Recensie Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6 4,15 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stouterd

Vaste klant
242
06/03/22
302
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zal ik hem dan maar openen?

Editha is dus de dansende slanke Russin waar ik eerder een vraag over gesteld had in DH algemeen vorige week toen ze boven stond op 100K2.

Gisteren zag ik haar wederom en na een aangenaam praatje aan het raam durfde ik het wel aan. Zeer ontspannen. Kwam bloedjegeil over maar dat is aan het raam.

Binnen gekomen werd ik meteen tegen de deur gesmeten en pakte ze mij vol op mijn mond met meteen voluit tongen. Ik was 10 seconde binnen. Voelen, teasen, mijn pik zoekend die ze snel gevonden had en recht overeind stond. Mijn handen over haar lijf. In haar slipje vond ik een drijfnat kutje, wel met haartjes, maar erg sappig om meteen 2 vingers in te laten glijden. Ze had mijn broek open en maakte haar hand nat met spuug die om mijn harde pik ging en mij aftrok. Nog steeds vol tongzoenend.

Even pauze voor een wasje en wat geld en weer vol door. Likkend via mijn nek, tepels, buik naar mijn pik die ze vol opslokte. Ze ging zijdelings in 69 liggen met haar benen wijd.
Zo kun je overal goed bij zei ze en liet mij mijn gang gaan terwijl ze me een mega geile pijpbeurt gaf. 2 vingers in haar natte kutje. Mijn andere hand achterlangs met een vinger in haar kontje. Lekker hoor....
Ze vroeg gelikt te worden en draaide bij zodat ik haar klitje, kutje en kontje kon likken.
Vrij snel begon ze zwaar te ademen. Liep het kutsap langs mijn vingers en kwam ze schokkend klaar. Ze vroeg om niet te stoppen en wilde nog een keer klaar komen. Het was de 2e keer even aanpoten maar jezus wat kwam ze heftig. Het pijpen werd steeds dieper. Gevoeliger. Tegen het randje en met behulp van een handje spoot ik haar keel vol en slikte ze alles weg. Meteen pakte ze een rubber en kwam op mijn pik zitten. Met veel gekreun, gore smerige praat, en een drijfnatte kut reed ze zichzelf en mij naar een knallend hoogtepunt. Erg geil.

Als afsluiter kreeg ik nog een volledige lichaamsmassage waarbij ze het niet kon laten om tussendoor nog te tongzoenen en aan mijn pik te likken en te zuigen.

Aangekleed, tongend, teasend, op haar knieen pestend mijn broek weer open maken en mijn pik likken. En weer door...

Bijzonder geile ervaring.
 
iedereen hier weet dat ik dat nooit vermeld. Persoonlijke onderhandeling met de dame zelf geeft vanzelf duidelijkheid.
Prijs is afhankelijk van persoonlijke keuzes van zowel de bezoeker als ook het moment van de dame hoe ze zich op dat moment voelt.
Uiteraard was het niet het instaptarief.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren is het me gelukt om Editha te treffen ze stond te dansen voor het raam op 110p k6, praatje gemaakt en naar binnen, ze vertelde dat Natalia haar naam was oké dan maar Natalia mij best. Een aangename 20 minuutjes gehad en misschien nog wel een keertje bij haar langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een paar keer had ik haar gezien, in de hoek van de passage van 110 met haar interessante verschijning. Ook hier en bij de dames had ze al indruk gemaakt, dus ik had mij een weekje of wat terug ook maar eens bedacht haar te bezoeken toen ze op 110 aan de straatkant stond op k4. Een knikje en ik stond binnen.

De deur van de kamer was nog niet dicht en ze kwam al los; deze dame heeft een hoop energie en weet precies wat ze moet doen. Ze staat tegen je aan, likt al aan je oor en doet je jas uit. Toen ik met een tweede vijftig euro aan kwam zetten voor pzc zei ze gelijk: dan blijf je minstens veertig minuten hier. Prima dacht ik.

Kleren uit en ik richting de wasbak. Nou dat wassen hoefde niet, hier met die lekker pik zei ze, die neem ik zo wel. Editha is wel van de directe smerige praat, dat past haar ook wel. Vervolgens gaat ze door met een verdere verkenning, nat en langdurig en gaan we op het bed verder. Vele lichaamsdelen heb ik in d'r mond zien verdwijnen, tot mijn tenen aan toe. Die stonden net nog op de vloer en zitten nu in d'r mond. Wat een dame.
Na een flinke verkenning aan beide kanten dan ook nog eens aan wat standjes begonnen. Dan komt ze helemaal los met haar gore taal, uiteindelijk maar naar doggy gegaan om wat afstand te krijgen, ze blijft maar doorlikken en bijten.
In doggy kon ze gelukkig redelijk wat hebben, het daarin na een tijdje ook afgemaakt. Wat er soms aan taal uit d'r komt, niet te geloven. Vervolgens komt ze nog met het aanbod voor een massage, nou prima doe ook maar dan. Wat ze best goed doet overigens, dat heb ik weleens anders meegemaakt.

Uiteindelijk komt aan alles een eind, dus ook hier. Editha lijkt niet echt op te willen houden, ze bijt en knijpt nog een paar keer om vervolgens ook te helpen met het aankleden. Nog een flinke en erg leuke aftertalk gehad en met het nodige proviand huiswaards gegaan. Tjonge wat een bijzondere ervaring, het uur wel gehaald.

Editha is een bijzondere dame die erg op kan gaan in haar dienst. Ondanks dat heeft ze een beperkt herhalingsgevaar voor mij.
 
Al een paar keer had ik haar gezien, in de hoek van de passage van 110 met haar interessante verschijning. Ook hier en bij de dames had ze al indruk gemaakt, dus ik had mij een weekje of wat terug ook maar eens bedacht haar te bezoeken toen ze op 110 aan de straatkant stond op k4. Een knikje en ik stond binnen.

De deur van de kamer was nog niet dicht en ze kwam al los; deze dame heeft een hoop energie en weet precies wat ze moet doen. Ze staat tegen je aan, likt al aan je oor en doet je jas uit. Toen ik met een tweede vijftig euro aan kwam zetten voor pzc zei ze gelijk: dan blijf je minstens veertig minuten hier. Prima dacht ik.

Kleren uit en ik richting de wasbak. Nou dat wassen hoefde niet, hier met die lekker pik zei ze, die neem ik zo wel. Editha is wel van de directe smerige praat, dat past haar ook wel. Vervolgens gaat ze door met een verdere verkenning, nat en langdurig en gaan we op het bed verder. Vele lichaamsdelen heb ik in d'r mond zien verdwijnen, tot mijn tenen aan toe. Die stonden net nog op de vloer en zitten nu in d'r mond. Wat een dame.
Na een flinke verkenning aan beide kanten dan ook nog eens aan wat standjes begonnen. Dan komt ze helemaal los met haar gore taal, uiteindelijk maar naar doggy gegaan om wat afstand te krijgen, ze blijft maar doorlikken en bijten.
In doggy kon ze gelukkig redelijk wat hebben, het daarin na een tijdje ook afgemaakt. Wat er soms aan taal uit d'r komt, niet te geloven. Vervolgens komt ze nog met het aanbod voor een massage, nou prima doe ook maar dan. Wat ze best goed doet overigens, dat heb ik weleens anders meegemaakt.

Uiteindelijk komt aan alles een eind, dus ook hier. Editha lijkt niet echt op te willen houden, ze bijt en knijpt nog een paar keer om vervolgens ook te helpen met het aankleden. Nog een flinke en erg leuke aftertalk gehad en met het nodige proviand huiswaards gegaan. Tjonge wat een bijzondere ervaring, het uur wel gehaald.

Editha is een bijzondere dame die erg op kan gaan in haar dienst. Ondanks dat heeft ze een beperkt herhalingsgevaar voor mij.
Tijd terug deze dame ook eens bezocht. wel gewoon voor 50 euro, dus pijpen mc. daar ben ik achteraf blij om want ondanks dat bovenstaande allemaal klopt vond ik het toch niet zo fris dat ze mijn tenen op het eind van de middag zo zonder wassen in haar mond nam. ik wil niet weten wat ze daar verder allemaal in doet.... Ook het voorspel en de enorme lading spuug die ze bij het aftrekken gebruikten gaven mij een beetje het gevoel op het randje t balanceren. Uiteindelijk best een leuk en ompleet bezoekje geweest maar ik durf het (hygiënisch gezien)niet nog eens aan....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Vorige week zag ik haar en dacht: nah eens kijken wat er gaat gebeuren.
Kwam binnen en pakte mij gelijk in mn kruis en direct tongzoen die 2 minute duurde dus gelijk keihard.Ze hielp mij uitkleden terwijl Ik mn geld pakte.Gaf haar 50 en na 5 sec. nog 50.
Dat Is minimaal 45 min zei ze.
staand zoenen,pijpen, zoenen,Pijpen.
Op bed Wild,nat Pijpen,vingers in haar Kutje,kontje en zelfs tegelijk.
Ze pakte mn hand en sloeg M hard tegen haar klit,.....harder zei ze,.....Sla op mijn hoerenkut,...Haha.
Ineens Zei ze:ik wil jou lekkere Lul hard in mijn geile kut,....dus vooruit dan maar.
Kwartier in de 5E versnelling en t werd hotter dan hot.,...condoom eraf en weer pijpen,.....neuk mn mond zei ze en t kwijl was rijkelijk Inmiddels ruim 30 minuten hard bezig t voelde alsof T een uur was :) ik zei ga liggen met je mond open dan pijpen en trekken en spuit ik op je mond en gezicht,.....Dat gebeurde en hap en Slik verdenen,......Ik dach ,....klaar he?
Ga maar liggen zei ze,...15 min rug en 15 min buikmassage,..... Wauw,.....Super zei Ik Haar.
Nog een likje kusje en tong,..... helpen met aankleden,......hand vol snoepjes mee en ze liep mee naar de deur met een kus,.....
Ik vond het ongelooflijk..... volgende keer wil ik kontje bonken en vingers in haar kutje,......Of andersom

OMG ruim,....60~65 min,..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met dank aan @Stouterd en @geleenstraat


Vanmiddag eerst effe een leuk babbeltje aan het raam + voorstellen (checken of het inderdaad Natalia was). Op mijn vraag hoe lang het mogelijk was voor 100 euries antwoordde ze : 40 minuten.

Binnen verder met grappen en ik werd al rap crimineel genoemd ....in goed Nederlands boef(ie).
Poeteriaans (haar moedertaal) beheers ik niet, maar tokkelen kan goed in het Engels en in (grappig klinkend) Nederlands.
Natalia is een Lekker geil uitziende meid, 1.75 lang, super slank, zwart opgestoken haar, kleine borsten, fel rode lippen(van boven) en mid 30 jaar.
Ze kwam me bekend voor en vroeg of ze wat jaren terug hier ook stond en wel verderop in de straat. Bleek zo te zijn.

Hup snikkel wassen en haar gevraagd om het doosje en poepertje te wassen. Ze zei dit al gedaan te hebben, maar ik wilde dat ze dit nogmaals deed en zo geschiedde. Mijn tong verdient nou eenmaal zo recent mogelijk reine gaatjes !

Waar ik wel effe van en naar stond te kijken was die behaarde dot van haar, want zo 1 was de eerste die ik meemaakte in mijn lange wandel carriëre. De laatste die ik ooit meemaakte was die van mijn moeder toen ik door haar geboortekanaal geperst werd.
Ze feliciteerde me met de "pemière". Alles went, behalve een vent zei ik.

Hierna trok madam gelijk te keer.
Staande zoenen over mijn hele lichaam, tong diep in mijn oor, over mijn ballen en snikkel.
Aleen mijn poepert sloeg ze over...

Op het bedje lekker lang Pijpen, balzuigen, Baffen, Beffen, vingeren, duim in haar hol , 2 vingers in haar hol , maakte allemaal niet uit: ze vond het helemaal 'allemachtig prachtig' en uitte geile taal.

Ik wil nooit op blote voeten in die kamers over de vloer lopen, dus houd ik mijn sokken altijd aan (lekker sexy haha). Ze was echt op dreef en ze trok 1 sok uit en begon aan mijn teen te zuigen, vingers in mijn hol en vingers in haar mond. Bij het pijpen vaak slurp geluidjes hoorbaar. Solo pijpen of solo beffen wilde ze liever niet, maar gelijktijdig met elkaar spelen was een moetje.

Op een gegeven moment wilde ze mijn geile lul in haar "koetje" zei ze. Echter ik ben geen fan van de neuk , maar vooruit dan maar deze keer.
Ze positioneerde zich boven op me en ik zei dat ze ook mijn lul in haar kont kon stoppen, maar dat deed ze niet aan mee : alleen vingers mogen er in ...
Ook hier weer lekkere geile praat.
Nadat het Cd-tje lichtelijk gevuld was, reed ze door en kwam zelf ook klaar.

Na de daad kwam ze weer naast me liggen en begon mijn gezicht te masseren en later mijn hele lichaam.
Daarna weer overal zoenen en likken : behalve mijn poepert, daar stopte ze een plaatsvervangend vingertje in.

Op deze manier een tijdje liggen klooien en de bovenlippen sloten zich weer om mijn jongeheer : die sprong direkt weer in de houding.

Voor mij is altijd het fijnste einde d.m.v. een goeie pijp. Geef sperma op mijn tieten, op mijn kut, op mijn lichaam, In mijn mond.
En zo geschiedde, want als je er om vraagt dan ben ik zo beleefd om dat te honoreren.

Het Aankleden was echt iets heel aparts, en de manier waarop heb ik nog nooit meegemaakt :
Mijn ene sok trok ik aan (die andere had ik nog aan) , maar zij trok hem weer uit : zat buitenstebinnen of binnenstebuiten.

Ik pakte mijn onderbroek en zij nam deze uit handen en gehurkt hield ze hem mij voor zodat ik er zo in kon stappen...
Daarna deed ze mijn shirt over mijn hoofd en streek deze glad en als laatste hield ze ook mijn broek voor zodat ik ook daar in kon stappen.
Om het helemaal af te maken zette ze mijn schoenen voor me en met behulp van een schoenlepel gleden mijn voeten in de schoenen + strikte ze ook nog netjes de beide veters !!
Ze stond op en gaf weer een paar zoenen.

Nog nooit eerder meegemaakt : is de eerste aankleedpartij sinds mijn baby-af zijn , haha wel een unieke ervaring.

Of ik wilde of niet, maar ik moest een snoepje , chocoladekoek en een flesje water meenemen.

In het doolhof van haar kamer naar de buitendeur bleef ze ook steeds zoentjes geven.
Ze vond het erg leuk met de crimineel. Nou idem van mijn kant.

In mijn auto zag ik op de klok dat ik ruim een uur bij haar binnen ben geweest.

Het was voor mij een bijzondere ervaring in meerdere opzichten.
Ze is werkelijk constant aan het geilen/met mijn lul aan de slag geweest, dametje lust er wel pap van (meer dan er in mijn zaadstengel zit) !


'Daga' Natalia
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan