Een weekje Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Stamgast
317
10/06/23
280
9
Na een paar reizen naar Phuket, was het dit keer het plan om Pattaya te bezoeken. Ik ging weer met een vriend van me met wie ik 2 jaar geleden ook op reis ging.

Onze reis begon met een paar dagen Bangkok. Ik ben een fan van Nuru massages, dus mijn 1e avond in Thailand begint meestal met een bezoekje aan Daisy Dream Massage. Dit keer kon ik hem ook overtuigen, dus dan wordt het toch iets leuker, omdat je achteraf de ervaring kan delen/bespreken.

Helaas had ik dit keer een onervaren dame, want de massage was niet zo goed als de voorgaande. Admitted, ze was slechts 21, dus waarschijnlijk veel minder ervaren. De happy ending is een nice extra, maar niet hetgeen waarvoor ik ga. De nuru vind ik juist zo leuk/lekker, maar die was helaas minder dit keer. Que sera, better luck next time.

We wilden ook ff kijken bij de Wood Bar, maar ik vond de buitenkant/ingang er behoorlijk shabby uit zien, dus dat wekte niet veel vertrouwen eerlijk gezegd. We bleven 2 dagen in Bangkok want ik wilde al langere tijd de Maeklong Railway market en de Floating market (Damnoen Saduak) bezoeken. Dat combineerden we met een bezoekje aan de Draken tempel (Wat Sam Phran) dus het werd een leuk rond trip dagje.

Die avond erna ben ik alleen op pad gegaan omdat ik graag nu een keer binnen wilde kijken in Thermae. Ik was er al meermaals langs gelopen en had de dames buiten gezien, maar wilde nu een keer binnen kijken. Ik kwam binnen, haalde een drankje en was best wel flabbergasted door de rijen dames die zich daar presenteerden.

Ik had geen zin om rond te lopen als een wandelaar op de wallen, dus ik zocht een stoel op achterin aan een tafel om zo beetje rond te kunnen kijken. Ik kwam aan de praat met een Koreaanse Canadees van mijn leeftijd die voor het eerst in Thailand was. Ik vertelde hem een paar dingen die hij eigenlijk wel een keer moest zien en ik noemde Crazy House. Hij werd enthousiast en we besloten om ergens een joint te scoren en dan via Soi Cowboy naar het gekkenhuis te lopen. Helaas leken de dames (on stage) redelijk uninterested/bored, dus dat was niet echt een succes. Daarna een quick visit aan Nana plaza waar we een paar gogo bars hebben bezocht. Misschien was het omdat het nog geen high season was, maar ik vond de dames niet echt enthousiast, wat niet echt bevordelijk is voor de sfeer.

Die vriend van me en ik hadden tickets geboekt om de dag erna naar Taipei (Taiwan) te vliegen voor een paar dagen voor wat sightseeing. Ik heb daar nergens een red light district of iets gezien, maar ook niet naar gezocht tbh, want we zouden hierna naar Pattaya gaan dus dat zou wel goed komen.

Na 4 dagen Taipei vlogen we terug naar Bangkok en vanaf daar met de Lady Taxi Driver naar Pattaya. We hadden een appartement geboekt in Unixx South Pattaya (via Airbnb), wat erg goed was. 2 slaapkamers, 2 badkamers, dus compleet gescheiden van elkaar, wat handig is als je een chick op bezoek hebt en je flatmate wil net de douche in ofzo. Goed appartement, geen klachten.

Walking street was 1 van onze 1e doelen om te kijken, maar net als Bangla road (in Phuket) is dit echt niks voor mij. Ik drink niet en ik heb 0 interesse in die kakafonie van (slechte) muziek. Ik hou het liever bij Thaifriendly to be honest, maar ik vond niet echt veel interessante dames die fatsoenlijk engels kunnen en met wie ik enigszins een leuke conversatie kan hebben. Ik heb geen zin in Wham Bam, thank you mam. Als ik afspreek met een dame, wil ik liever vaker dan 1x sex hebben, soms 2 of 3. Maar dan wil ik wel graag wat ontspannen conversatie tussen 'keren door' ipv dat gedoe met translate apps. Uiteindelijk heb ik (maar) met 1 lady(boi) afgesproken. Zij had lekkere tieten en hield ervan om in haar kont te worden geneukt, net waar ik zin in had ;)

Die Canadees die ik in BKK ontmoet had was ook in Pattaya, ironisch genoeg zelfs in hetzelfde gebouw en hij nam me mee naar Soi 6 (naast de Runway food market). Ik heb veel gezien, maar dit deed mij wel ff verbaasd staan. 150 meter straat met beerbars en beide kanten met blerende muziek en 30 dames per bar die je agressief naar binnen willen trekken. Absoluut niet mijn ding, maar wel weer een ervaring om een keer doorheen te lopen.

Als ik mijn appartement gebouw uitliep en de kruising overstak was ik al redelijk in de buurt van Walking Street en vanaf de kruising (Pattaya Sai 2 Road) stonden de dames al langs de straat. Ik had ervan gehoord maar vond dit wel heel opmerkelijk. En dan de beach road... Rijen met dames die hun diensten aanbieden. Ik wist dat ze er waren maar niet het aantal. Ik vond dit al veel, net als Soi 6, maar het was oktober. Nog niet eens hoogseizoen. Moet er niet aan denken om daar te zijn als het seizoen in volle gang is.

Ik wil geen dame oppikken van de straat, dat vind ik echt niks. Als je een keer de keileweg in Rotterdam (volgens mij) of die baan in Utrecht gezien hebt, dan snap je misschien wat ik bedoel. Ik vind het helemaal niks, zoals gezegd, ik hou het wel bij Thaifriendly of anders Tinder.

We hebben gewoon veel leuke dingen gedaan, veel food markets, veel rooftop bars, Sanctuary Of Truth en oa een dagje naar Koh Larn (tip neem een speedboat ipv de ferry). Al met al, Pattaya was leuk, maar het was de 1e en laatste keer voor mij. Ik woon al middenin de stad. Als ik op vakantie ga wil ik weer non-stop ook weer in de stad zitten (tenzij ik er speciaal voor kies, zoals Bangkok of Taipei). Ik wil ook een beetje natuur enzo hebben. Dat was hier ver te zoeken vond ik. Als ik moest kiezen tussen Pattaya en Phuket is het duidelijk. Dan liever weer naar Phuket. Vond ik veel gemoedelijker en relaxeder.

1 ding wat ik wel heel erg opvallend vond in Pattaya wat ik in Phuket nog niet (zo erg) gezien had. Het aantal oude mannen dat met (te) jonge meisjes rondloopt. Ruim 80% liep rond met een vadsige bierbuik. Ik denk dan, jij wil ook dat die chicks er lekker uit zien, doe zelf ook een beetje moeite. Anyway, als ik iemand beledig omdat hij toevallig dik is, so be it, maar dat is hoe ik erover denk.

Ik heb geen buik (geen alcohol en sportief zijn helpt heel erg), maar als ik zoiets zou opbouwen dan zou ik actie nemen, al was het alleen maar voor mijn eigen gezondheid. Anyway dat is mijn mening.

Al met al, was een leuke trip maar Pattaya wordt hem niet nog een keer voor mij. Mijn next trip wordt waarschijnlijk naar Koh Samui en dan evt. paar dagen Koh Pha Ngan. Ik wil ook nog graag een keer de Mae Hong Son loop rijden op de motor in Noord, want natuur heb ik erg gemist deze trip. Nog genoeg te zien.

Terug
Bovenaan Onderaan