Een uur voor max. 80 euro

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste massagesalons in Vlaanderen vragen 80 euro voor een uur, da's dan inclusief aftrekken en soms inclusief pijpen tot het einde.

80 euro is wel nogal moeilijk. Ik de randgemeenten rond Brussel heb je wel een aantal privéhuizen waar je een uur krijgt voor 100 euro, zoals bij Soraya's Palace.

Dat is ook ongeveer (70/75/80) het standaard uurtarief van Thaise erotische massage in Nederland.
Vaak is intiem dan wel mogelijk tegen bijbetaling - 50 ..70 extra, en zit je dus ook op ca 150/uur als je intiem wilt.
 
Ben je daar al geweest?
Ik vind dat ze daar wel een aantal lekkere dames hebben maar als de service tegenvalt (en die kans is er gezien de prijzen...)
Anderzijds, liever hier 100€ betalen voor een service die tegenvalt dan elders nog meer misschien....
Ik ben er in het verleden enkele keren geweest, en vond het zeker ok.
Ben wel vaker bij Naomi Vip geweest, want daar had ik enkele favorieten.
Dus beide adressen kan ik je zeker aanraden.
Bij Naomi had ik een heel goede klik met Farah.
Maar sinds hun laatste verhuizing ben ik er nog niet geweest.
 
4x geweest 3x een goede ervaring 20 euro voor PZC extra. Wel wat oudere dames op 1 na. Kan Anastasia, Lucia en Jessica zeker aanbevelen. De negatieve ervaring heb ik beschreven die was dan ook wat recenter
 
Als je geen geld hebt voor de dames blijf dan thuis en geef er zelf een slinger aan. Ik vind dat we wel respect moeten hebben voor dvp.
Ik snap de vraag heel goed. De tarieven gaan momenteel door het dak en er lijkt voorlopig geen einde aan te komen. Dus logisch dat mensen hier in het netwerk op zoek gaan naar leuke en betaalbare adressen., ik ben ook wel geïnteresseerd eigenlijk.

Los of je het kunt betalen is het ook nog de vraag of je het wilt betalen. Ik niet in ieder geval, zeker niet gezien de bedroevende service die je er vaak bij krijgt.
Dus zeggen dat het respectloos is als je hier niet aan mee wilt doen is mijn inziens dikke onzin. Sterker nog, ik vind het wel slim, daar zijn dit soort fora toch juist voor bedoeld?
 
Freudenhaus in Dortmund: 70 euro voor een uurtje rampetampen.
Ah kijk, daar ga ik eens kijken, dank je.

Overigens hoeft het ook weer geen €50 per uur te zijn, daar wil ik best wat meer voor betalen, bijvoorbeeld €120 voor een half uur ga ik echt niet doen.
Ik volg het andere draadje op dit forum wel en zal er mijn bijdragen ook aan leveren.
 
Salon Bali in Amsterdam. Ik ben er al geruime tijd niet meer geweest, maar het was altijd 80,= voor een uurtje.

Heeft dacht ik een apart topic. Half uur is nog steeds 50 maar een uur is nu 100.
 
@lovemachine die 70 voor een uur weet je uit ervaring?
Op hun website Lees ik toegang tot sauna faciliteiten ed voor 35/40 euro en "Spass" vanaf 20 (verder nergens prijzen van de dames).
Meerdere keren geweest. Kijk eens onder "girls" en dan kijk je op de site van een DVP. Daar staan prijzen vermeld.
En ja, het is een saunaclub, dus je betaalt entreegeld. Daar krijg je dan toegang, eten, drinken, welness voor.
Voor een 250 euro heb je een dag plezier en neuk je drie uur.

Maar let op: niet alle dames zijn even gedienstig. En je moet soms voor dingen bijbetalen.
Vooraf goed afspreken wat je voor welk geld wil hebben.

Anni was een toppertje, maar die werkt er niet meer. Zelfde gold voor Ruby.
Ines ziet er zeer geil uit, maar is absoluut waardeloos.
 
Als je in bent voor kinky sex met alles er op en er aan, zou ik voor Nina gaan.
In het echt ziet ze er beter uit dan op de foto`s.

Tip: bij binnenkomst meteen reserveren aan de balie, want Nina is druk bezet.
Dat komt omdat ze heel veel dingen doet voor een normale prijs. Ook anaal, CIM, CIF, noem maar op. Echt een geil sletje.
 
De meeste massagesalons in Vlaanderen vragen 80 euro voor een uur, da's dan inclusief aftrekken en soms inclusief pijpen tot het einde.

80 euro is wel nogal moeilijk. Ik de randgemeenten rond Brussel heb je wel een aantal privéhuizen waar je een uur krijgt voor 100 euro, zoals bij Soraya's Palace.
Ook een dichtbij de grens (liefst niet te ver van Turnhout)?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan