Dames zonder bedragen achter hun extra service op kinky.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mila kan natuurlijk van onderwerp veranderen en de mannen de schuld gaan geven dat ze afdingen maar de grootste fakers zijn de dvp's zelf. Foto's en leeftijd die niet kloppen afspraken die niet worden nagekomen en meer van dat soort flauwekul. Vind je het gek dat mannen hier gaan klagen over de dvp's.

Leeftijd onjuist maakt me nog helemaal niks uit. Daarmee bedoel ik, dat haar opgegeven leeftijd 1 of 2 jaar naar boven/beneden afwijkt. Wel als de dame ineens 10 jaar en 50kg zwaarder is.

Afspraken nakomen blijft ook altijd wel een dingetje, niet zo zeer in de handelingen, wel in de tijd
 
Geloof me, als je een onduidelijke advertentie had gehad had je NOG meer vragenstellers gehad.

Een deel van de mannen leest de advertentie natuurlijk wel goed, en met een duidelijke advertentie zorg je er in elk geval voor dat die groep geen vragen hoeft te stellen. Alle beetjes helpen.
Alles wat niet in me advertentie staat mag je vragen. Dat is natuurlijk prima.
Het toevallige is dat all punten waar me bezoekers tevreden mee zijn. Helder gelezen worden.
De punten waar ze iets minder tevreden mee zijn. Vaker "lastiger" zijn om te lezen.
 
Dat heet dus gebruik maken van de situatie want weigeren doe je toch niet op zo'n moment en dat weet ze maar te goed, heeft ze vaker gedaan ook.
Zeker! Maar omdat het zo'n dun lijntje is tussen het precies goed doen en een turn-off creëren, vind ik het wel een uiting van vakvrouwschap als ze dit kunstje beheerst.

In mijn stad zit een verkoper van oude boeken. Ik loop regelmatig zijn winkeltje binnen en hij weet inmiddels wel waar mijn interesses liggen. Af en toe komt hij met een boek aanzetten en zegt: dit vind jij ook mooi. Twee tientjes. Als hij zo iets moois onder mijn aandacht brengt, vind ik dat goed vakmanschap en goed voor zowel verkoper als koper. Als hij daarentegen het ene na het andere boek zou aandragen, doordrammen als ik het niet hoef, plotseling de prijzen verandert...

Hmm, de combinatie van deze morsige boekenverkoper en in opperste staat van geilheid geaccepteerde plotselinge extra's bij een prostituee vind ik eigenlijk toch een beetje ongemakkelijk. 😁
 
Het kan ook zijn dat er geen extra's zijn waarvoor betaald moet worden, maar dan zou het handig zijn als dat vermeld zou worden.
Ik hanteer gewoon 1 prijs en dat is een all in dus aan extra centen betalen doe ik niet aan mee?alles staat netjes beschreven wat er allemaal kan of dat eene ding met niet ? Geen gezeur of die optie en deze extra mee een normale prijs en gaan met die banaan want eerlijk 150 €ia een mooi bedrag laat ons eerlijk in zijn en als je dan nog voor alles extra moet gaan betalen vind ik zelf gewoon geld uit je zak kloppen . !! En heeft niets meer met liefde voor het vak te maken .....
 
Voor de dvp's zou het eigenlijk beter zijn als de bedragen vermeld werden. Je krijgt dan met serieuze klanten te maken die weten wat ze willen en die gelijk willen afspreken. Geen onnodige vragen van klanten die toch niet van plan waren om hogere bedragen te betalen voor de desbetreffende service. Minder berichten dus minder hoofdpijn voor dvp en klant.
 
Laatst bewerkt:
de dame weet dikwijls niet eens wat er in de ad staat..
kan dat sowieso niet lezen als ze enkel Espanol hablaat..
dus je moet het toch met handen en voeten regelen op de kamer..
zou inderdaad fijn zijn als je weet waar je aan toe bent vantevoren...maar dat is eerder uitzondering dan regel..
heb het bij meerdere dames gehad dat aangegeven service niet een mogelijk was terwijl het in de ad stond..
eenmaal op de kamer pzc niet mogelijk ->weg zin..
Neem van mij maar aan dat de nieuwe dvp's die uit het buitenland komen alles te horen krijgen van hun handlangers hoe alles werkt op kinky. Als de dvp's een beetje rondkijken op kinky zien ze zelf ook dat de mogelijkheid bestaat om een bedrag achter de extra's te zetten. Het probleem is echter dat vele dvp's ervoor kiezen om de optie niet te gebruiken, om zo ons klanten te dwingen hun een bericht te sturen en te vragen naar de mogelijkheden.

Er zijn zelfs dvp's die alle extra's aanvinken puur om klanten te lokken terwijl ze de extra's niet doen. Je moet als klant altijd vragen naar de extra's en als de dvp ja zegt dan moet je pas er naar toe gaan. Als ik haar dan in het echt ontmoet vraag ik voor de zekerheid nog een keer of de extra mogelijk is zo niet neem ik gelijk de benen. Nooit je geld eerst overhandigen en dan pas vragen naar de extra altijd eerst vragen voordat je het geld overhandigd, een fout die vele wandelaars maken. Een dvp die haar gemaakte afspraken niet nakomt en de boel besodemieterd is mijn tijd en geld niet waard.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je punt. Advertenties kunnen in mijn ervaring net zo goed leeg zijn, de meeste mannen kijken alleen foto's en reviews. Hoe vaak ik wel niet alles moet vertellen wat al in m'n advertentie te lezen staat….
Zulke mannen zullen er ongetwijfeld bestaan dat ze van geiligheid alleen maar oog hebben voor de foto's, maar er zijn ook mannen die wel serieus de advertentie lezen en graag duidelijkheid willen wat precies de kosten zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan