Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er laatst ook is geweest kwam voor Kaya en die was er ook vroeg de gastvrouw hoe lang ik wilde 3 kwartier of 1 uurtje,
ik zij 1 uurtje en dat vroeg ze nog zeker 3 x , en je raad het al na 3 kwartier gaat er zo''n telefoon op de kamer af en Kaya
nam die die telefoon aan met een berichtje of ze ff naar beneden wou komen dus dat deed ze dus voor 1 uurtje betaald en na 3 kwartier
was het afgelopen . Was op zich ook niet zo erg want er zat toch niet veel leven in dat meisje niks geen initiatief of geilheid
moest ons zelf een beetje vermaken .
grt GW22
 
Sabrina werkt daar gewoon nog. Zag haar 2 weken geleden nog bij bezoek aan een andere DVP. Had haar ook op mijn lijstje staan maar nog eens goed gekeken en is toch niet mijn type. Op de foto's ziet ze er een stuk beter uit.
 
Heftige toestanden bij de DP vanmiddag. Toen ik kwam aanrijden stonden er twee ziekenauto's. Wat bleek: een mede-wandelaar was overleden. Van de dvp die ik bezocht, begreep ik dat hij twee uur bij een meisje had geboekt, maar na een uurtje niet lekker was geworden en terug naar huis wilde. Dat heeft hij niet meer gehaald. Achter het stuur heeft hij vermoedelijk een hartaanval gehad en is bij pardoes de heg recht tegenover de ingang ingereden. Hij was blijkbaar niet meer te redden want de ziekenbroeders hadden hem helemaal bedekt met een wit laken. Mijn dvp was er begrijpelijkerwijs helemaal van ondersteboven. Het was daardoor niet echt een geslaagd bezoek, maar daar heb ik alle begrip voor. Heb het voor de zekerheid sowieso maar een beetje rustig aan gedaan. Twee wandelaars met een hyperende rikketik is ook weer zowat.
 
Van 2018 t/m 2020 was ik naar volle tevredenheid kind aan huis bij Dynamite Privé waar ik prachtige tijden meegemaakt heb. Afspraken werden zowel door de dames als door het management gewoon nagekomen. Goede service, betrouwbaarheid en gastvrouwschap stonden hoog in het vaandel.

Maar sindsdien is in de top club in mijn beleving en ervaring helaas hard achteruit gehold naar de nogal onbetrouwbare tob club van nu. Gewoon afspraken nakomen is er te vaak niet meer bij.
De ene na de andere matige/slechte ervaring met de dames gehad die in de hal zeer vriendelijk en toeschietelijk lijken maar als een blad aan een boom omdraaien nadat er betaald is en dan op de kamer wanpresteren en zich lui/onwillig/chagrijnig gedragen. Dit laatste kan Dynamite blijkbaar niets schelen want er volgt nooit een reactie na een matige/slechte ervaring/recensie: rien ne va plus, het geld was van u ;-)
Dames die ineens extra betaald willen worden voor handelingen die voorheen inbegrepen waren, zelfs bij langere afspraken.
Je telefonisch heel vriendelijk een afspraak laten maken, je vervolgens voor niets laten rijden en je na aankomst terplekke met een waardeloze onwaarachtige smoes vertellen dat je afspraak ineens niet meer door gaat. Je krijgt er op den duur het gevoel bij van 'de firma list en bedrog'. Echt zonde hoor dit allemaal!

En wat de oorzaak van dit alles is? Echt geen idee. Wellicht is het succes Dynamite Privé naar het hoofd gestegen en dat ze daardoor meer maling hebben gekregen aan service/kwaliteit en voornamelijk aan cashen denken. En/of misschien kunnen ze niet tegen klanten die een recensie schrijven over hun matige/slechte ervaring waarna ze denken "deze klant gaan we in het vervolg op alle mogelijke manieren de tent uit treiteren"(?)

Kortom, het eens zo geweldige Dynamite Privé is inmiddels naar mijn mening en ervaring verworden tot een kwaliteitsarme klantonvriendelijke onbetrouwbare tent waar matige/slechte dienstverlening en dubieuze praktijken te vaak schering en inslag zijn. Kan dus alleen maar beter worden ;-)
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws - er is een klusser langsgeweest die het kamer speaker systeem gerepareerd heeft! (dat was kennelijk al meerdere jaren kapot)

Benieuwd hoe lang het duurt om verstopte afvoeren, lekkende douche slangen, postzegel handdoeken etc aan te pakken...we houden hoop!
 
De afgelopen maanden een aantal dames bij Dynamite mogen bezoeken en de beste ervaringen heb ik met Eve,Leila en Nicky gehad.
De slechtste ervaringen met Gabriella enorm bot en vervelende lichaamsgeur van zweet en tabak.
Ook Claudia zal ik nooit meer bezoeken alles is no en gaat allemaal niet van harte bij deze dame.Ze is wel heel mooi
 
Tot nu toe alleen maar een goede ervaring met Kiki gehad en redelijk met Rania.
De rest precies zoals hier beschreven.
Desinteresse, geen of nauwelijks initiatief of je mag niet diep penetreren o.i.d.
Bij Leila moest ik zelfs weer aankleden terwijl ik nog niet eens klaargekomen was, want het lukte me niet omdat ze totaal ongeïnteresseerd deed.
 
Tot nu toe alleen maar een goede ervaring met Kiki gehad en redelijk met Rania.
De rest precies zoals hier beschreven.
Desinteresse, geen of nauwelijks initiatief of je mag niet diep penetreren o.i.d.
Bij Leila moest ik zelfs weer aankleden terwijl ik nog niet eens klaargekomen was, want het lukte me niet omdat ze totaal ongeïnteresseerd deed.
Dat kan je kan niet met iedereen een klik hebben.
Ik heb wel goede ervaringen met Leila en een aantal andere dames.
 
De afgelopen maanden een aantal dames bij Dynamite mogen bezoeken en de beste ervaringen heb ik met Eve,Leila en Nicky gehad.
De slechtste ervaringen met Gabriella enorm bot en vervelende lichaamsgeur van zweet en tabak.
Ook Claudia zal ik nooit meer bezoeken alles is no en gaat allemaal niet van harte bij deze dame.Ze is wel heel mooi
Vertel eens over Nicky
 
in welke zin onbeschoft? is ze wel mooi , want er staat helaas geen foto bij , van leona ok niet
Geen foto?
Is dit ze niet dan?
 
Nieuwe shortreviews:
- Sisi: knap gezicht, was met gedachten op een andere plek en daardoor werd sessie wat afgeraffeld, pzc toch evenwel aardig goed evenals on-top
- Leona: knap gezicht en body, geeft graag massage, geen extra services behalve beffen, geniet zelf volop mee mbv haar vingers :)
Is Leona die marokaanse die vroeger als dounia werkte?
 
url: https://dynamiteprive.nl/

- parkeren: gratis
- entree: redelijk discreet
- ontvangst zonder afspraak: je wordt in een van de paskamertjes gezet met een paar tijdschriften waar kauwgum en vlekken in zitten, waarna als het je beurt is de aanwezige dames zich in een flits voorstellen
- ontvangst met afspraak: russisch roulette of deze doorgaat; ik raad aan om voor de zekerheid een half uur van te voren nogmaals te bellen om de afspraak te bevestigen
- airco: kapot (begin juli 2022)
- sanitair: 4 (?) kamers met bad, 1 kamer met douche, 1 bezemkast kamer met wastafel
- handdoek: oud vod met vlekken of scheuren, of een 4-tal zakdoekjes
- indruk pand: veel achterstallig onderhoud bij sanitair (verstopte afvoer, lekkende doucheslangen)
- indruk dames: wisselend - van zeer goed tot zeer slecht
- tegen meerprijs zijn veelal extra services mogelijk in overleg

Heb zelf goede tot zeer goede ervaring met
- Bibi: knap en volslank
- Eve: lekkere billen, dol op olie games
- Naomi: lekkere billen, dol op likken
- Cindy: schatje
- Jess: knappe jonge dame
- Nikki: lekkere billetjes en zeer slank
- Luna: lekker volslank en houdt van doorstampen
- Rania: squirt (mits je groot geschapen bent)
- Olivia: deepthroat
- Leila: blowjob+ en gfe
- Monica: petit latina
- Kiki: geniet lekker mee bij de juiste touch
Wat bedoel je met doorstampen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan