Dames zonder bedragen achter hun extra service op kinky.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dames kunnen tegen de postings van de mannen aanschoppen maar ik zou zeggen: zie het als een koopsignaal en gebruik het om aantrekkelijker te worden voor de bezoeker. Mannen willen gewoon graag duidelijkheid voor zij een keuze maken al dan niet te komen. Hoe duidelijker de dame is hoe lager het percentage afmelders/fakers/aandachtstrekker is mijn opinie. Dames faken... klanten faken.... er heerst bij beiden kampen een terugtrekkende beweging uit angst. Dat kan je doorbreken door gewoon transparant te zijn. Het begint bij de dame en dan wordt de klant vanzelf ook transparanter. En een tip aan de dames. Wanneer je "the heat of the moment" gebruikt om de prijs op te drijven. is dat erg korte termijn beleid.
 
Niet dus. advertentietext en prijzen negeren en dan gaan onderhandelen. Heel irritant
Lijkt mij voor beiden irritant. Alsof je tijdens de sex met je partner gaat onderhandelen dat wie het eerste klaarkomt het huis moet schoonmaken. Een bezoek aan een DVP moet zo dicht mogelijk tegen een GFE aanzitten. Dat is goed voor allebei. Onderhandelen is wat mij betreft not done tijdens intimiteit.
 
dan zal dat wel een reden hebben gehad....
slaat helemaal nergens op dit!! Zomaar lees ik keer op keer allerlei aannames die totaal nergens op slaan want jullie heren hebben totaal geen idee
In 4 minuten tijd zeg je eerst dat Richard z'n blauwtje hem zelf zal hebben gelegen en vervolgens dat we geen aannames moeten doen.

Het is voor een dame die haar zaakjes goed op orde heeft misschien moeilijk voor te stellen dat sommige dames er gewoon een zooitje van maken. Het is dan heel frustrerend als hier een nare ervaring deelt en er meteen gezegd wordt dat het wel aan jezelf zal liggen...
 
Mannen willen gewoon graag duidelijkheid voor zij een keuze maken al dan niet te komen. Hoe duidelijker de dame is hoe lager het percentage afmelders/fakers/aandachtstrekker is mijn opinie. Dames faken... klanten faken.... er heerst bij beiden kampen een terugtrekkende beweging uit angst. Dat kan je doorbreken door gewoon transparant te zijn. Het begint bij de dame en dan wordt de klant vanzelf ook transparanter.
Terugtrekkende beweging uit angst? Dat is jouw invulling. Je redenering erna klinkt heel logisch, maar duidelijk zijn als dvp staat helaas niet gelijk aan minder time wasters en mannen die onnodigr vragen stellen en afdingen. Het begint idd bij duidelijk adverteren, maar dan moet er wel gelezen worden. Ik heb even geteld maar heb vandaag en gisteren alleen al 37 keer mijn prijzen moeten herhalen, zeggen dat ik niet ontvang en dat ik geen csrdates doe. Ik antwoord wel netjes en verwijs dan altijd meteen naar m'n advertentie, maar vaak hebben ze de volgende vraag al klaar zonder alsnog te hebben gelezen.

tsja.. it takes two to tango.
 
Deze logica merk ik ook niet terug 😂
Mijn advertentie is best heel duidelijk. Maar als die gewoon niet gelezen word door het overgrote deel van mannen die me benaderen.
Blijven de hoeveelheid afmelders/fakers/aandachtstrekkers gewoon exact het zelfde. Daar heb ik echt 0 invloed op.
 
. Onderhandelen is wat mij betreft not done tijdens intimiteit.
Ik App altijd vooraf of hij €(het bedrag) contant kan betalen. Als er wordt gepoogd te onderhandelen is het op dat moment en dat wordt door mij ook nooit gewaardeerd. Juist omdat het dus al in m'n advertentie staat.

Dus in de advertentie vermeld.
In het appcontact vermeld.
Afspraak maken = akkoord met de prijs.
Als er dan toch nog wordt onderhandeld tijdens de date ben ik heel makkelijk en was het meteen de laatste keer bij die persoon.
 
Deze logica merk ik ook niet terug 😂
Mijn advertentie is best heel duidelijk. Maar als die gewoon niet gelezen word door het overgrote deel van mannen die me benaderen.
Blijven de hoeveelheid afmelders/fakers/aandachtstrekkers gewoon exact het zelfde. Daar heb ik echt 0 invloed op.
Geloof me, als je een onduidelijke advertentie had gehad had je NOG meer vragenstellers gehad.

Een deel van de mannen leest de advertentie natuurlijk wel goed, en met een duidelijke advertentie zorg je er in elk geval voor dat die groep geen vragen hoeft te stellen. Alle beetjes helpen.
 
Mila kan natuurlijk van onderwerp veranderen en de mannen de schuld gaan geven dat ze afdingen maar de grootste fakers zijn de dvp's zelf. Foto's en leeftijd die niet kloppen afspraken die niet worden nagekomen en meer van dat soort flauwekul. Vind je het gek dat mannen hier gaan klagen over de dvp's.
 
Een deel van de mannen leest de advertentie natuurlijk wel goed, en met een duidelijke advertentie zorg je er in elk geval voor dat die groep geen vragen hoeft te stellen. Alle beetjes helpen.
Ik denk ook dat veel van die mannen niet kiezen voor een dame met een onduidelijke advertentie.
Uitzonderingen met bijvoorbeeld hele goede recensies daargelaten.
Als de dame al niet eens eenmalig haar best doet om een duidelijke advertentie op te zetten verwacht ik eigenlijk dat je dit ook merkt aan de date.
En natuurlijk zijn daar dan ook weer taal gerelateerde uitzonderingen op.
 
Lijkt mij voor beiden irritant. Alsof je tijdens de sex met je partner gaat onderhandelen dat wie het eerste klaarkomt het huis moet schoonmaken. Een bezoek aan een DVP moet zo dicht mogelijk tegen een GFE aanzitten. Dat is goed voor allebei. Onderhandelen is wat mij betreft not done tijdens intimiteit.
Klopt; ooit meegemaakt dat een dvp mij zeer lekker en vol overgave begon te pijpen.
Plotseling stopte ze en startte een onderhandeling dat het ook zonder kon, maar dat dat wel 40 euro ofzo extra was. Alle lust was toen verdwenen.
 
Mila kan natuurlijk van onderwerp veranderen en de mannen de schuld gaan geven dat ze afdingen maar de grootste fakers zijn de dvp's zelf. Foto's en leeftijd die niet kloppen afspraken die niet worden nagekomen en meer van dat soort flauwekul. Vind je het gek dat mannen hier gaan klagen over de dvp's.
Wat is dit nou weer voor rare reactie.
Jij bent degene die op twee kampen aanstuurt hoor, niet ik.
Ik verander nergens van onderwerp, ik reageer op wat hier gezegd wordt.
En mijn naam noemen en vervolgens fakers, foto's, leeftijd en afspraken die niet nakomen opsommen staat helemaal niet in relatie tot elkaar.
 
de grootste fakers zijn de dvp's zelf. Foto's en leeftijd die niet kloppen afspraken die niet worden nagekomen en meer van dat soort flauwekul. Vind je het gek dat mannen hier gaan klagen over de dvp's.
Ik kan me voorstellen dat de dames hier zich persoonlijk aangevallen voelen als je het zo stelt. Het klinkt alsof je vindt dat alle dvp's oplichters zijn. Dat is natuurlijk ook weer niet zo. En zo bedoelde je het waarschijnlijk ook niet.
 
Ik App altijd vooraf of hij €(het bedrag) contant kan betalen. Als er wordt gepoogd te onderhandelen is het op dat moment en dat wordt door mij ook nooit gewaardeerd. Juist omdat het dus al in m'n advertentie staat.

Dus in de advertentie vermeld.
In het appcontact vermeld.
Afspraak maken = akkoord met de prijs.
Als er dan toch nog wordt onderhandeld tijdens de date ben ik heel makkelijk en was het meteen de laatste keer bij die persoon.
Nou is sex natuurlijk een heel ander iets..
En iedereen weet in meerdere of mindere mate wel hoe het moet en wat het voorstelt..
Maar het risico dat mensen bepaalde dingen niet begrijpen of doorhebben is de normaalste zaak van de wereld..
Dat hoort bij elke vorm van ondernemen..
Maar een bedrag afspreken voor een dienst en eenmaal op plaats van bestemming, kan er ineens niks meer of men begrijpt ineens niet meer wat je bedoelt..
Dat noemen ze de zaak besodemieteren..
Zo van 'die lul is hier nou toch, en hij is inmiddels geil.. Doe ik net of ik hem niet versta...of van niks weet... Kassaaaa'..
Aan de andere kant lezen mensen de info niet goed natuurlijk.. Ofdat daar altijd opzet bij is.. Weet IK het..
Gebeurt me zo dikwijls..
Ik stel tegenwoordig kozijnen maar zelf.. Normaal is dat voor een timmerman.. Maar dat ga ik mensen niet eens meer uitleggen.. Dat dat meestal zo werkt.. Dan maar meer werk voor mezelf.. Anders denkt men dat ik niet spoor ofzo
Ik denk dat het een fijn lijntje is tussen ontploffen over iets.. Of gewoon uitleggen en mogelijk uitvoeren..
Zit ik wel in een positie dat ik een doelgroep heb e laatste jaren die geld zat hebben en daardoor mijn uurtarief of prijs in het aangenomen meteen al op schroef..
Dan doe ik ook gewoon ook wat extra's.. Krijg je nooit geen gezeik achteraf..
Mja, in het geval van gevelrestauratie, is dat werk ook iets wat ik heel graag doe.. Betaald goed en enorme voldoening achteraf..
Als de insteek bij dames al is van.. 'kut de telefoon gaat, daar heb je er weer een die in de auto gepijpt wil worden.. Dadelijk vraagt hij nog ofdat hij aan mijn tieten mag zitten'..
Dan loopt het dikwijls fout af denk ik
 
Ik kan me voorstellen dat de dames hier zich persoonlijk aangevallen voelen als je het zo stelt. Het klinkt alsof je vindt dat alle dvp's oplichters zijn. Dat is natuurlijk ook weer niet zo. En zo bedoelde je het waarschijnlijk ook niet.
Er zijn ook goede dvp's en ook genoeg dvp's die wel duidelijk hun prijzen in de advertentie zetten. Maar zij moet niet doen alsof wij de hoofdschuldige zijn de dvp's zijn vele malen erger als het op liegen aankomt, ik heb het hier over de slechte dvp's die de boel in de maling nemen, dus de goede dvp's voel je vooral niet aangesproken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik van te voren had gevraagd of ze met haar kont op mijn gezicht kon zitten tijdens het pijpen maar toen ze er eenmaal opzat moest er extra betaald worden voor likken want daar had ik niet naar gevraagd, heel sluw van de dame
 
Er zijn ook goede dvp's en ook genoeg dvp's die wel duidelijk hun prijzen in de advertentie zetten. Maar zij moet niet doen alsof wij de hoofdschuldige zijn de dvp's zijn vele malen erger als het op liegen aankomt, ik heb het hier over de slechte dvp's die de boel in de maling nemen, dus de goede dvp's voel je vooral niet aangesproken.
Volgens mij is het heel simpel. De goedgezinde dvp heeft maar weinig zicht op de fratsen die sommige dvp's uithalen. Andersom geldt hetzelfde, de goede wandelaar ziet ook niks van wat sommige collega wandelaars flikken.

Lijkt me dan ook niet zo heel interessant uit te vechten wie het zwaarder heeft. Allebei is een probleem op zichzelf.
 
Ik heb deze topic niet gemaakt om dvp's aan te vallen maar juist om misverstanden te voorkomen. Het is namelijk beter voor de klant als voor de dvp dat de prijzen van de extra's er achter staan, zo voorkomen we onnodige berichten die als vervelend kunnen worden ervaren.
 
Klopt; ooit meegemaakt dat een dvp mij zeer lekker en vol overgave begon te pijpen.
Plotseling stopte ze en startte een onderhandeling dat het ook zonder kon, maar dat dat wel 40 euro ofzo extra was. Alle lust was toen verdwenen.

Paar maanden terug was ik met een meisje dat een kontje had van het model "Ultimate Ass". Ik neukte haar doggy en ineens deed ze een vinger in haar kontje. Ze was goed bezig, tweede vinger erbij, en ik vond het wel mooi om ernaar te kijken en ondertussen zachtjes door te neuken. Op een gegeven moment keek ze me aan over haar schouder en zei: I know you want it. Fuck my ass. 50 euro.
Nou, ze had gelijk. Het was een onderhandeling van ongeveer een seconde.

Maar wat hier precies goed was, is maar een verkeerde toon, te lange zin, verkeerd moment, of ander detail verwijderd van de turn-off die jij beschrijft (en die ik ook vaak heb meegemaakt). Dit is dus echt een kunst. Eentje die maar weinig meiden beheersen.
 
Goed voorbeeld ja..
Dat is de wisselwerking.. En een eventuele 'op dezelfde golflengte zitten'..
Ook meegemaakt dat een dame me aan het pijpen was.. En ze merkte dat ik langzaam maar zeker de haan van mijn revolver aan het spannen was..
'you wanna cum in my mouth?'.. Knap man die dan 'Nee' zegt
Toen zei ze nog '50?'..(fitty?) en ik kreunde zoiets van 'whatever'..
Dan maakt me dat echt geen zak uit..
Moest wel erna betalen want nog geen 10 seconden later had ze bingo..
Had ook geen geld meer bij kunnen hebben..
Dat is ook een risico voor haar.. Maar ze vroeg het zelf
 
Goed voorbeeld ja..
Dat is de wisselwerking.. En een eventuele 'op dezelfde golflengte zitten'..
Ook meegemaakt dat een dame me aan het pijpen was.. En ze merkte dat ik langzaam maar zeker de haan van mijn revolver aan het spannen was..
'you wanna cum in my mouth?'.. Knap man die dan 'Nee' zegt
Toen zei ze nog '50?'..(fitty?) en ik kreunde zoiets van 'whatever'..
Dan maakt me dat echt geen zak uit..
Moest wel erna betalen want nog geen 10 seconden later had ze bingo..
Had ook geen geld meer bij kunnen hebben..
Dat is ook een risico voor haar.. Maar ze vroeg het zelf
Dat heet dus gebruik maken van de situatie want weigeren doe je toch niet op zo'n moment en dat weet ze maar te goed, heeft ze vaker gedaan ook.
 
en ineens deed ze een vinger in haar kontje. Ze was goed bezig, tweede vinger erbij, en ik vond het wel mooi om ernaar te kijken en ondertussen zachtjes door te neuken. Op een gegeven moment keek ze me aan over haar schouder en zei: I know you want it. Fuck my ass. 50 euro.
Haar hand vast pakken. En zo haar gat vingeren 😅😅
Leren ze het af.
 
Dat heet dus gebruik maken van de situatie want weigeren doe je toch niet op zo'n moment en dat weet ze maar te goed, heeft ze vaker gedaan ook.
Nja weet je..
Dat vond/vind ik nog niet erg ook..
Het is een stuk vervelender, wanneer ze het vantevoren zogenaamd toezegt.. En op het laatste moment verdomd
 
Begrijpelijk dat je dan verder kijkt, maar wat extra's zijn is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb wel eens gevraagd aan meiden waarom ze daar extra voor vragen en vaak is dat omdat ze dat gewoon zelf echt niet fijn vinden om te doen. Dan kan ik me het wel voorstellen dat je er extra voor vraagt. Geen genot ervaren is 1 ding, maar iets onplezierig vinden is een tweede natuurlijk. Ik zou er dan denk ik zelf voor kiezen om het helemaal niet aan te bieden, maar met dingen als beffen en vingeren wordt dat wel lastig omdat de meeste klanten dan wel verwachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan