lekkergenieten
Stamgast
- 342
- 30/12/23
- 561
Onlangs meegemaakt. Dacht ik dat ik een dame uit Friesland had gehad , kwam ik er achter dat ze uit Gelderland kwam. Toch een ander land
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus: "Ik heb net mijn vriendin gekookt"?Koken is tenslotte ook dingen klaar maken![]()
Anderen doen weer aan BDSM toneelspel. Ieder zijn eigen interesse., Dat vind ik weer tijdrovende onzin. Want leidt af van het neuken , het penetreren.Ja bepaalde klanten hebben een te romantisch beeld van dit vak of zijn naief...
Ik ken je seksuele voorkeuren niet , maar jij wordt misschien opgewonden als een dame een verpleegsterpakje aandoet , en een andere wandelaar geilt erop als hij hoort dat een dame uit Luxemburg of uit Iran komt.Daar ging het niet om
Het klinkt alsof het voor onze Johnny allemaal niets uit maakt. Het is slechts neuken, bij allemaal enkel frictie in een gleuf. Je kunt net zo goed een geit nemenIk ken je seksuele voorkeuren niet , maar jij wordt misschien opgewonden als een dame een verpleegsterpakje aandoet , en een andere wandelaar geilt erop als hij hoort dat een dame uit Luxemburg of uit Iran komt.
Het is allebei deel van de illusie.
Hij heeft 2 dogma's.Het klinkt alsof het voor onze Johnny allemaal niets uit maakt. Het is slechts neuken, bij allemaal enkel frictie in een gleuf. Je kunt net zo goed een geit nemen
sekswerkers bedoel je, die zijn voor bstaalde tijd waarin naast erotiek ook vaak aandacht etc wordt gegevenHoeren zijn voor sex en niks anders , net zoals hun het zien dat je voor de poen bent en daar hebben zij dan weer gelijk in.
Er zijn nu eenmaal wandelaars die een dvp van een bepaalde afkomst prefereren. Marokkaanse dvp's bijv zijn heel schaars er zijn veel wandelaars die hun willen bezoeken, maar ze willen wel een echte marokkaanse dame bezoeken en niet een of andere neppe latina die zich voordoet als een marokkaanse dvp. Ik kan me dus voorstellen dat wandelaars het zat zijn om steeds voorgelogen te worden door dvp's.Ik ken je seksuele voorkeuren niet , maar jij wordt misschien opgewonden als een dame een verpleegsterpakje aandoet , en een andere wandelaar geilt erop als hij hoort dat een dame uit Luxemburg of uit Iran komt.
Het is allebei deel van de illusie.
Kleine overdrijving, sorry.Een halve eeuw
![]()
Nee ik zeg dat nationaliteit njdt uitmaakt, is de sex achteraf opeens anders als blijkt dat haar nationaliteit een andere is? Daar gaat het in dit topic over.Het klinkt alsof het voor onze Johnny allemaal niets uit maakt. Het is slechts neuken, bij allemaal enkel frictie in een gleuf. Je kunt net zo goed een geit nemen
Ja want alle roemenen sexen anders dan bulgarenHet kan achteraf zeker wel verklaren waarom de date/seks niet voldeed aan de verwachtingen vooraf.
Ze communiceren in een andere taal, er is sprake van een andere cultuur, dus ja, dat kan invloed hebben in hoe je de dame benadert. Die benadering kan invloed hebben in het verloop van de date.Ja want alle roemenen sexen anders dan bulgaren![]()
Kan zijn maar ik heb ogen waarmee ik kijkIk ken Braziliaanse die onder oost Europees staan
Wat is daar de reden voor? Turks klinkt niet bepaald sexy, toch niet meer als Bulgaars. Vroeger, toen de ramen nog grotendeels zwart waren, zeiden de Nigeriaanse of Ghanese dames dat ze uit Jamaica kwamen.Ik zie op Kinky ook Bulgaarse dames die zeggen dat ze Turks zijn i.p.v. Oost-Europees.
Ik ben minder geil als ik sex met een vrouw die ik niet lekker vindtMaar de seks voelt hetzelfde...
Slap hoor, focussen op uitzonderingen.Ik ben minder geil als ik sex met een vrouw die ik niet lekker vindt