Dvp's die ontvangen op dit adres (opgelicht door kvk op adres)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jemairo

Wandelaar
58
06/06/22
21
3
Beste heren,

Ik zal proberen dit probleem zo goed mogelijk te verwoorden. Afgelopen week heb ik 100 euro overgemaakt aan een dame die aan sexting deed. Natuurlijk niet heel slim maar ik wou het gokje erop wagen. Ik had voorzorgsmaatregelen genomen door het rekeningnummer op te slaan. Een paar uur later hoorde ik niks meer over de beloofde service en de mijn geld was ook foetsie.

Ik heb toen mijn research gedaan en kwam achter de rekeninghouder en haar kvk nummer en de panden waarop zij geregistreerd staat. Ik heb haar gebeld. Zij is een dame uit Roemenië "die nergens van af wist"

Magic magic
2 minuten later krijg ik een berichtje waarin staat dat het meisje van de advertentie niet kon reageren omdat haar moeder toevallig op bezoek was. Vervolgens heb ik gezegd dat ik al haar informatie heb en ben ik geblokkeerd.

Ik ben nu dus van plan om de 2 woningen waar het bedrijf op geregistreerd staat te bezoeken. Het is namelijk een constructie van roemenen die mensen oplichten terwijl ze zelf in Roemenië zitten.

Ik vraag me dus af wat er gebeurt in de woningen in Nederland en of er daar dames zitten die hier bij horen.
Ik denk dat de eigenaresse van de woningen haar huizen verhuurt aan dvp's.

Ik zal morgen wellicht voor de pooiers staan maar als ik mijn medewandelaars kan beschermen tegen dit soort tuig doe ik dat graag.

Mijn vraag aan jullie is of jullie kunnen kijken of jullie een dvp hebben bezocht in een van deze 2 straten. Zoja, stuur me aub een pm met meer info.

Het eerste adres is ergens op anthony Moddermanstraat en het tweede op andries copierstraat.
Ik zou het waarderen als jullie mij kunnen helpen.
 
Beste heren,

Ik zal proberen dit probleem zo goed mogelijk te verwoorden. Afgelopen week heb ik 100 euro overgemaakt aan een dame die aan sexting deed. Natuurlijk niet heel slim maar ik wou het gokje erop wagen. Ik had voorzorgsmaatregelen genomen door het rekeningnummer op te slaan. Een paar uur later hoorde ik niks meer over de beloofde service en de mijn geld was ook foetsie.

Ik heb toen mijn research gedaan en kwam achter de rekeninghouder en haar kvk nummer en de panden waarop zij geregistreerd staat. Ik heb haar gebeld. Zij is een dame uit Roemenië "die nergens van af wist"

Magic magic
2 minuten later krijg ik een berichtje waarin staat dat het meisje van de advertentie niet kon reageren omdat haar moeder toevallig op bezoek was. Vervolgens heb ik gezegd dat ik al haar informatie heb en ben ik geblokkeerd.

Ik ben nu dus van plan om de 2 woningen waar het bedrijf op geregistreerd staat te bezoeken. Het is namelijk een constructie van roemenen die mensen oplichten terwijl ze zelf in Roemenië zitten.

Ik vraag me dus af wat er gebeurt in de woningen in Nederland en of er daar dames zitten die hier bij horen.
Ik denk dat de eigenaresse van de woningen haar huizen verhuurt aan dvp's.

Ik zal morgen wellicht voor de pooiers staan maar als ik mijn medewandelaars kan beschermen tegen dit soort tuig doe ik dat graag.

Mijn vraag aan jullie is of jullie kunnen kijken of jullie een dvp hebben bezocht in een van deze 2 straten. Zoja, stuur me aub een pm met meer info.

Het eerste adres is ergens op anthony Moddermanstraat en het tweede op andries copierstraat.
Ik zou het waarderen als jullie mij kunnen helpen.
Ik zou wel wat meenemen ter bescherming, Roemenen zijn vuil en deinzen nergens voor terug
 
Ik snap het wellicht niet helemaal.
De naam/plaats dame in je titel helpt wellicht. Straat bestaat in meeŕ plaatsen.
Als je hebt betaald heb je dat toch?
Morgen er naar toe levert alleen een discussie op met dames die van niks weten of een paar onvriendelijke heren die erg boos worden.
(Anoniem) aangifte doen wellicht beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je woede hoor, maar ik zou het maar zien als een duur lesje.
Nooit maar dan ook nooit vooruitbetalen.

En eerlijk gezegd heb je ook weinig tot niets in deze zaak.
Een dienstverlener heeft je blijkbaar een service beloofd en komt deze niet na. Nadat ze contact met je heeft gezocht, stelde je dat je haar helemaal hebt geblokkeerd. Tja, in het onwaarschijnlijke geval dat ze van goede wil was, heb je de deur hiermee dichtgegooid en de Roemenen op dat adres (welke stad is het eigenlijk) zullen vast alles ontkennen of je niet al te subtiel laten weten dat je bezoek niet zo op prijs wordt gesteld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan