DVP's die liegen over nationaliteit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja joh de dvp dont give a fuukk! Ze willen je geld en die geef ik ze graag. Ik zat laatst kort te denken van "dit is mn geld waard" terwijl ik sibel van geleen in missio hard nam! Dat meisje is 155 ofzo en kan mn gehele lul nemen en wat voelt dat lekker bij haar want ze heeft echt een strakke kut

Ik snap ook niet waarom haar nationaiteit er toe doet. Maar ik snap wel waarom er gelogen wordt. Ik heb op dit forum al genoeg vooroordelen gelezen over de zuid-amerkaanse latina's en oost-europrese boeren dochters.

Als ze bv uit colombia komt dan is er een probleem. Want pas op voor zuid-amerikaanse dames. Maar komt die zelfde dame zo gezegt uit spanje,portugal of italië dan is er plots geen probleem.

Het zelfde met oost-europese dames.

Ik snap ook niet waarom haar nationaiteit er toe doet. Maar ik snap wel waarom er gelogen wordt. Ik heb op dit forum al genoeg vooroordelen gelezen over de zuid-amerkaanse latina's en oost-europrese boeren dochters.

Als ze bv uit colombia komt dan is er een probleem. Want pas op voor zuid-amerikaanse dames. Maar komt die zelfde dame zo gezegt uit spanje,portugal of italië dan is er plots geen probleem.

Het zelfde met oost-europese dames.
Precies waarom denk je dat coco iraans zegt?

Ik zie het vaak dat vrouwelijke sekswerkers hun tocht beginnen in Spanje, daar een spaanse nationaliteit verkrijgen, en met die nationaliteit immers door heel Europa mogen verplaatsen.

Omdat ze oost-europese / zuid-amerikaanse roots heeft en een spaans paspoort maakt haar feitelijk nog geen spaanse in hart en bloed.

Is hetzelfde als in Duitsland "Nederlanders" gearresteerd zijn voor plofkrakers. Waren het echt nederlanders?

Dat DVP's verbergen dat ze russisch zijn kan ik mee inkomen, zeker met de cancel cultuur van vandaag en de potentieele wraak die op de loer ligt.

Ik vind altijd dat men het zo serieus neemt ; data die je op sites ziet staan is vaak de "werk alias" oftewel het enige dat overeenkomt is de kleur ogen / haar / lengte inclusief foto's en that's it.

Ga gewoon op je gevoel af; als je een dame ziet die je aantrekt just go for it. Niet zo moeilijk doen man.

maar dan ben ik misschien de enige die er zo over denkt.
Nee hoor. Nationaliteit is interessant om te weten. Ik heb dan zelden een klik met Oost Europa maar een zwak voor een tint. En dan wil ik graag weten waar de roots van een donkere dame liggen. Dat kunnen heel wat landen zijn. Ik val niet met de deur in huis, maar als er een klik is dan willen de meeste dames het best wel zeggen. Een enkeling die het niet wil of alleen het continent zegt, respecteer je uiteraard. Geen halszaak, want je komt inderdaad voor de sex.
Volgens mij is er op deze site zelfs een draadje wat naar de nationaliteiten vraagt/inventariseert.

Ik zie het vaak dat vrouwelijke sekswerkers hun tocht beginnen in Spanje, daar een spaanse nationaliteit verkrijgen, en met die nationaliteit immers door heel Europa mogen verplaatsen.

Omdat ze oost-europese / zuid-amerikaanse roots heeft en een spaans paspoort maakt haar feitelijk nog geen spaanse in hart en bloed.
Dat klopt maar is dat erg dat een mens zijn roots niet volledig afstoot? Nee toch?
Is hetzelfde als in Duitsland "Nederlanders" gearresteerd zijn voor plofkrakers. Waren het echt nederlanders?
Dat ligt aan opvoeding en inborst van de persoon en niet aan de nationalitiet.
Dat DVP's verbergen dat ze russisch zijn kan ik mee inkomen, zeker met de cancel cultuur van vandaag en de potentieele wraak die op de loer ligt.
Dat versta ik maar al te goed. Ik ben half duits en ik heb tijdens de lessen over wo1 & 2 ook genoeg mogen horen over dingen waar ik of iemand van mijn familie iets kon aan doen.
Ik vind altijd dat men het zo serieus neemt ; data die je op sites ziet staan is vaak de "werk alias" oftewel het enige dat overeenkomt is de kleur ogen / haar / lengte inclusief foto's en that's it.

Ga gewoon op je gevoel af; als je een dame ziet die je aantrekt just go for it. Niet zo moeilijk doen man.
Idd dat is het.

Ik vind het irritant.
Bij casacherda werkte een zekere Evelyn: https://www.casacherda.nl/evelyn/

Er wordt duidelijk aangegeven op de site dat ze spaans is, terwijl ze in werkelijkheid uit Roemenie komt.
Nu weet ik niet of deze leugen van haar komt of van casa cherda zelf.
Maar doe daar niet zo geheimzinnig over. Ik vind het eigenlijk net zo irritant als (enorm) liegen over je leeftijd.

Ik vind het irritant.
Bij casacherda werkte een zekere Evelyn: https://www.casacherda.nl/evelyn/

Er wordt duidelijk aangegeven op de site dat ze spaans is, terwijl ze in werkelijkheid uit Roemenie komt.
Nu weet ik niet of deze leugen van haar komt of van casa cherda zelf.
Maar doe daar niet zo geheimzinnig over. Ik vind het eigenlijk net zo irritant als (enorm) liegen over je leeftijd.
Er staat dat ze een Spaans uiterlijk heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan