Tips voor een eerste cardate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wjoost

Wandelaar
34
13/05/23
25
1
Morgen heb ik als alles door gaat mijn eerste car date. Verder alleen ervaring met privehuis en dames die thuis ontvangen.
Nu ben ik op zoek naar tips en ervaringen voor een eerste cardate. Bijvoorbeeld hoe een cardate anders gaat dan een priveontvangst afspraak, of praktische tips als doekjes meenemen.
Mocht dit in het verkeerde subforum staan dan hoor ik het graag!
 
Ik mag hopen dat de dame zelf condooms en doekjes meeneemt.

Je kan het vaak het beste op de achterbank doen, leg er een kleedje op dan wordt de achterbank niet snel vies.
Of als de dame in doggy gaat zitten kan jij haar vanuit de deur nemen om het zo maar even te noemen.

Dame op de motorkap laten liggen is ook leuk, maar een stukje spannender om betrapt te worden uiteraard.

En voor de condens? een raampje op een heel klein kiertje open houden zodat er frisse lucht binnen komt.
En zoek vooral een discreet rustig plekje en niet een carpoolplaats ofzo
 
Gewoon met volle zin er naar toe gaan, stoelen naar voren en leg haar op de rug en neem haar stevig, daarvoor natuurlijk nor even je laten pijpen en eventueel afmaken in haar mondje. Doekje gooi je onder de auto incl. Condoom 😂 en veeg met nat doekje de achterbank en handgrepen goed af. Zet haar af en ga aan je werk.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe komen er toch verhalen in de media van oplichting bij cardates. Ik weet dat professionele wandelaars (zelf uitgevonden begrip) veel ervaring hebben met wandelen en al vele avonturen hebben meegemaakt, maar pas toch op met cardates, zeker op een verlaten parking. Sta jij er alleen, en spreek je daar met iemand af, als die met meer personen zijn, en de vrouw dient om jou kwetsbaar te maken en er een bende op je afkomt heb je weinig in de pap te brokken. Genieten maar wees op je hoede met cardates. Ikzelf zal het nooit doen. Ik vind het te risicovol.

 
Dank voor de tips allemaal, uiteindelijk is het prima verlopen. Geen condooms onder de auto gegooid en ook niet bedreigd door een bende. Ik had daar wel rekening mee gehouden en was express zo geparkeerd dat ik moeilijk klem te zetten was en op meerdere manieren weg kon rijden indien de dame niet alleen in de auto bleek te zitten. Knappe jongen die mij dan nog inhaalt. Gelukkig kwam ze gewoon alleen en was het een prima date.
 
Dank voor de tips allemaal, uiteindelijk is het prima verlopen. Geen condooms onder de auto gegooid en ook niet bedreigd door een bende. Ik had daar wel rekening mee gehouden en was express zo geparkeerd dat ik moeilijk klem te zetten was en op meerdere manieren weg kon rijden indien de dame niet alleen in de auto bleek te zitten. Knappe jongen die mij dan nog inhaalt. Gelukkig kwam ze gewoon alleen en was het een prima date.
Gelukkig voor jou dat alles goed verlopen is.
Wellicht kan je er nog een mooie review over schijven als de date ook goed bevallen was.
Voor de dame in kwestie wellicht ook leuk toch?
 
Dank voor de tips allemaal, uiteindelijk is het prima verlopen. Geen condooms onder de auto gegooid en ook niet bedreigd door een bende. Ik had daar wel rekening mee gehouden en was express zo geparkeerd dat ik moeilijk klem te zetten was en op meerdere manieren weg kon rijden indien de dame niet alleen in de auto bleek te zitten. Knappe jongen die mij dan nog inhaalt. Gelukkig kwam ze gewoon alleen en was het een prima date.
Maak er een recensie van ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan