Dames zonder bedragen achter hun extra service op kinky.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maakt mij niet uit wel of geen prijzen per service. Prima als er prijzen vermeld staan achter de diensten dan sla ik die gelijk over. Zo niet dan heb ik mijn standaard appbericht klaar staan voor meer info; kost me hooguit 2 minuten van mijn leven. Maak me tegenwoordig echt niet meer druk om zo'n kleinigheid.
En dan wachten totdat ze eindelijk reageert op je app en je te horen krijgt dat haar extra service niet binnen je budget valt. Die verloren tijd had ik in een andere dame kunnen investeren die wel duidelijk is met haar prijzen. Kinky moet hier iets aan doen zij hebben deze optie gecreëerd dus moeten ze ervoor zorgen dat de dvp's daar gebruik van gaan maken. Misschien door middel van een mail bericht naar alle dvp's die adverteren.
 
Laatst bewerkt:
Waar hebben we het hier over reviews? Wat je in de reviews schrijft zal mij een worst wezen.

Zolang het maar conform de regels is zal ik je niet afkraken.
 
Honeybear zit volgens mij tegen België aan, daar is het blijkbaar net even anders net als in België zelf, iig anders dan de randstad, grote vijver, dan kunnen ze blijkbaar meer vragen
 
In de drie privehuizen waar ik heb gestaan was er niemand die geen extra's rekende.
Ik kom in verschillende privehuizen en ik denk dat het afhankelijk is van wat je wil en verwacht inclusief te zijn.
In mijn ervaring worden er meestal geen extra's gerekend voor 'gewone' sex met condoom, inclusief pijpen, beffen, (tong)zoenen en wat daar tussen valt.
Anaal, pzc, speeltjes, veel fetishes en dergelijke worden dan weer meestal wel extra in rekening gebracht.

Wat me wel opgevallen is over een langere periode is dat dames in een huis vaak niet helemaal eerlijk tegen elkaar lijken te zijn over waar ze extra's voor rekenen.
Klanten zullen toch vaak de dames overslaan die extra rekenen als er ook iemand is die dat niet doet. Tenminste als de service vergelijkbaar is uiteraard 😁

Overigens ga ik meestal ook gewoon weer weg als er onverwachte en in mijn ogen onredelijke extra kosten bij komen.

Wat betreft de advertenties zonder extra kosten, daarbij stel ik gewoon vragen en de advertenties met belachelijke extra kosten die sla ik over.
Niet dat ik veel dames via advertenties bezoek, zoals ik zei, privehuizen 😎
 
Ik kom in verschillende privehuizen en ik denk dat het afhankelijk is van wat je wil en verwacht inclusief te zijn.
In mijn ervaring worden er meestal geen extra's gerekend voor 'gewone' sex met condoom, inclusief pijpen, beffen, (tong)zoenen en wat daar tussen valt.
Anaal, pzc, speeltjes, veel fetishes en dergelijke worden dan weer meestal wel extra in rekening gebracht.

Wat me wel opgevallen is over een langere periode is dat dames in een huis vaak niet helemaal eerlijk tegen elkaar lijken te zijn over waar ze extra's voor rekenen.
Klanten zullen toch vaak de dames overslaan die extra rekenen als er ook iemand is die dat niet doet. Tenminste als de service vergelijkbaar is uiteraard 😁

Overigens ga ik meestal ook gewoon weer weg als er onverwachte en in mijn ogen onredelijke extra kosten bij komen.

Wat betreft de advertenties zonder extra kosten, daarbij stel ik gewoon vragen en de advertenties met belachelijke extra kosten die sla ik over.
Niet dat ik veel dames via advertenties bezoek, zoals ik zei, privehuizen 😎
Mwa het is niet echt te verbergen. De meeste dames zitten daar hele dagen en praten heel veel over elkaar en tegen elkaar. De dingen die jij opnoemt zijn in mijn ervaring precies de dingen die onder extra's vallen. Bij de meeste inderdaad alleen anaal, pzc en hele specifieke wensen. sommige dames vragen voor zoenen vingeren en beffen ook nog extra.
 
Mwa het is niet echt te verbergen. De meeste dames zitten daar hele dagen en praten heel veel over elkaar en tegen elkaar.
Ja dat dacht ik ook altijd. Maar toch heb ik het een paar keer gehad dat de ene dame me iets vertelde over de mogelijkheden of extra's van anderen dat niet klopte.
En ja, er werd ongetwijfeld ook tegen mij gelogen, maar ik heb ook wel dames gehad die ergens echt van overtuigd waren dat een ander iets rekende wat niet zo was.
In ieder geval wordt er ook figuurlijk veel genaaid door de dames en dan ook veel elkaar.

De dingen die jij opnoemt zijn in mijn ervaring precies de dingen die onder extra's vallen. Bij de meeste inderdaad alleen anaal, pzc en hele specifieke wensen. sommige dames vragen voor zoenen vingeren en beffen ook nog extra.
Ja precies. Wat ik bedoel is dat je prima seks kan hebben zonder extra's tegen te komen.
Overigens zijn de eerste normaal en die tweede kunnen het vergeten wat mij betreft, dat zijn geen extra's.
 
.Ja precies. Wat ik bedoel is dat je prima seks kan hebben zonder extra's tegen te komen.
Overigens zijn de eerste normaal en die tweede kunnen het vergeten wat mij betreft, dat zijn geen extra's.
Begrijpelijk dat je dan verder kijkt, maar wat extra's zijn is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb wel eens gevraagd aan meiden waarom ze daar extra voor vragen en vaak is dat omdat ze dat gewoon zelf echt niet fijn vinden om te doen. Dan kan ik me het wel voorstellen dat je er extra voor vraagt. Geen genot ervaren is 1 ding, maar iets onplezierig vinden is een tweede natuurlijk. Ik zou er dan denk ik zelf voor kiezen om het helemaal niet aan te bieden, maar met dingen als beffen en vingeren wordt dat wel lastig omdat de meeste klanten dan wel verwachten.
 
In de drie privehuizen waar ik heb gestaan was er niemand die geen extra's rekende. het kan natuurlijk, maar alsnog weet het pas als je ernaar gevraagd hebt. Precies zoals bij advertenties van dvp die het niet weergeven in hun profiel.
Nou, ik ben toch in genoeg privéhuizen geweest waar niks extra werd gevraagd hoor.
Overigens zie ik in je advertentie dat jij alleen bij anaal extra vraag, maar verder niet (op trio's na). Dat verklaart wellicht je erg hoge uurarief; vrijwel alles zit daar dus al in.
 
Toch kom ik dat regelmatig tegen, vingeren vaker dan beffen. Dat dames aangegeven het niet te doen of liever niet te doen bedoel ik.
Ik kan niet voor andere klanten spreken en daar zitten ongetwijfeld rotte appels tussen, maar ik respecteer zoiets en dan doen we dat gewoon niet. Geen probleem. Ja, des te meer je niet doet hoe groter de kans wordt dat ik je niet kies of niet terug kom.

Maar als je er wel extra voor rekent ben je echter wat mij betreft fout bezig. Dan voel ik me alsof je me probeert op te lichten, dan kies ik je sowieso niet en zal ik je zelfs actief mijden.
 
Een anale cardate waarbij ze achteraf op je bek gaat zitten, terwijl je haar clit uit haar forfje lebbert, wordt hier wel een heel dure onderneming...
Tegenwoordig wel ja, sinds de optie er is voor extra prijzen op kinky zijn sommigen een beetje doorgedraaid, dat is pas sinds 2 maanden, ik ben daar nog geweest voor €150 30 min met pzc, nzc en anaal, reken maar uit wat je nu kwijt zou zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan