Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan meteen ook maar enkele criteria over het aantal recensies...

Bijv. al meerdere maanden geen recensie geplaatst... maar wél commentaar leveren op (recensies van) anderen? Is dat dan nog wel gewenst?

En dan meteen ook maar enkele criteria over het aantal recensies...

Bijv. al meerdere maanden geen recensie geplaatst... maar wél commentaar leveren op (recensies van) anderen? Is dat dan nog wel gewenst?
Van al je geschreven recensies....welke was je de eerste zonder dat je kon terugvallen op de eerdere ervaring van anderen?

Zou ook een criterium kunnen zijn...

Ja ik heb dat een paar keer gehad. Het is inderdaad heel speciaal en moet je ook vaak wat geluk mee hebben. De energie van zowel de dame als ikzelf moet gewoon matchen op dat moment. Dat is niet van tevoren te plannen.

Ik heb het met maar 3 dames gehad. Toevallig vorige week nog. Zij genoot echt zelf van de seks, kwam ook echt klaar. Ik heb haar 2 dagen achter elkaar bezocht ;). Ze gaf ook aan dat ze een goede energie bij mij voelt, en dat ze het een van de betere sekspartijen vond die ze gehad heeft. Toch wel mooi compliment van een ervaren dame ;).

Het is me ook nog maar een aantal keer overkomen - de laatste keer was zelfs héél lang geleden na de voorlaatste keer. Dus enerzijds opgelucht dat het me nog kon overkomen 🤣
Een nadeel is wel dat wanneer het gebeurd; ik een aantal vrouwen ga schrappen uit mijn lijst daar ik meer tijd wil spenderen bij de schot in de roos. Het plaatst de eerdere ervaringen in een ander daglicht...

Als je een dvp in een geile bui treft kan het een onvergetelijke date worden maar dan moet alles mee zitten. Is ze op dat moment mentaal in orde en heeft niet al te veel klanten gehad. Een vervelende klant die dag kan een date voor de rest van de wandelaars verpesten. En ook hoe je haar behandeld als mens speelt een grote rol, behandel je haar met respect dan krijg je het vaak ook terug.

Als je een dvp in een geile bui treft kan het een onvergetelijke date worden maar dan moet alles mee zitten. Is ze op dat moment mentaal in orde en heeft niet al te veel klanten gehad. Een vervelende klant die dag kan een date voor de rest van de wandelaars verpesten. En ook hoe je haar behandeld als mens speelt een grote rol, behandel je haar met respect dan krijg je het vaak ook terug.

Respect hebben naar de dame en af en toe gewoon oprecht geinteresseerd doen is zo belangrijk. Ook de dame niet vergeten door haar te masseren, of te bevredigen kan je ook een goede connectie opbouwen.

Voor mij is sinds deze maand Lara bij RVP een gevalletje eerste ontmoeting spetterende sex… ik had haar al een keer gepasseerd toen ik mijn date verliet en zij ook op het punt stond om naar huis te gaan… de eerstvolgende keer bewust voor Lara gekozen. En als je een dame na 50 minuten naar beneden moet sturen om te vertellen dat ik de date wil verlengen zegt dit genoeg. Op mijn 51-ste de beste sex ooit gehad met Lara! Dat zegt genoeg!

Je krijgt gewoon wat je uitstraalt. Het overkomt mij best regelmatig dat de vonken eraf vliegen bij een eerste date. Hoofd leeg, doelgericht te werk gaan, geil/ondeugend/speels gedragen, geld op tafel leggen en gelijk gaan met die banaan. Mijn vaste dvp's passen zich gewoon aan aan mijn no nonsense aanpak en dat begint gelijk zodra die voordeur dicht gaat. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan