Echt heel klein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ROB99

Newbie
17
07/10/21
7
Ik heb het onderwerp "skinny petite" wel gezien maar ik zou graag toch een nieuwe openen voor echt heel kleine ladies. Dus 1,50m, of minder.

Als voorbeeld kan ik illustreren met de advertentie van Sjoko


Dit bedoel ik.
Ik ken deze dame (nog) niet door Corona tijden maar zeker een hopelijk snel toekomstige bezoek.
Als iemand ervaring heeft met haar, of andere van dit formaat, graag hier linken.
 
Ik heb het onderwerp "skinny petite" wel gezien maar ik zou graag toch een nieuwe openen voor echt heel kleine ladies. Dus 1,50m, of minder.

Als voorbeeld kan ik illustreren met de advertentie van Sjoko


Dit bedoel ik.
Ik ken deze dame (nog) niet door Corona tijden maar zeker een hopelijk snel toekomstige bezoek.
Als iemand ervaring heeft met haar, of andere van dit formaat, graag hier linken.
Kleine meid voor groot geld :)
 
Ik heb het onderwerp "skinny petite" wel gezien maar ik zou graag toch een nieuwe openen voor echt heel kleine ladies. Dus 1,50m, of minder.

Als voorbeeld kan ik illustreren met de advertentie van Sjoko


Dit bedoel ik.
Ik ken deze dame (nog) niet door Corona tijden maar zeker een hopelijk snel toekomstige bezoek.
Als iemand ervaring heeft met haar, of andere van dit formaat, graag hier linken.
kaya uit nieuwegein is onder de 150 cm lolita meisje
 

waarschijnlijk te mooi om waar te zijn ,tenzij je geld teveel hebt je er misschien is op mag kruipen
Het is via overschrijving en niet via paypal. Dus dit neigt al naar oplichting. Ik zou mijn 50 euro er niet aan wagen.
 
Deze ziet er ook uit als een echte midget en slechts 1.45 naar eigen zeggen, wel een flinke leeftijd zegt zelf 44 maar als ik de foto's zie schat ik eerder richting de 50 eerlijk gezegd.
Dat icm. met de prijs 100 euro voor een half uur en 80 voor een vluggertje en nog weinig over prestaties bekend laat ik haar even schieten vooralsnog:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan