Recensie Edah, Baekelandplein 23 links 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
349
15/09/21
137
50
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nieuw op het plein, maar met haar, voor mijn inziens, slechte service ook snel weg. Ze noemt zichzelf Edah
1280px-Edah_logo_2005.svg.png


Spreekt slecht Engels. Pzc is mogelijk 50 extra. Cim niet bij inbegrepen.

Ik gaf aan in het Engels dat ik lang gepijpt wilde worden en dan afmaken pijpend of neukend, dit zou ik aangeven. Ze knikte dat ze het begreep.

Voordat we begonnen deed ik toch een pikwasje voor mijzelf, vind ik zelf prettig.
Nou ze begon als een malle met pijpen, het was ok, maar te snel en te ruig om ervan te genieten, weinig afwisseling en gevoel erin. Ze keek en vroeg 'did you cum'. Soms doen sommige DVP's zo om je snel eruit te kicken. Ik was bang om een slappe te krijgen, dus toch maar aangegeven dat ik wilde neuken. Toen klagen, 'je wilde alleen pijpen' zegt ze. Dus ik zei 'heb mij bedacht'. Klodder glijmiddel erop. Voelde ze mijn pik. 'hij is kapot, slap'. Dat was helemaal niet het geval, wat een onzin.

Voor mij zijn zulke maniertjes van een DVP een signaal om weg te blijven.

Heb het maar afgemaakt met haar on top, haar lekkere lijf gevoeld

Ik wilde mij erna nog wassen bij de wasbak, waar het vooraf nog mocht, mocht het achteraf niet meer. Ook raar.

Ze is echt een mooie dame, met een strak lijf, kleine borsten, mooi gezicht. Zegt uit Roemenië te komen, maar lijkt Arabisch

Ze lijkt op hockeyster Noor Amrani
 
Laatst bewerkt:
Nieuw op het plein, maar met haar, voor mijn inziens, slechte service ook snel weg. Ze noemt zichzelf Edah
1280px-Edah_logo_2005.svg.png


Spreekt slecht Engels. Pzc is mogelijk 50 extra. Cim niet bij inbegrepen.

Ik gaf aan in het Engels dat ik lang gepijpt wilde worden en dan afmaken pijpend of neukend, dit zou ik aangeven. Ze knikte dat ze het begreep.

Voordat we begonnen deed ik toch een pikwasje voor mijzelf, vind ik zelf prettig.
Nou ze begon als een malle met pijpen, het was ok, maar te snel en te ruig om ervan te genieten, weinig afwisseling en gevoel erin. Ze keek en vroeg 'did you cum'. Soms doen sommige DVP's zo om je snel eruit te kicken. Ik was bang om een slappe te krijgen, dus toch maar aangegeven dat ik wilde neuken. Toen klagen, 'je wilde alleen pijpen' zegt ze. Dus ik zei 'heb mij bedacht'. Klodder glijmiddel erop. Voelde ze mijn pik. 'hij is kapot, slap'. Dat was helemaal niet het geval, wat een onzin.

Voor mij zijn zulke maniertjes van een DVP een signaal om weg te blijven.

Heb het maar afgemaakt met haar on top, haar lekkere lijf gevoeld

Ik wilde mij erna nog wassen bij de wasbak, waar het vooraf nog mocht, mocht het achteraf niet meer. Ook raar.

Ze is echt een mooie dame, met een strak lijf, kleine borsten, mooi gezicht. Zegt uit Roemenië te komen, maar lijkt Arabisch

Ze lijkt op hockeyster Noor Amrani
De klantenbinding is hij sommige dames ver te zoeken helaas.😤
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan