Johnny Walk
Meubelstuk
Ja bepaalde klanten hebben een te romantisch beeld van dit vak of zijn naief...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMashallah! Haha dat is enigste wat ik in Farsi kan zeggen. oke dan neem ik terug wat ik zei want ze ziet er totaal niet iraans uit. Die iraniers vreten veeel te veel rijst trouwens, wel lekkerste rijst die ik ooit heb gegetenJa, ik spreek het zelf een beetje ivm werk. Ze verstond me en was verbaasd dat ik Farsi kon spreken.
HAHAHAH vind je de lullen van de mannen die je bezoeken, te klein dan?Zou met al dat liegen misschien jullie lullen groeien in plaats van jullie neus ?
Vraag me af wat bij ons groeit buiten de nationaliteiten en leeftijd![]()
Niets is lekkerder dan een DVP die in haar moedertaal roept dat ze graag jouw lul zo diep en zo hard mogelijk in haar neukgleuf wil.
ik ga stuk om dit topic echt zielig ……
Ah ik vind die stilte heeerlijk! Ik zeg dan zelf helemaal niets.
Moet je maar een x proberen, het bevalt prima hoor en ik denk zelf dat een dvp dat ook wel relaxed vindt. Je komt daar immers voor sex en niet voor een gesprek
Ah ik vind die stilte heeerlijk! Ik zeg dan zelf helemaal niets.
Moet je maar een x proberen, het bevalt prima hoor en ik denk zelf dat een dvp dat ook wel relaxed vindt. Je komt daar immers voor sex en niet voor een gesprek
Nou je hebt er dus niks aan wat ze zeggen want je weet niet of het waar is , ook qua dirty talk nietAls fervent verzamelaar van landenpunten wil ik graag weten waar de dame vandaan komt.
En ja - velen liegen. Echter heb ik nog nooit een dame uit Vaticaanstad gehad
Er zijn hier al een hoop argumenten genoemd, waarom de dames liegen. Waar ze meteen door de mand vallen is de taal. Dus als je de taal van het land spreekt, dan hoort een native speaker dat meteen of ze inderdaad daar vandaan komt of niet. En zelf regios zijn in de taal herkenbaar. Neem het verschil tussen Nederland en België.
Een van mijn vragen is ook om lekkere dirty talk in hun eigen taal te doen. Niets is lekkerder dan een DVP die in haar moedertaal roept dat ze graag jouw lul zo diep en zo hard mogelijk in haar neukgleuf wil. Of misschien verteld ze ook net het kookrecept van haar favoriet eten![]()
Niet iedereen komt alleen voor sex, velen komen voor combi, aandacht, erotiek etc. We zijn geen robotten.Wat een gast....
Vroeger op school moest je ook altijd 'beroep van vader en moeder' opgeven. Belangrijk of niet, de school moest dat blijkbaar altijd weten.Voor sommigen is de reden blijkbaar wel belangrijk,
Jij bent ook nu met deze waste of time and energy bezig in dit topic. Ik zou zeggen: Practice what you preach, stop met je waste.Velen zijn met domme niet checkbare bijzaken bezig ja, waste of time and energy
Inderdaad. Ik was heel blij enige tijd geleden met de dame uit Chili, en zij was ook nog eens heel goed. Misschien waardeerde zij het ook wel dat ik waardeerde dat ze uit Chili kwam.Van een aantal latinas weet ik dat ze uit kleinere landen afkomstig waren, maar als je er naar vroeg vertelden ze dat ze afkomstig waren uit bijvoorbeeld Colombia of Argentinië. Hun precieze reden daarvoor weet ik ook niet. Voor de nationaliteitenbingo spelers dus juist jammer, want die zouden een aantal exotischere landen van het kaartje kunnen strepen. Ik weet niet hoe groot de groep nationaliteitenjagers is, maar misschien zit er juist een marketing dingetje in om een kleiner land te kiezen.
Niet geloven joh, die kwam gewoon uit Lelystad.Inderdaad. Ik was heel blij enige tijd geleden met de dame uit Chili, en zij was ook nog eens heel goed. Misschien waardeerde zij het ook wel dat ik waardeerde dat ze uit Chili kwam.![]()
Dan heeft ze er wel een mooi verhaal van gemaakt, want ze zei ook nog dat een van haar ouders uit Peru kwam.Niet geloven joh, die kwam gewoon uit Lelystad.
Willen een leegte opvullenJa bepaalde klanten hebben een te romantisch beeld van dit vak of zijn naief...