Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, dat vroeg ik me dus net ook af. Zou toch transparant op de site staan zou je denken, maar kon t niet vinden.Weet iemand wat de nachttarieven op vrijdag en zaterdag zijn ?
Deze persoon Ruckeendje moet je niet eens serieus nemen!! Hij is sinds gisteren 23/07/25 pas lid en heeft al meteen 4 berichten geplaatst van verschillende sexclubs waar hij geweest is " Zegt Die "Leuk, schrijf je ook een recensie over de dame?
Dit is wel een kort door de bocht reactie van jou. Toen ik hier begon te schrijven had ik al 10 jaar wandel ervaring dus maar ff afwachten of er recensies komen.Deze persoon Ruckeendje moet je niet eens serieus nemen!! Hij is sinds gisteren 23/07/25 pas lid en heeft al meteen 4 berichten geplaatst van verschillende sexclubs waar hij geweest is " Zegt Die "
En dat hij niet vertellen kunt met welke dame hij heeft afgesproken bij Dynamite zegt ook al meteen een hele hoop!!
Deze gast moet je totaal niet serieus nemen![]()