Eerste keer met een shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3507

Vaste klant
164
02/10/21
106
1
Ik wil dus graag eens afspreken met een shemale. Lijkt mij heel geil. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Zijn er stevige/dikke shemales?
Welke shemale is geschikt voor een eerste keer met een shemale?
En heel dom... hoe pak ik dit aan? Do's and don'ts? Tips?
En hoe was jullie eerste keer met een shemale?
 
Je zal een keuze moeten maken, en met een shemale zal het niet altijd op een goede ervaring uitlopen.
Eerst moet weten wat je wil. Wil je zelf neuken, of wil jezelf genomen worden, is dit het geval zal je voorzorgsmaatregelen moeten nemen om je kont zuiver te spoelen. Wil je alleen zelf neuken hoef ik niets uit te leggen.
Makkelijk is het wel als je even de omgeving aangeeft waar je wandelt.
 
Heb jij slechte ervaringen met shemales of wat bedoel je?
Er zijn erbij de gouden bergen beloven, maar eenmaal de euro gewisseld van eigenaar, verdwijnen de bergen als sneeuw voor de zon, en in bijna alle gevallen komt dat dan niet meer goed, leergeld noem ik het.

Als je er eentje op het oog hebt , geef aan dat je top bent, weet ze ook wat er verwacht wordt.
Ik zou het topic even door leen van ervaring met shemale, is al veel over geschrevenen verteld.

En als je een keuze gemaakt hebt , en wil er eentje met tieten hebben, kijk of je ze ziet in de advertentie, is de borstkas op alle foto's bedekt, grote kans dat er alleen tissues onder zitten, een afknapper eerste klas wat mij betreft.

Succes ermee
 
Laatst bewerkt:
Ooit sprak ik eens een wat oudere landgenoot in Thailand, toen we het over ladyboys hadden, zei hij, ach het is gewoon een kwestie van een knop omzetten.
Hoe mooi en vrouwelijk die ladyboys ook mogen zijn van een afstandje, ik heb er absoluut niks mee.
 
Ik laat me graag even nemen door een ladyboy. Wel de Thaise overigens, die wat kleiner geschapen zijn in het algemeen dan hun zuid Amerikaanse collega's. Van een knop omzetten is voor mij geen sprake; ik zie ze als vrouw met een penis. Met manlijk uitziende ladyboys (femboys) heb ik dan ook niets (evenals crossdressers).

Overigens zijn er genoeg hetero's die zich door hun partner of meesteres anaal laten verwennen met dildo's, vibrators en buttplugs. Ook schijnt een prostaatmassage heerlijk te zijn.

En ja, mijn vrouw weet ervan. Die laat mij naar een ladyboy DVP gaan en heeft zelf ook lesbische dates. Je moet elkaar niet afremmen. Ons seksleven is daarom meer dan uitstekend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan