Recensie Dyna/Lina, Number 8 massage, Steenokkerzeel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
345
15/08/21
308
23
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.number8massage.be/ https://www.mtmmechelen.be/dyna/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren geprobeert een afspraak temaken met Yasmine,kreeg helaas tehoren dat ze even uit de running was,dus werd mij beleeft gevraagt om misschien iemand anders te proberen,dus afspraak gemaakt,zouden verschillende dames vrij zijn dus had keuze,bij aankomst open gedaan door de gast vrouw,en werden mij 2 dames voor gesteld waar onder Lina ,Lina ziet er leuk uit een beetje een spaans uiterlijk,op de kamer de financieelle afhandeling gedaan,hebt gevraagt voor extra maar helaas doet ze niet,wel een b2b,extra kosten 50E :oops: was wel ff schrikken,maar okay toch mee akkoord gegaan ,na de douche op bed op de rug,werd ingesmeerd met warme olie,en begon de rug te masserendaarna de beentjes ,al vrij snel stapte ze over op b2b ,dacht eerst nog die wil mij zosnel mogelijk afwerken,maar nee dit doet ze super gebruikt haar komplete lichaam en glibberde er op los,dan omdraaien en de voorkant eerst mij in ge oliet daarna zich zelf 😋 lekker zo uit zicht op een glimmend lichaam ,ook hier rustig begonnen eerst bovenkant daarna na beneden gezakt,dan nog meer olie en een b2b aan de voorkant yummy,kwam totaal op mij liggen voelde een hand naar beneden gaan en stoptehem tussen haar billen en kutje en begon mij te berijden wow lekker droogneuken,lekker met die paal over haar kutje glijden,na verloop van tijd kwam ze naast mij liggen en werd getracteerd op een trek beurt ,zalig klaar gekomen ,nog wat na gepraat ,bleek ze chinees tezijn 😁 werkte normaal gesproken bij MTM in mechelen,daar staan ook haar foto's op, al bij al super ervaring zeker die 50 extra waard compleet uur vol gemaakt ,mooie dame 👍
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan