Recensie Ebru (Turks), Den Haag, Doubletstraat 7 k4 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zit ze nog steeds aan de Doubletstraat? Ik ben niet zo goed in nummers, maar is het aan de linkerkant of rechterkant, en waar ongeveer zit ze? Met rechts bedoel ik waar blijkbaar die huisbaas zit van Doublet met een groot tv scherm met videocameras wat er buiten gebeurd. Ik heb 1 gezien bij nummer 7 dacht ik maar die was allesbehalve spontaan, meid gaf geen kik. Best lange meid, zwart haar.
 
Ebru zit op de kleinste kamer van nummer 7
(7 k4) bij de lantaarnpaal. Als je recht voor de kamers van nummer 7 staat is het de meest linkse kamer. Moet toch duidelijk zijn.
 
Grote kans dat ze er vanavond is? Is iig deel van haar vaste werktijden? Vanavond bezoekje wagen wellicht.
Ben lange tijd niet geweest in de doublet. Als zondagavond een druk moment is en maandagavond werkt ze ook ga ik liever morgen.
 
Grote kans dat ze er vanavond is? Is iig deel van haar vaste werktijden? Vanavond bezoekje wagen wellicht.
Ben lange tijd niet geweest in de doublet. Als zondagavond een druk moment is en maandagavond werkt ze ook ga ik liever morgen.
Gisteren zat nathalia op haar kamer,dus denk van niet..persoonlijk vind ik haar kont niet heel bijzonder hoor kun je beter bij Kelly gaan op 79 maar is denk vrij zondag avond
 
Ebru heb ik vandaag niet gezien op haar kamer; wel een andere dame "Natalia" genaamd.
Weet iemand of Ebru wellicht op vakantie is en zo ja; voor hoelang? Kan natuurlijk ook zijn dat ze toevallig vrij was of iets anders.
 
Heeft deze dame een rozentattoo boven op haar borst? Zag vanmiddag in de Doubletstraat een dame met een Turks/Arabisch/Azerbeidzjaans look aan de kant van de winkelstraat, maar weet niet of zij het was?
 
Ja; mijn wandelmaat vertelde al dat ze gisteren aanwezig was dus begin van de avond voor de zoveelste maal binnengestapt en ik me uitkleden en wassen terwijl mevrouw gaat liggen voor een stevige (olie) massage waarna ze mijn lul insmeert voor wat pussysliden. Daarna condoom erom waarna ze mijn pik snel stijf pijpt. In de missio neem ik haar diep en kreunt ze lekker en doet ze lekker mee. Af en toe lekker zoenen en vervolgens neem ik haar plat doggy zodat ik heerlijk over haar kont glij. In de missio weer teruggekeerd en vervolgens het condoom goed gevuld. Blijft een fijne meid om te neuken.
 
Deze dame heb ik vaak zien staan maar nooit de stap gewaagd, houd het over het algemeen bij mijn vaste adresjes, maar wil uiteraard ook wel eens een x iets nieuw proberen.

Denk dat ik haar zeer binnenkort maar eens moet bezoeken.

Weten de vaste bezoekers van de dame of zij ook extra's in het pakket heeft zitten ?

Hoor het graag.

Gr,
 
Deze dame heb ik vaak zien staan maar nooit de stap gewaagd, houd het over het algemeen bij mijn vaste adresjes, maar wil uiteraard ook wel eens een x iets nieuw proberen.

Denk dat ik haar zeer binnenkort maar eens moet bezoeken.

Weten de vaste bezoekers van de dame of zij ook extra's in het pakket heeft zitten ?

Hoor het graag.

Gr,
Lees Ik ook graag :)
 
Vermoedelijk niet, maar staat zij nu ook op kinky toevallig onder dezelfde naam?

Nee helaas is dat een andere Ebru. Die van Doublet heeft een doekje in haar haren. Wat aan de oudere, stevige kant en draagt vaak een doorzichtige (blauw) jurk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan