Dames zonder bedragen achter hun extra service op kinky.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de dame weet dikwijls niet eens wat er in de ad staat..
kan dat sowieso niet lezen als ze enkel Espanol hablaat..
dus je moet het toch met handen en voeten regelen op de kamer..
zou inderdaad fijn zijn als je weet waar je aan toe bent vantevoren...maar dat is eerder uitzondering dan regel..
heb het bij meerdere dames gehad dat aangegeven service niet een mogelijk was terwijl het in de ad stond..
eenmaal op de kamer pzc niet mogelijk ->weg zin..
dan zal dat wel een reden hebben gehad....
 
Niet te moeilijk over doen. Als een dame geen tarieven vermeld gewoon de interesse verleggen naar dames die het wel vermelden. Ze willen een soort aantrekkingskracht op gang brengen. Dat gaan we dan in stand houden door te gaan appen en vragen stellen. Gewoon negeren.
slaat helemaal nergens op dit!! Zomaar lees ik keer op keer allerlei aannames die totaal nergens op slaan want jullie heren hebben totaal geen idee
 
Je hebt m'n punt gemaakti. de meeste mannen lezen de advertentie niet en kijken alleen even snel naar dat waar ze op dat moment geïnteresseerd in zijn 😄
In m'n advertentie staat dat ik niet ontvang, dus ook niet in een hotel. De klant mag mij wel ontvangen in een hotel.
En inderdaad vanaf 2 uur :)
Inderdaad Mila. Maar hier op het forum lezen en schrijven ze maar al te graag hoe de dames te werk moeten gaan, wat hun prijzen zouden moeten zijn, dat advertenties fake zijn zonder ze enig bewijs hebben of andersom.
 
Angela Schijf: voor elke extra service? Goed voorbeeld?? 🤣🤣

Dat was natuurlijk een grapje, het andere uiterste
Je hebt jouw tekst in mijn geciteerde bericht gezet, kun je het opnieuw doen?
 
Maar hier op het forum lezen en schrijven ze maar al te graag hoe de dames te werk moeten gaan, wat hun prijzen zouden moeten zijn, dat advertenties fake zijn zonder ze enig bewijs hebben of andersom.

Dat mag! Niet dat we er ons iets v aantrekken 😄 Tenslotte maken wij uit hoe we werken en hoeveel dat kost.

Er is helaas echt een hoop oplichting op kinky en sexjobs, erg lastig om die er uit te halen als je je nog maar net in dit wereldje durft te begeven. Of iedereen fake is die men hier ergens in een topic dumpt, dat is voor iedereen een vraag. Maar vermoedelijk wel...
 
Dat mag! Niet dat we er ons iets v aantrekken 😄 Tenslotte maken wij uit hoe we werken en hoeveel dat kost.

Er is helaas echt een hoop oplichting op kinky en sexjobs, erg lastig om die er uit te halen als je je nog maar net in dit wereldje durft te begeven. Of iedereen fake is die men hier ergens in een topic dumpt, dat is voor iedereen een vraag. Maar vermoedelijk wel...
En mij als aantoonbare betrouwbare adverteerder halen ze offline totdat ik een selfie stuur ter verificatie van mijn advertentie foto's terwijl ik helemaal geen gezichts foto heb om te verifiëren met een sefie. Sexjobs gebeld voor uitleg maar manager Roger is te dom om te poepen en zei als enige reactie op mijn vraag waarom ze me offline hebben gehaald en een selfie willen als ik geen gezichts foto heb was dat hij geen discussie met me wil voeren en hangt zo op in mijn oor...
 
Dat mag! Niet dat we er ons iets v aantrekken 😄 Tenslotte maken wij uit hoe we werken en hoeveel dat kost.

Er is helaas echt een hoop oplichting op kinky en sexjobs, erg lastig om die er uit te halen als je je nog maar net in dit wereldje durft te begeven. Of iedereen fake is die men hier ergens in een topic dumpt, dat is voor iedereen een vraag. Maar vermoedelijk wel...
Jammer dat heren niet beseffen dat de dames nog veel meer met fakers, tijdverspillers, no shows? afmeldingen, foute types etc te maken hebben dan hun
 
Jammer dat heren niet beseffen dat de dames nog veel meer met fakers, tijdverspillers, no shows? afmeldingen, foute types etc te maken hebben dan hun
Ik denk dat de meesten zich dat wel realiseren. Er was 1 reactie in dit topic (#31) waardoor ik denk dat je dit zegt, die kun je beter negeren. Mannen die alleen willen klagen ga jij niet ineens overtuigen om zich in te leven met een defensieve reactie.
 
Niet te moeilijk over doen. Als een dame geen tarieven vermeld gewoon de interesse verleggen naar dames die het wel vermelden. Ze willen een soort aantrekkingskracht op gang brengen. Dat gaan we dan in stand houden door te gaan appen en vragen stellen. Gewoon negeren.
Dat is hun insteek ook ze zetten geen tarief zodat wij ze moeten gaan appen. Indirect zorgen ze ervoor dat wij ze moeten vragen naar de prijs in de hoop dat we uiteindelijk doorzetten. Net als de dames die bepaalde extra's in hun advertenties zetten die ze nooit doen om klanten te lokken.
 
Laatst bewerkt:
Welke prijzen ze voor extra's heen zetten moeten ze zelf weten. Ik doe er alleen niks mee.

Ik doe vaak een voorstel nmc, pmc/pzc en beffen voor 150

En als 2e: ik betaal niet voor x aantal handelingen. Ik betaal dan tot een max van 200 waarin ik betaal voor de tijd met haar en waar we doen wat we afgesproken hebben.

En dan hoor ik wel of de dame akkoord gaat.
 
Welke prijzen ze voor extra's heen zetten moeten ze zelf weten. Ik doe er alleen niks mee.

Ik doe vaak een voorstel nmc, pmc/pzc en beffen voor 150

En als 2e: ik betaal niet voor x aantal handelingen. Ik betaal dan tot een max van 200 waarin ik betaal voor de tijd met haar en waar we doen wat we afgesproken hebben.

En dan hoor ik wel of de dame akkoord gaagaat
jij snapt het!!
 
Als een dame geen prijs vrij geeft kan het alle kanten op wees gewoon duidelijk wat je aanbied en vertel wat het kost en evt extra,s
Ik doe daar niet aan mee aan dat extra gedoe gewoon all in en vaste prijzen !geen gedoe met een boodschappen lijstje van alle extras de prijzen zijn zo al vrij hoog als je dan nog extra moet gaan betalen word het een duur pleziertje ,bij mij staat alles netjes beschreven
Echter zijn er vele die alleen naar de fotos kijken en gelijk aan bellen gaan met alle vragen die je gewoon kan aflezen !!dat is wel een ergenis en helaas beantwoord ik de vragen niet sorry mijn eerste zin in de adv luid " lees aub eerst de adv voor je aan het bellen gaat zo kom je bijna alles altwweten !! En wat denk je ???niets lezen gewoon bellen ! Dan vraag ik mij af voor wat al die moeite doen als je de moeite niet doen om even de info te lezen?!! Ben er nog altijd achter .......
 
dan zal dat wel een reden hebben gehad....
wat denk je van..
eigenlijk dit werk niet willen doen ,maar enkel geld pakken van 'hombre blanco con el dinero'..
dwz dat jijzelf en hij zo min mogelijk fysiek contact hebben (al helemaal niet zijn lul in jouw mond)..betalen voor een uur en binnen 20 minuten weer buiten,want de volgende staat alweer te wachten ergens..
dat soort reden..
 
Waar alles met condoom gebeurd en de bedragen veel hoger liggen waardoor ze andere werkwijze hebben....#logisch nadenken voor je appels met peren wil vergelijken aub
Daar gebeurd zeker niet alles met condoom, bijv PZC is wel standaard. Verder alle extra's zit bij de prijs inbegrepen, anaal zit bij de prijs inbegrepen, tongzoenen hoort erbij, etc.

De bedragen zijn weliswaar hoger, maar als je veel extra's neemt bij een 'reguliere' sekswerker, dan zijn de verschillen vaak erg klein. Daarnaast heb je ook niet het gedoe van onderhandelen over handelingen en geld, wat weinig opwindend is.
 
Niet dus. advertentietext en prijzen negeren en dan gaan onderhandelen. Heel irritant

99 uit de 100x dat ik dates niet via Kinky doe. Verziekt platform, net als Sexjobs.

Gewoon naar de ramen. What you see is what you get.

Je wensen doorgeven, prijs aangeven en klaar.


Niks geen geauwehoer met Kinky, maar afwachten of de dame echt is, of je niet voor niks rijd, of de fotos wel kloppen en of je überhaupt antwoord krijgt, of pas na 24uur, als ik intussen al bij een andere dame ben geweest.

Bij ramen maak je binnen 30 seconden je afspraken en je ziet meteen wat je krijgt.


Edit:
En ik kan ook alleen maar zeggen, dat de meeste dames dat juist waarderen. Duidelijkheid, geen bullshit verder, een realistische prijs (voor nmc, beffen pmc/pzc) (ook al zijn er altijd die wel meer willen) Kost de dame hooguit 20 seconden van haar tijd
 
Laatst bewerkt:
99 uit de 100x dat ik dates niet via Kinky doe. Verziekt platform, net als Sexjobs.

Gewoon naar de ramen. What you see is what you get.

Je wensen doorgeven, prijs aangeven en klaar.


Niks geen geauwehoer met Kinky, maar afwachten of de dame echt is, of je niet voor niks rijd, of de fotos wel kloppen en of je überhaupt antwoord krijgt, of pas na 24uur, als ik intussen al bij een andere dame ben geweest.

Bij ramen maak je binnen 30 seconden je afspraken en je ziet meteen wat je krijgt.


Edit:
En ik kan ook alleen maar zeggen, dat de meeste dames dat juist waarderen. Duidelijkheid, geen bullshit verder, een realistische prijs (voor nmc, beffen pmc/pzc) (ook al zijn er altijd die wel meer willen) Kost de dame hooguit 20 seconden van haar tijd
Dat is ook wat ik bedoel ik wil duidelijkheid geen spelletjes. Zet je extra prijs in de advertentie weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben. Dames die duidelijkheid bieden krijgen mijn voorkeur omdat ze zo eerlijk overkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan