Een negatieve recensie plaatsen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik me afvraag, als de leeftijd en fotos totaal niet overeen komt met de advertentie, waarom je dan niet gewoon wegloopt zonder gebruik te maken van de diensten van de dame. Daar lijkt me niks mis mee, alleen je hebt dan nog wel een volle zak. Maar liever een slinger er aan geven, dan sex met een vrouw hebben die je tegen staat.
Heel veel mannen durven niet nee te zeggen en weg te lopen. Sommigen uit beleefdheid of zelfs angst en andere mannen zijn weer zo geil dat weglopen geen optie meer is.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een negatieve recensie niet verkeer, het is zoals het is en daarmee geef je een waarschuwing aan de andere wandelaars zodat die op hun hoede kunnen zijn en de dame voortaan kunnen mijden i.p.v. er ook onnodig geld aan uit te geven. Als een DVP een goede recensie wil dan zal ze die ook gewoon moeten verdienen, lijkt me logisch.
 
Heb er geen problemen mee om de slechte kanten van de date te verwoorden, uiteraard wel met respect richting de dame toe. Ik probeer ook -indien aanwezig- de positieve kanten te vermelden. Zo help ik hopelijk mijn mede-wandelaar en iets wat de dame in kwestie.

Ooit een afspraak ingepland. Dame leek totaal niet op de foto's. Veel, maar dan ook veel zwaarder en ouder. Recensies op Kinky waren prima en toch het gokje gewaagd. Ongekend hoogtepunt bereikt ;-)
 
Ik schrijf ook wel eens negatieve recensies, maar probeer daarbij altijd genuanceerd te zijn, d.w.z. ik schrijf vanuit mijn eigen beleving en gebruik zoveel mogelijk woorden als 'ik vind', 'naar mijn smaak', 'in mijn beleving' etc. Dit, om het verschil aan te geven tussen objectieve feiten (bijv. meisje kwam de vooraf gemaakte afspraak niet na) en subjectieve ervaringen (bijv. ik vond het meisje afstandelijk).

Een recensie kan negatief uitvallen, ondanks dat het meisje in kwestie goed haar best heeft gedaan er iets van te maken. Bijv. als je ondanks inzet van beide kanten geen klik/chemie ervaart. Dan maak ik duidelijk in de recensie dat het daar aan ligt.

Echter, heb ik ook wel eens meisjes meegemaakt die werkelijk geen vinger uitstaken, zich chagrijnig gedroegen en bewust half werk leverden. Op dat moment ben ik ook heel duidelijk over hun waardeloze instelling. Daar voel ik me dan ook niet slecht over. Als de inzet goed is, zal ik niet snel uit m'n slof schieten bij het schrijven. Maar als ieder moment waardeloos was, houd ik me ook niet altijd in...
 
Kort geleden heb ik een negatieve ervaring vermeld in het rubriek "wie heeft ervaring met". Het ging hier over een DVP met een kinky account waar haar leeftijd als jonger werd vermeld en de foto's voor mijn gevoel totaal niet overkwamen met de realiteit. In werkelijkheid zag ze er veel ouder(en zwaarder) uit.

De DVP in kwestie hsd gereageerd op mijn claim en was logischer wijs niet blij met wat ik geschreven heb.

Aan de ene kant sta ik nog steeds achter mijn woorden, aan de andere kant voel ik me erg schuldig omdat ik iemand pijn heb gedaan.

Het overgrote deel van mijn recensies zijn positief. Over het algemeen schrijf ik geen nare dingen over vrouwen. Maar in dit geval was dat contrast tussen foto en werkelijkheid zo groot... denk dat ik er wat minder moeite mee had gehad om een slechte review te schrijven als het ging om "bad attitude".

Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik snap je wel..... ik ben een keer naar een meisje van kinky gegaan, en die had mij een prachtige foto gestuurd.... toen ik daar kwam was het veel minder, en ik was daarvoor ook al weggelopen bij een andere omdat het niet de dame van de fotos was. Ik was behoorlijk onbeleefd omdat ik me bedrogen voelde voor de zoveelste keer en haar achteraf een boze whatsapp gestuurd. Zij bleef beleefd en stond erop dat ze de dame van de foto was.... toen ik nogmaals naar de foto keek zag ik inderdaad wel de vormen van het gezicht die overeen kwamen......ze was het wel maar de foto was echt geweldig en het echte niet.
Ik heb mijn excuses aangeboden en voelde me erg lullig...... terwijl het ook haar fout was omdat ze in het echt zich niet zo mooi had gepresenteerd.
Omdat ze eigenlijk heel aardig bleef had ik zelf een beetje spijt dat ik niet naar binnen was gegaan want misschien was het een goede ervaring geworden......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan