Eerste keer GB

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor de eerste keer naar een gangbang geweest. Bunga Bunga in Antwerpen. Heel vriendelijke ontvangst maar ergens toch ontgoocheld. De verhouding dames/mannen zat serieus scheef. Veel te veel mannen. Als groentje kwam ik dan ook nauwelijks aan mijn trekken.
 
Spijtig dat je eerste ervaring niet de beste is, maar in elk geval is de kop er af. Ik heb het nog al gehoord dat de feestjes post-lockdown met een ongelukkige verhouding zitten. Indien mogelijk adviseer ik je om naar een feestje van Ramon(tiek) te gaan, eventueel in NL, en aan te geven dat je een newbie bent. Die gozer zorgt er met alle plezier voor dat je aan je trekken komt.

Los daarvan geef ik je mee dat je best assertief mag zijn. In mijn ervaring zijn de meeste mannen op zo een feestje heel erg bereikbaar.
Al kan ik begrijpen dat dat niet vanzelfsprekend is als je eerste GB een pikkenfestijn is.
 
Vandaag voor de eerste keer naar een gangbang geweest. Bunga Bunga in Antwerpen. Heel vriendelijke ontvangst maar ergens toch ontgoocheld. De verhouding dames/mannen zat serieus scheef. Veel te veel mannen. Als groentje kwam ik dan ook nauwelijks aan mijn trekken.
Ik kan Veli, volledig bijtreden met zijn comment ivm Ramon(tiek), dit was nml ook mijn eerste GB en Ramon en de dames hebben mij toen super opgevangen en ze sleuren je echt mee in het feest, echt super.
Ik ga vrijdag als alles goed zit en het hopelijk nog mag doorgaan ?, door die Fucking corona, naar Wonderland in Halle, 10 geile tijgers, gaat weer een TOP feestje worden, normaal wel iets drukker dan de kleinere GB van Ramontiek in België, maar zeker de moeite waard.
 
Vandaag voor de eerste keer naar een gangbang geweest. Bunga Bunga in Antwerpen. Heel vriendelijke ontvangst maar ergens toch ontgoocheld. De verhouding dames/mannen zat serieus scheef. Veel te veel mannen. Als groentje kwam ik dan ook nauwelijks aan mijn trekken.
Kan ik NIET helemaal bijtreden. Was gisteren ook voor het eerst op het Bunga Bunga feestje Antwerpen Zuid en er waren 4 prachtige zeer actieve dames aanwezig (bij wijze van spreken 4 uur non stop bezig) Plus 2 gewillige actieve dames van koppels. De een al knapper dan de andere. Topgrieten. Er waren idd veel mannen maar je zou eens naar een parenclub moeten gaan. Bussen vol. Lotje trekken. Ik moet wel zeggen dat ik een ervaren ganger ben want het hangt heel veel van jezelf af. Afwachten en je krijgt niets. Actief deelnemen en ik had een topmiddag. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Zeer gemoedelijke amicale sfeer waar je zelfs met de dames af en toe een praatje kan maken. Een echte AANRADER. Mij zie je terug Sara de bevallige host.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan