Een uur voor max. 80 euro

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
 
Het lijkt wel een wedstrijd van sommigen ......ik was van plan om linkje van Heidi toe te voegen , maar......

@Zipperz : als je nog 2 tientjes erbij doet dan kan je voor wat "extra" dingen bij Brenda in Spijkenisse (zie privéontvangst Zuid Holland ) terecht. Lees maar.....alles zit in de prijs !!!!

Ik ga er van uit dat van haar recensies (hier dus op de site) wel door iemand anders een verwijzing zal worden geplaatst.

Linkje van Brenda :

 
Laatst bewerkt:
@Zipperz
Tip : Investeer ook wat tijd en Lees de recensies hier op de site : zijn er nu nog niet zo gek veel , maar binnen een paar weken zijn het er zo veel dat je al je tijd dan in de dames kan "steken".
Bekijken van advertenties levert ook het één en ander op.
Velen met mij doen dit ook en komen zo aan hun adresjes ?

Op zich een goed topic en hoop hierin ook wat te mogen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook zeggen dat je geen uitgebreide en hele goede service kunt verwachten voor 80 p/u, maar ik ben heel benieuwd of er hier überhaupt iemand is die hier uit eigen ervaring iets over kan zeggen. Want als de service alleen al enigszins redelijk is hier dan ben je uiteraard al spekkoper:sneaky:
 
Niet eens zo lang geleden had je in Rotterdam Privehuis Royal Rooms. Is gesloten in 2016 dacht ik. Mooi privehuis, ruime pand en kamers. Tarief 100 euro per uur, maar had een happy hour voor 80 euro per uur. Mooie tijden beleefd. Nu een leegstaand pand vol met graffiti.
 
Royal Rooms was een prima budget-adres met een paar GFE-meiden als Samantha, jammer dat het al een paar jaar weg is. Zal binnenkort ook eens bij massagesalon93 gaan kijken.
 
De meeste massagesalons in Vlaanderen vragen 80 euro voor een uur, da's dan inclusief aftrekken en soms inclusief pijpen tot het einde.

80 euro is wel nogal moeilijk. Ik de randgemeenten rond Brussel heb je wel een aantal privéhuizen waar je een uur krijgt voor 100 euro, zoals bij Soraya's Palace.
 
Als er € 80 per uur gerekend kan worden terwijl het gemiddelde tarief in de markt hoger ligt moet er linksom of rechtsom ergens op bezuinigd worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan