Een negatieve recensie plaatsen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
117
26/08/21
91
24
Kort geleden heb ik een negatieve ervaring vermeld in het rubriek "wie heeft ervaring met". Het ging hier over een DVP met een kinky account waar haar leeftijd als jonger werd vermeld en de foto's voor mijn gevoel totaal niet overkwamen met de realiteit. In werkelijkheid zag ze er veel ouder(en zwaarder) uit.

De DVP in kwestie hsd gereageerd op mijn claim en was logischer wijs niet blij met wat ik geschreven heb.

Aan de ene kant sta ik nog steeds achter mijn woorden, aan de andere kant voel ik me erg schuldig omdat ik iemand pijn heb gedaan.

Het overgrote deel van mijn recensies zijn positief. Over het algemeen schrijf ik geen nare dingen over vrouwen. Maar in dit geval was dat contrast tussen foto en werkelijkheid zo groot... denk dat ik er wat minder moeite mee had gehad om een slechte review te schrijven als het ging om "bad attitude".

Hoe gaan jullie hiermee om?
 
Er zijn eenmaal nou overal rotte appels helaas, en de slechte verpesten het voor de goede.
Eerlijkheid duurt altijd het langst, zo ook met recenties.
Hoewel ik ook liever geen negatieve schrijf, moet het soms wel om gewoon eerlijk te zijn, niet om te stoken of iemand zwart te maken
 
Nou, feiten neerschrijven daar kan je niks mee misdoen toch? Als de leeftijd of de foto's niet kloppen dan krijg je logischerwijs negatieve reacties.
Indien het om een subjectieve interpretatie van de date gaat, let je gewoon op de manier van schrijven. Dan zeg je niet ' 't is een lelijk wijf' maar wel 'persoonlijk niet mijn type'. Als je enkele mannen per week neukt dan is het logisch dat er eens minder goeie ervaringen tussen zullen zitten want je kan niet voor iedereen goed doen, en da's op zich oke natuurlijk. Maar als dvp is dat iets waar je mee moet omgaan en als man hou je het gewoon respectvol naar de dame zelf.
 
Ik voel ook een gigantische drempel een negatieve ervaring op te schrijven, soort van misplaatste empathie van mijn kant.

Ben 1 keer jaren geleden schandalig belazerd door mijn vroegere vaste dame. Heb hier toen geen verslag van gedaan, terwijl ik daarvoor van onze eerdere dates wel positieve recensies had geschreven. Later stopte ze, en heb nu spijt dat ik nooit van me af heb gebeten met een harde recensie.

Weet je, als dames geld uit onze zakken kloppen met leugens doen ze ons ook pijn, en ik denk niet dat zij daar schuld bij voelen.
 
Totaal geen moeite mee. Ik maak geen onderscheid tussen positieve of negatieve reviews.Probeer een eerlijke review te schrijven. Met een paar harde feiten, stukje mening en beleving.

Sowieso gemerkt dat mijn norm hoger ligt dan de gemiddelde wandelaars hier waardoor mijn scores lager uitvallen. Het betekent niet dat ze slecht waren maar als ik iedereen 5 sterren zou geven, kun je geen onderscheid maken.
 
Ik schrijf gewoon hoe ik een bezoek ervaren heb.
Niemand moet me zeggen wat ik goed moet vinden en wat ik wel of niet zou mogen schrijven, ik zeg ook niemand wat men goed moet vinden.

Als ik van het kippetje geen eieren meer moet, schrijf ik het gewoon.
 
Absoluut geen probleem zou ik zo zeggen. Dat is de essentie van een recensie schrijven. Als ik in een restaurant een kakkerlak in mijn eten aantref en een grote bek krijg, dan zet ik dat in een recensie. Als een DVP slechte service levert, dan doe ik dat ook. Wat zij er dan verder van vindt zal me echt aan alle kanten jeuken.
 
als het een nieuwe dame betreft zal ik er nog niks over schrijven want die moet het werk nog leren!
maar als een dame al jaren werkzaam is heb ik er ook geen probleem mee!
theo
 
als het een nieuwe dame betreft zal ik er nog niks over schrijven want die moet het werk nog leren!
maar als een dame al jaren werkzaam is heb ik er ook geen probleem mee!
theo
Stel dat ze nieuw is, er niets van bakt en de volle mep heb mogen betalen, dan zie ik geen enkele reden om daar rekening mee te houden. In zo'n geval moeten ze nl zelf maar aangeven dat ze nieuw zijn en je korting krijgt of een herkansing. Als ik 1000 euro betaal om mijn auto te laten repareren laat ik me ook niet wegsturen met de tekst "onze monteur is nog nieuw dus er kan nog het een en ander mankeren aan de auto".
 
Voelde zij zich schuldig door je te laten betalen voor iets wat ze niet was?

Zij kiest voor dit beroep
Zij kiest voor een openbaar profiel


Ze voelt zich waarschijnlijk alleen klote omdat iedereen nu kan zien dat ze een faker is
 
Stel dat ze nieuw is, er niets van bakt en de volle mep heb mogen betalen, dan zie ik geen enkele reden om daar rekening mee te houden. In zo'n geval moeten ze nl zelf maar aangeven dat ze nieuw zijn en je korting krijgt of een herkansing. Als ik 1000 euro betaal om mijn auto te laten repareren laat ik me ook niet wegsturen met de tekst "onze monteur is nog nieuw dus er kan nog het een en ander mankeren aan de auto".
ik ga voor € 50 euro een nieuw meisje niet de grond in boren !
en je merkt het wel of ze echt nieuw is of het bewust doet!
theo
 
ik ga voor € 50 euro een nieuw meisje niet de grond in boren !
en je merkt het wel of ze echt nieuw is of het bewust doet!
theo
Voor 50 Euro mag je tegenwoordig überhaupt niet zo veel meer verwachten. Dat zijn raamprijzen: binnenlopen, uitkleden, je ding doen, aankleden, wegwezen in 15 minuten. Ik had in mijn betoog die iets hogere prijzen in gedachten maar ik snap nu je punt.
 
Ik probeer naast de slechte punten altijd ook de goede punten aan te geven. Zo doende zal een negatieve recentie niet hard overkomen, en ja als er geen goede punten waren dan moet je hard zijn.
 
Kort geleden heb ik een negatieve ervaring vermeld in het rubriek "wie heeft ervaring met". Het ging hier over een DVP met een kinky account waar haar leeftijd als jonger werd vermeld en de foto's voor mijn gevoel totaal niet overkwamen met de realiteit. In werkelijkheid zag ze er veel ouder(en zwaarder) uit.

De DVP in kwestie hsd gereageerd op mijn claim en was logischer wijs niet blij met wat ik geschreven heb.

Aan de ene kant sta ik nog steeds achter mijn woorden, aan de andere kant voel ik me erg schuldig omdat ik iemand pijn heb gedaan.

Het overgrote deel van mijn recensies zijn positief. Over het algemeen schrijf ik geen nare dingen over vrouwen. Maar in dit geval was dat contrast tussen foto en werkelijkheid zo groot... denk dat ik er wat minder moeite mee had gehad om een slechte review te schrijven als het ging om "bad attitude".

Hoe gaan jullie hiermee om?
Pijn doen, dat is wat overdreven lijkt me.

Ze liegt over haar leeftijd en plaatst foto's die niet meer overeenstemmen met de werkelijkheid. Dan mag je dat best opschrijven om anderen te waarschuwen. Moet ze maar recentere foto's plaatsen.
 
Ik schrijf gewoon de waarheid..
Ik probeer altijd wel bepaalde nuance aan te brengen.. Verplaats me in de volgende klant, zodat hij van tevoren een idee heeft van wat /waar hij aantreft
Tijdje terug heb ik inderdaad een recensie geschreven over een dame in Bergen op Zoom
Dat grensde toen in mijn beleving puur aan oplichting..
Over de App alles koek en ei en vriendelijk.. Maar eenmaal terplekke werd de situatie al snel anders..
Dame wist ineens van niks meer, mocht afrekenen en bovenal nergens meer aankomen of doen..
Haar vriendje (dikke Roemeen, type gladjanus), zat in de straat te posten in zijn Golf met Roemeense platen wie er nu aan de beurt was.. Dat had ik al door en hem al toe gesproken voor ik binnen ging..
Ja dat was een slechte recensie.. Maar tevens ook een waarschuwing voor de volgende klant/slachtoffer die er interesse in gehad zou hebben..
Want ergens heb ik het idee, als er iemand op afgekomen was, type tengere huisvader, brilletje op, voorzichtig (vul maar in), dat ze die met een paar man in zijn nek gesprongen waren.. Of gevolgd tot thuis..
Dus die verdiende een minder leuke recensie.. Is ook snel verdwenen..advertentie niet meer gezien
 
Als je de feiten weergeeft zoals ze zijn (liegen over leeftijd door een DVP en dan over een relevant aantal jaren), dan hoef je je daar niet schuldig over te voelen, is mijn mening. Het is de dame die de fout in is gegaan. Het is voor haar ook een wijze les: een leugentje om bestwil kan, maar maak de leugen niet te groot. Als de service goed is, begrijp ik dat gelieg over leeftijd bovendien niet. Een oudere dame met een goede service heb ik liever dan een jongere DVP die een slechte service levert.

Ik zou me niet al te schuldig voelen, @randomthrowaway564 , je hebt enkel de feiten opgeschreven. Behalve als je niet de waarheid geschreven hebt, dan moet je je schuldig voelen en je excuses aanbieden. Maar zolang dat niet het geval is, lijkt het vooral de DVP te zijn die haar excuses aan dient te bieden voor misleiding.
 
Totaal geen moeite mee. Ik maak geen onderscheid tussen positieve of negatieve reviews.Probeer een eerlijke review te schrijven. Met een paar harde feiten, stukje mening en beleving.

Sowieso gemerkt dat mijn norm hoger ligt dan de gemiddelde wandelaars hier waardoor mijn scores lager uitvallen. Het betekent niet dat ze slecht waren maar als ik iedereen 5 sterren zou geven, kun je geen onderscheid maken.
Mijn norm ligt ook hoger. tegen dat ik date moet ik quasi zeker zijn dat de meid absoluut de moeite is. Daarom kijk ik ook amper op adv . onder de 200/u. Je weet gewoon op voorhand dat het uiterlijk maar zozo zal zijn (zeker de Belgische) Vanaf 200 kan je meestal(niet altijd) praten over knappe meiden. Al valt de service dan nog af te wachten.
 
Als je de feiten weergeeft zoals ze zijn (liegen over leeftijd door een DVP en dan over een relevant aantal jaren), dan hoef je je daar niet schuldig over te voelen, is mijn mening. Het is de dame die de fout in is gegaan. Het is voor haar ook een wijze les: een leugentje om bestwil kan, maar maak de leugen niet te groot. Als de service goed is, begrijp ik dat gelieg over leeftijd bovendien niet. Een oudere dame met een goede service heb ik liever dan een jongere DVP die een slechte service levert.

Ik zou me niet al te schuldig voelen, @randomthrowaway564 , je hebt enkel de feiten opgeschreven. Behalve als je niet de waarheid geschreven hebt, dan moet je je schuldig voelen en je excuses aanbieden. Maar zolang dat niet het geval is, lijkt het vooral de DVP te zijn die haar excuses aan dient te bieden voor misleiding.
Bedankt voor de reactie, jullie hebben gelijk. Ik zal dan gewoon rustig m'n ding blijven doen.

Ik vermijd over het algemeen confrontaties maar met deze hobby is het waarschijnlijk verstandig om iets sterker in mijn schoenen te staan :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Altijd beleefd en respectvol blijven. Maar je kunt iets schrijven als "Dame is volslank en haar leeftijd klopt niet". Dan weet de ervaren wandelaar wel hoe laat het is.
Wat ik me afvraag, als de leeftijd en fotos totaal niet overeen komt met de advertentie, waarom je dan niet gewoon wegloopt zonder gebruik te maken van de diensten van de dame. Daar lijkt me niks mis mee, alleen je hebt dan nog wel een volle zak. Maar liever een slinger er aan geven, dan sex met een vrouw hebben die je tegen staat.
 
Wat ik me afvraag, als de leeftijd en fotos totaal niet overeen komt met de advertentie, waarom je dan niet gewoon wegloopt zonder gebruik te maken van de diensten van de dame. Daar lijkt me niks mis mee, alleen je hebt dan nog wel een volle zak. Maar liever een slinger er aan geven, dan sex met een vrouw hebben die je tegen staat.
Goed punt. Ik had inderdaad om moeten draaien. Zoals ik al zei, sterker in m'n schoenen staan.
 
Wat ik me afvraag, als de leeftijd en fotos totaal niet overeen komt met de advertentie, waarom je dan niet gewoon wegloopt zonder gebruik te maken van de diensten van de dame. Daar lijkt me niks mis mee, alleen je hebt dan nog wel een volle zak. Maar liever een slinger er aan geven, dan sex met een vrouw hebben die je tegen staat.

Je hebt er ook tussen zitten die eerst gebruik maken van de dienst(en) en dan vervolgens op hoge poten gaan beweren dat het niet de dame was en dan om restitutie vraagt of eist. Ik snap die lui niet. Op het moment dat je binnen stapt en afrekend ga je feitelijk al akkoord. Gedane zaken nemen geen keer.
 
Tja dit blijft een lastige. Een slechte ervaring kan aan meerdere factoren liggen (ja broeders, ook wij kunnen hier een factor in spelen).
Echter wanneer een DvP een ondermaatse upsell strategie heeft, hoog afwerkgehalte, of zegt GFE te geven maar daar totaal geen sprake van is, tja dan is dat toch wel iets waar je de medewandelaars van mag/moet inlichten.

Dat een DvP dit niet leuk vind is heel begrijpelijk, dat een wandelaar onbevredigd de deur uit liep dat vond hij nl. ook niet leuk.
 
Je hebt er ook tussen zitten die eerst gebruik maken van de dienst(en) en dan vervolgens op hoge poten gaan beweren dat het niet de dame was en dan om restitutie vraagt of eist. Ik snap die lui niet. Op het moment dat je binnen stapt en afrekend ga je feitelijk al akkoord. Gedane zaken nemen geen keer.
Daar heb je een goed punt en ik ga hierin ook mee. Maar ik bedoel en dat lees ik best vaak in de recensies hier op het forum, dat de foto's, leeftijd en postuur niet overeen komen met de advertentie en dat men vervolgens toch met de dame in zee gaat. Ik begrijp niet waarom je dan niet de overeenkomst met de dame cancelled, lijkt mij een gegronde reden. Ik moet er niet er niet aan denken dat je denkt met een lekker wijf een wip te maken, en je krijgt en dan doet er een gedrocht die er niet op lijkt de deur open, mijn zin om te sexen is dan gelijk verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan