingertje anaal of wat harder spanking ed.....
Je kan nog altijd bijsturen atm.
 
Moet eerlijk zeggen.. als men een lange bj wil bij mij met condoom.. dan zal ik daar idd extra voor vragen.
Aangezien ik daarna niets meer kan, ivm blaren en een kapot gehemelte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan