• We zijn op de hoogte van de trage werking en er wordt op de achtergrond hard gewerkt deze problemen te verhelpen. De problemen zijn nog niet opgelost. De site kan daardoor regelmatig onbereikbaar zijn.

WHEM Eerste keer wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wifelover

Newbie
1
01/09/22
0
Wie zouden jullie aanraden voor een eerste keer "wandelen".
Zoek vooral iemand die all the way gaat waar je een wauw gevoel van krijgt.
 
3 tips:
- Iemand met 'reviews' die positief zijn op dit forum (verlaagt kans op misstap wat);
- Dame met een profiel die niet elke 5 minuten verdwijnt so to speak;
- Eventueel iemand uit een deftig privé-huis met meerdere dames, voorbeeld: Prive Bella Donna.
 
Zoek eerder een type waarvan je denkt of gelezen hebt waar je persoonlijk een goed gevoel kunt aan overhouden.
Ik zou zeggen lees veel vraag desnoods in een mail naar een privéhuis wat de mogelijkheden zijn of wat je zoekt en zeg desnoods dat je onervaren bent.
De mooiste of de meeste met een wauw gevoel zou ik voor de eerste keer niet kiezen.
Kies voor iemand met ervaring en niet te piepjong, daarna kun je nog veranderen eens het ijs ontdooid is.
Het hangt ook een beetje af wat je eigenlijk zoekt, een snelle date aan het raam of een rustige date in een privéhuis.
Probeer een dag uit te kiezen dat je vrij en uitgerust bent want in het begin kon ik ook drempelvrees hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan