Recensie Ebru (Turks), Den Haag, Doubletstraat 7 k4 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een jaar of 5 geleden in Enschede bezocht je kunt er makkelijk mee praten. Ik vroeg haar toen of ze echt turks was en ze zei van wel. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze geen Turkse is maar eerder Roemeens. De seks was goed ze heeft volle billen en ik heb haar dan ook lekker doggy van achter gepakt.
 
Laatst bewerkt:
BINGO!???

Ik had dit snoepje al eerder zien staan, waar ik normaal nooit aandacht geef aan meiden die zelf geen interesse tonen (kan zijn door op bed te liggen achter in een kamer, spelen op telefoon of wat dan ook). Was ik bij deze dame geïntrigeerd : zij staat, veelal in lange jurk met een haarband in, vaak of naar de grond te kijkend of ze kijkt dwars door je heen (niet arrogant, meer ijzig) En toch voelde ik dat ik haar wel eens zou willen bezoeken.

Vanavond stond zij er weer, zelfde pose als alle andere keren. Ik loop naar het raam en klop op het raam zij doet open en ik vraag (bijna naïef/onschuldig) can i come in? "Yeah sure" zei ze. Heel apart, toen eenmaal de deur dichtging en daarna het gordijn gesloten ontdooit zij instant! Ik stel mij voor, en zij ook "Ebru" en is 32 jaar oud. Ze vroeg are you Dutch, ja! En pakt mijn lul en zei, Dutch have big dicks. Ik weet part of the act maar geen B-acteur niveau, ergens klopte het wel hoe ze het zei en de manier waarop.

Vervolgens het instaptarief betaald, en mevrouw gaat (naakt op haar buik) liggen op bed terwijl ik mij uitkleed. Ik uitgekleed en gewassen, en ze zegt "You Massage Me" Waarop ik nog grapte That's €35 ? Het ijs was nu helemaal gebroken!

Ze heeft heerlijk volle billen, niet overdreven dik maar zeker niet slank/klein zoals sommige Roemeense poppetjes. Ik masseren, zij gaf mij Olie en ik spoot haar onder. Harder Edwin, Massage Harder....hele lijf gemasseerd, af en toe -uiteraard- haar kutje ook even gemasseerd. En toen begon ze -nog geen condoom- heel geil met die volle kont tegen mijn lul aan te rijden, soort van pussysliding maar dan met kont. Dit deed ze een minuut of 5. Ik kan zeggen zeer geil, en doet mij denken dat deze dame een hoog potentieel heeft voor meer, ze is namelijk erg speels.

Pijpen was uitstekend, en uiteraard doggy geneukt.
Toegegeven dit duurde niet lang, ik was te geil.

Samengevat.
Goed :
Heel sociaal en leuk persoon.
Heel speels
Heerlijke kont
Ik vermoed een krankzinnig potentieel in mogelijkheden bij meerdere bezoeken, en /of extra geld :)

Verbeterpotentieel:
Kamer is fecking klein, daarmee bedoel ik je ligt praktisch tegen het raam aan.
Zou de man uit haarzelf kunnen/moeten wassen.
Een move naar de Geleen zou haar denk ik goed doen (want geen mannen die voor haar raam/deur staan die klanten blokkeren zoals ik eerder deze week meemaakte)

Ebru is voor mij een blijvertje, haar Engels is matig maar compenseert dat met haar non verbale communicatie. GFE, en dat al voor het lage instaptarief.
Herhalingsgevaar voor mij zeer groot.

Gegroet,
Een Opperman (met nog steeds glanzende ballen van de olie/ass-sliding)
Wat zijn haar werk tijden?
 
Hey kerel, ik geloof niet dat het een kwestie van niet willen is -althans niet voor mij- persoonlijk heb ik haar al tijden niet meer gezien.

Ben benieuwd naar jouw bevindingen van vanmiddag.
Keep us posted?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan