Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik werk hier tegenwoordig in de buurt dus zit al langer na te denken om het te gaan bezoeken maar het ziet er zo shady uit van buiten :)
Gelukkig zijn de recenties hier wel "ok". Informatie over de dames op de website is wel minimaal hoor. Nog aanraders voor Nederlandse dames? Oh; en mijn favouriet, deep throating :cool:
 
In het voorjaar is een grote update aan het interieur doorgevoerd (nieuwe ontvangstruimte, nieuwe kamers)

Olivia (donker lichaam, spreekt vloeiend NL) doet deepthroat, voor eu50 extra pzc en bij de juiste klik ook cim.
https://www.girlsreview.nl/threads/olivia-dynamite-prive-nieuwegein.16472/

Bibi is mijn favoriet alhier voor een mooie volslanke lichtblonde jonge dame
https://www.girlsreview.nl/threads/bibi-dynamite-privé-nieuwegein.3790/
Weet je hoeveel anaal bij Olivia kost?
 
Iemand ervaring met de service "ontmaagding?" Wil er met een gerust gevoel heen. Ben 27 en heb een foot fetish
Kijk ook eens in dit draadje, als je het nog niet gevonden had:
 
Het grote nadeel ervan vind ik, is dat je sommige dames maar even in een flits ziet dus goed moet onthouden wie je zou willen kiezen.
Geen mogelijkheid dus tot vergelijken.
En je moet snel je keuze maken, maar dat heb ik in meer privehuizen gezien.
Ik was er voor het eerst laatst en de dames zie je in een flits. Ik kon geen keuze maken. Ik heb verzocht aan de gastvrouw om de dames nog keer langs te laten komen en dan wat langer om te zien en ze ook laten omdraaien om de billen te beoordelen. Dat is gedaan en toen een keuze wel kunnen maken.

Verbeterpunt is de verlichting in de peeskamer. Deze is blauwachtig. De dames zien er dan ouder uit. Dat is een grote fout mijns inziens. Licht moet een warme kleur hebben, meer rood erin, roze.
 
Verbeterpunt is de verlichting in de peeskamer. Deze is blauwachtig. De dames zien er dan ouder uit. Dat is een grote fout mijns inziens. Licht moet een warme kleur hebben, meer rood erin, roze.
Ik ben er 1 keer geweest sinds de verbouwing. De kamer had TL-licht en een dimlicht. Je (de dame) moet dat TL-licht uitdoen en de dimmer afstellen.
 
Zo zo, hebben ze bij Dynamite een blik jonge meiden opengetrokken?
Vandaag op de site allemaal nieuw:
Chloe Marokkaans 20 jaar; Cheyenne halfbloedje 19 jaar; Vanessa getint 21 jaar.
Allemaal als een haas naar Dynamite….:D
 
Zo zo, hebben ze bij Dynamite een blik jonge meiden opengetrokken?
Vandaag op de site allemaal nieuw:
Chloe Marokkaans 20 jaar; Cheyenne halfbloedje 19 jaar; Vanessa getint 21 jaar.
Allemaal als een haas naar Dynamite….:D
Dat is alleen maar om klanten te lokken naar Club Dynamite!!

Bij binnenkomst zijn er misschien nog maar 3 a 4 dames beschikbaar en dat zijn nooit de nieuwe dames. Want de nieuwe dames die op de website vermeld staan die zogenaamd aanwezig zijn, zijn dan op dat moment of bezet of toevallig net naar huis toe
 
Zo zo, hebben ze bij Dynamite een blik jonge meiden opengetrokken?
Vandaag op de site allemaal nieuw:
Chloe Marokkaans 20 jaar; Cheyenne halfbloedje 19 jaar; Vanessa getint 21 jaar.
Allemaal als een haas naar Dynamite….:D
Mja, maar er zijn daar ook 'meiden van 19' die volgens wandelaars die hen bezocht hebben eerder de 27, 28 aantikken. En zelf heb ik ook geobserveerd dat meiden op hun site jaar in, jaar uit dezelfde leeftijd houden. Ook met de omschrijvingen zijn ze creatief: zelfs als op de foto's al te zien is dat zich onder het jurkje een behoorlijke buik bevindt, staat er nog dat de dame een 'slank postuur' heeft.

Maar dit komt eigenlijk bij alle privéhuizen wel voor.
 
Is er iemand hier wel eens op zondag geweest voor de 20 min voor 45 euro?
Dit lijkt mij vrij kort voor redelijke/goede seks. Of hebben jullie andere ervaringen?
 
En 20 minuten voor €50 niet dan?

Je krijgt op zondag gewoon 10% korting op het verblijf van 20 minuten en als je daar normaal niet genoeg aan hebt moet je voor langer kiezen.
Is er iemand hier wel eens op zondag geweest voor de 20 min voor 45 euro?
Dit lijkt mij vrij kort voor redelijke/goede seks. Of hebben jullie andere ervaringen?
Mijn ervaringen bij Dynamite zijn wisselend. Soms redelijk goede sex in die 20 minuten, maar meer dan eens wordt je snel afgewerkt en dus sta je na 10/15 minuten weer beneden...
Wil je zekerheid, kies de juiste dame (dus lees de recensies hier) en/of kies voor langer dan 20 minuten.
 
Goede seks in 20 minuten bestaat toch niet? Neem toch de tijd man!
Dat is niet voor iedereen weggelegd. Voor 45 of 50 euro kun je niet al teveel verwachten, maar er zijn nu eenmaal mensen die erg krap zitten om wat voor reden dan ook. Studenten die nog niet verdienen, gescheiden mannen die veel alimentatie moeten betalen, mensen met schulden, of iemand met een bijstandsuitkering. Daarvoor lijkt dit mij wel een uitkomst om toch af en toe even te kunnen ontspannen met een vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan