Algemeen E40 Motel Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MoreLuv

Vaste klant
172
06/03/23
60
Is het E40 motel toegankelijk te voet vanuit het benzinetankstation parking? We zien een wandelpad in die richting maar er is een omheinde beveiligde vrachtwagenparking met beveiligde toegangspoort ook voor de voetgangers.
In principe is dit slechts een paar minuten stappen. Alzo een luchtje scheppen alvorens en nadien lijkt mij nog een goed idee.
Anders is een volledige rit rondom nodig, zeker bij het vertrek.
E40 motel is niet echt meer voor E40 gebruikers 🙃 staat ook niet geafficheerd op E40 zelf, is dus niet echt een autosnelweg*otel
 
Is het E40 motel toegankelijk te voet vanuit het benzinetankstation parking? We zien een wandelpad in die richting maar er is een omheinde beveiligde vrachtwagenparking met beveiligde toegangspoort ook voor de voetgangers.
In principe is dit slechts een paar minuten stappen. Alzo een luchtje scheppen alvorens en nadien lijkt mij nog een goed idee.
Anders is een volledige rit rondom nodig, zeker bij het vertrek.
E40 motel is niet echt meer voor E40 gebruikers 🙃 staat ook niet geafficheerd op E40 zelf, is dus niet echt een autosnelweg*otel
Het E40-Motel is helaas niet meer toegankelijk vanuit het benzinestation. Je moet dus de afrit Wetteren nemen en een klein stukje richting Zottegem rijden, na +/- 2 km moet je linsaf draaien. Vandaar de wegwijzers of je GPS volgen.
 
Is wel toegankelijk, zowel te voet als met de auto. Met auto rijdt je tot slagboom vrachtwagens, je moet wel uitstappen en ticket nemen. Direct na slagboom sla je links af en terug links heb je motel. Met ticket doe je niets en kan je wegwerpen. Weg gaan uit hotel is langs de binnenwegen. Van af tankstation kun je ofwel via slagboom of over de parking.
Geen enkel probleem
 
Is wel toegankelijk, zowel te voet als met de auto. Met auto rijdt je tot slagboom vrachtwagens, je moet wel uitstappen en ticket nemen. Direct na slagboom sla je links af en terug links heb je motel. Met ticket doe je niets en kan je wegwerpen. Weg gaan uit hotel is langs de binnenwegen. Van af tankstation kun je ofwel via slagboom of over de parking.
Geen enkel probleem
Dat is toch de afgesloten vrachtwagenparking, kan je daar op met wagen? Poort naar motel staat wel altijd open.
 
Ik woon op ongeveer een kwartiertje van het befaamde motel e40 in Wetteren en ik vind het persoonlijk een zeer gemakkelijke locatie om discreet meisjes te bezoeken. Er is een ruime parking en je kan heel gemakkelijk vanop de parking recht de kamers naar binnen via de terrassen waardoor je dus heel weinig kans hebt iemand tegen te komen.

Mijn favortietje (Sara) is jammer genoeg vanaf vrijdag anderhalve maand in verlof dus vroeg ik mij af of jullie weten welke andere meiden daar nog regelmatig ontvangen zodanig ik die eens kan contacteren? De meesten adverteren voor de 1 of andere reden niet in Wetteren zelf dus het is nogal moeilijk om ze eruit te pikken.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn zowat de prijzen van deze motel en zijn er dames met advertenties op redlights daar?

Ik heb al zeer goeje ervaring gehad met deze 2 dames, al alletwee gehad apart en ook 1x een trio. In wetteren vind je al weinig, en deze toch eens geprobeert met succes eindelijk anders steeds naar gent, nu de km wat sparen :)

 
Ik heb al zeer goeje ervaring gehad met deze 2 dames, al alletwee gehad apart en ook 1x een trio. In wetteren vind je al weinig, en deze toch eens geprobeert met succes eindelijk anders steeds naar gent, nu de km wat sparen :)

Is dit in motel e40?
 
g

goede sex! Maar ze blijft 34 jaar denk dat je er 15 jaar mag bij doen
Ik kan dit beamen. Eén keer bij geweest. Service viel niets op aan te merken. Geen extremen, hoeft ook niet voor mij, voor de rest alles erop en eraan, TZ, PZC, NMC... Ik schat haar eerder +/- 50 weliswaar nog goed uitziend voor die leeftijd... Ik hoef geen jonge poppetjes, maar als ik een date vastleg met een 34-jarige dan verwacht ik geen vlotte oma... dus is het bij die ene keer gebleven.
 
Hoe zien ze eruit? Niet heel duidelijke foto's… en wat zijn de prijzen voor een triootje? Ik krijg maar geen antwoord. 😂
Ik heb gezien dat ze al meer foto.s hebben. Geplaatst en voor mij persoonlijk zien ze er goed uit. Een mooie kont en rug om naar tekijken bij doggy 😅 prijzen weet ik niet van buiten voor trio, toen ik ging hadden ze een "promo" ofzo. maar deze staan op redligth normaal. Ik bel meestal..., het is allesinds geen fotoshop want soms moet je idd schrik hebben. Fotos zijn wel echt. Deze week was ik gegaan voor een bdsm sessie bij vanesa en dat is echt wel haar ding denk ik. Alij ik was toch content. heb al een paar vrouwen gehad die dit aanbieden maar niet echt dominant zijn. Of gewoon maar iets doen jammer genoeg
 
Ik heb gezien dat ze al meer foto.s hebben. Geplaatst en voor mij persoonlijk zien ze er goed uit. Een mooie kont en rug om naar tekijken bij doggy 😅 prijzen weet ik niet van buiten voor trio, toen ik ging hadden ze een "promo" ofzo. maar deze staan op redligth normaal. Ik bel meestal..., het is allesinds geen fotoshop want soms moet je idd schrik hebben. Fotos zijn wel echt. Deze week was ik gegaan voor een bdsm sessie bij vanesa en dat is echt wel haar ding denk ik. Alij ik was toch content. heb al een paar vrouwen gehad die dit aanbieden maar niet echt dominant zijn. Of gewoon maar iets doen jammer genoeg
Bellen..smsen maar geen gehoor. Oftewel heeft die meid (daniela) zo een groot en vast cliënteel ofwel niet echt betrouwbaar 🤷‍♂️
 
Voor de liefhebbers: Ze is terug, ik zag haar vandaag toevallig van de E40-parking richting E40-Motel wandelen. Als het een oma mag zijn, ze mag nog steeds gezien worden.
Over wie heb je het ?
En ook al is ze wat ouder ben wel benieuwd. Kan ze lekker tongzoenen, pijpen en kan je klaar komen in haar mondje??

oja wat betaal je haar voor 1 u??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over wie heb je het ?
En ook al is ze wat ouder ben wel benieuwd. Kan ze lekker tongzoenen, pijpen en kan je klaar komen in haar mondje??

oja wat betaal je haar voor 1 u??
Ik had het over Maya. Ze doet alles wat niet extreem is. 150€/uur als ik me goed herinner. Ik schat haar wel +/- 50 en zeker geen 34 zoals haar profiel zou moeten doen geloven.

 
Laatst bewerkt:
Over wie heb je het ?
En ook al is ze wat ouder ben wel benieuwd. Kan ze lekker tongzoenen, pijpen en kan je klaar komen in haar mondje??

oja wat betaal je haar voor 1 u??
Tongzoenen doet ze, (bij mij toch) vol overgave. Klaarkomen in haar mondje niet. Is ervaren genoeg om het niet in haar mond te laten gaan.
Is inderdaad €150/u
En ik ben idd een liefhebber van haar. Heb haar zaterdag al opnieuw bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan