Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit kan ik volledig onderschrijven.Fabienne.
Nu Maison Monty, Den Haag.
sommige privehuizen doen ontmaagding https://leidenprive.nl/ontmaagding-sexlessen/
dan houden ze er rekening mee dat je onervaren bent en misschien zenuwachtig
Ben ook wel benieuwd eigenlijkIk heb er wel eens aan gedacht dit aan geven (dat ik maagd was, gewoon voor de lol) om te kijken wat if anything er echt anders zou zijn...nooit gedaan, maar veel zoniet de meeste privehuizen hebben dit erop staan.
Ik herken je probleem. Maar als eerste wil ik je wel zeggen dat je niet mag denken dat de "tinder-weg" een doodlopende weg is. Of zoiets als "ik kan toch geen relatie krijgen". Mocht je dat soort gedachten hebben, besef dan dat je mis zit. Op ieder potje past een dekseltje, je moet alleen het geluk hebben dat je op het juiste moment de juiste persoon tegenkomt. Het is vooral een weg van niet opgeven.Beste forumleden,
Zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben 22 (bijna 23) en ben nog maagd. Voor mij niet een keuze maar een samenkomst van allerlei factoren. Ben een vrij introvert persoon, hou niet van uitgaan en kom in mijn leven vrij weinig in contact met meiden. Heb het via tinder enzo geprobeerd maar helaas niet met succes. Zit er daarom al een paar jaar over na te denken om me te laten ontmaagden door een dvp. Tot op heden de stap nog niet durven zetten omdat ik toch beetje bang was voor het taboo dat er heerst over prostitutiebezoek. Dingen zoals wat ik toekomstige vriendin moet vertellen over eerste keer enzo. En heb ook het idee dat het een grote keuze is wat betreft het verloop van mijn leven. Enerzijds kan ik mijn wildste fantasieën vervullen maar anderzijds leid je toch een soort dubbelleven en is het wellicht moeilijker om (lange) relaties in de toekomst te hebben. Ben nu op een punt in mijn leven dat ik toch de stap wil gaan zetten. Wil gewoon next level seksueel genot ervaren en mijn fantasieën realiseren.
1: ja en nee. Ik hou het geheim voor iedereen en heb daar geen moeite mee. Het is mijn leven en dat leid ik zoals ik het wil leven.Ik heb hieronder een paar vragen. Voel je vrij die te beantwoorden. Ik woon trouwens in regio den haag rotterdam als je nog tips heb qua dames. Zat zelf te denken aan priveclub of priveontvangst voor eerste keer.
1. Houden jullie dit deel van je leven geheim? Zo ja hebben jullie er moeite mee om het te verzwijgen aan bijvoorbeeld ouders en om soort dubbelleven te leiden?
2. Hebben jullie nog een soort limiet/ budget voor jullie zelf? En hoevaak is het verstandig om maximaal (als groentje) te gaan?
3. Kregen jullie meer zelfvertrouwen na dvp bezoek bij niet dvp's?
Alvast bedankt!
Groet menboy
Nee hoor.Zodra je klaar bent met studie en gaat werken komt het allemaal vanzelf.
Hij wil gewoon van het maagd zijn af,misschien heeft hij over 10 jaar pas een vriendinLaat me je duidelijk maken dat het bezoeken van een DVP je GEEN zelfvertrouwen gaat geven. Je koopt een service en geen liefde. Het is niet anders dan wat eten in een broodjeszaak. Je hebt honger, eet en zit goed voor een paar uur. Je bent geil, doet je ding en zit goed voor een paar dagen. Thats it
Daar ben ik het absoluut, maar dan ook absoluut, niet mee eens.Laat me je duidelijk maken dat het bezoeken van een DVP je GEEN zelfvertrouwen gaat geven.
Kopen van mooie kleding kan zorgen voor meer zelfvertrouwen. Als je het op die manier bekijkt kan het bezoeken van een DVP daar idd voor zorgenBullshit, ben juist zelfverzekerder geworden door dvp's en laatste tijd gangbangs, je leert een hoop in tegenstelling tot de enkele relaties die je misschien krijgt.
Neem het m niet kwalijk. Sexuele frustratie kan gaan nekkenHij wil gewoon van het maagd zijn af,misschien heeft hij over 10 jaar pas een vriendin
Uitleg:Ik wil het nog even over de topic titel hebben. Zoek je écht een prostitué?
Kan het me niet voorstellen![]()